نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

اخبار فوتبال : در انتظار جمعه جذاب لیگ؛ دایی ، یحیی و تراکتور


آیا صدرنشین تغییر می‌کند؟



هفته سوم لیگ‌ برتر فوتبال ایران با انجام سه مسابقه جذاب به اتمام خواهد رسید.

   هفته سوم لیگ‌ برتر فوتبال ایران با انجام سه مسابقه در روز جمعه به اتمام خواهد رسید. با هم نگاهی به این سه دیدار می‌اندازیم :

استقلال خوزستان - نفت تهران

در شامگاه اهواز جایی که استقلال خوزستان پس از ناکامی نه چندان ناامیدکننده مقابل استقلال با نفت تهران رقابت می‌کند. تیمی که از علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی بهره می‌ برد که خود یک استقلالی قدیمی است. نفتی ها پس از تساوی مقابل پرسپولیس در لحظات آخر بازی مقابل راه‌آهن به زانو درآمدند تا شرایطی مشابه استقلال خوزستان داشته باشند. تیمی که ثانیه های آخر بازی استقلال در ورزشگاه آزادی برایش بد یُمن بود و در حالی که می‌ توانست تهران را با امتیاز ترک کند مغلوب استقلال شد. آنها حالا یک 90 دقیقه خانگی را فرصت دارند تا شروع خود را در لیگ بهتر کنند، درست مثل نفت که یک تساوی و یک شکست را در کارنامه دارد.

پرسپولیس - ذوب آهن
اما حساس ترین بازی روز جمعه بین دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن برگزار می‌ شود، رقابتی سخت و نفس گیر دیگر بین دو تیم پرسابقه لیگ‌برتر. رقابت این دو تیم از جهات مختلفی صاحب ارزش و جذابیت است اما نگاه همه معطوف به نیمکت هاست، جایی که یحیی گل‌محمدی و علی دایی دو کاپیتان سابق تیم‌ملی‌، دو دوست قدیمی، دو پرسپولیسی محبوب و البته دو مربی با سابقه نشستن روی نیمکت این تیم پرطرفدار رقابت حیثیتی شان را کلید می‌ زنند. یحیی فصل پیش در دو مسابقه 4 امتیاز از علی دایی گرفت .
او امسال از نفت به ذوب‌آهن آمده و شروع متوسطی با سبزها داشته است. البته او به ورزش سه می‌ گوید تیمش بازی به بازی بهتر خواهد شد. در عین حال پرسپولیس با یک شکست و یک مساوی با شرایط ذوب‌آهن اما با فضایی غریب و عصبانی باید نهایت توانش را در این مسابقه خرج کند. آنها اسیر اختلافات داخلی شدند، شرایط نامتعادلی دارند و باید در این مسابقه طوری نمایش بدهند که رضایت هواداران حاصل بشود، هوادارانی که مدتهاست منتظر یک نمایش خوب از پرسپولیس هستند.

تراکتورسازی - ملوان

اما دیگر بازی روز جمعه بین دو تیم تراکتورسازی و ملوان برگزار می‌شود، دو تیم بی شکست لیگ که البته شرایط متفاوتی دارند. ملوان ها با بازی دفاعی خود در مشهد یک امتیاز از پدیده گرفتند اما با وجود نمایش خوب در انزلی حریف صبا نشدند. تراکتور هم بعد از پیروزی در بازی اول خانگی مقابل فولاد، در اصفهان یک امتیاز از ذوب‌آهن گرفت و کاملا امیدوارانه پای به این مسابقه می‌ گذارد. ملوان سال گذشته در تبریز نمایش خوبی مقابل تراکتور داشت؛ اما امسال تراکتور جوان‌تر و تهاجمی‌تر از فصل پیش است و البته همه می‌‌خواهند بدانند خروج دراگان اسکوچیچ از ملوان چه تاثیری بر این تیم سفیدپوش خواهد گذاشت. نبرد این دو تیم محبوب و اصیل فوتبال ایران حتی ممکن است صدرنشین را معرفی کند. اگر استقلال و سپاهان امروز مساوی کنند و فردا تراکتور با خط حمله سرعتی اش کاری که هوادارانش انتظار دارند را انجام بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد