نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

حاشیه جام حذفی : شفیعی: دست داور درد نکند

او همه چیز را از من گرفت



تراکتورسازی با پیروزی مقابل سایپا در ضربات پنالتی توانست به دور بعدی جام حذفی صعود کرد.

  

خالد شفیعی در غیاب آل نعمه نبض خط دفاع تراکتور را در دست داشت. او بعد از برد به "ورزش سه" گفت: بعد از بازی با پیکان و باخت مقابل این تیم بچه ها به خودشان آمدند و خداراشکر توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. از تمام هم تیمی هایم که در این دیدار سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم. هر دو موقعیت هایی داشتند اما ما با یک انسجام خیلی خوب از این دیدار سربلند بیرون آمدیم. امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

او در مورد اخراجش در بازی با پیکان هم صحبت کرد: در تمام دوران فوتبال باخت های زیادی را تجربه کرده ام اما باخت به پیکان بدترین باختم بود. بیشتر از همه به خاطر این ناراحت هستم که اخراجم به حق نبود و دقیقی از پشت روی من خطا کرد و من با دست روی توپ افتادم. داور به جای اینکه خطای دقیقی را بگیرد هند من را اعلام کرد و در نهایت اخراج شدم.بعد از بازی تا 4،5 صبح بیدار بودم و تا همین هفته بازی با سایپا جواب تلفن هیچ کس را ندادم.

وقتی از شفیعی سوال شد حسرت نمی خورد که در داربی تبریز حضور ندارد پاسخ داد: دست داور بازی با پیکان درد نکند که همه چیز را از من گرفت و هنوز هم وقتی یادش می افتم اعصابم خرد می شود ولی در حال حاضر باید به فکر بازی های آینده باشم. هیچ چیز جز افتخار آفرینی برای تراکتور خوشحالم نمی کند و امیدوارم بچه ها گسترش را شکست دهند تا بردهایمان تداوم داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد