نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی : نفت تهران 2-پرسپولیس 1؛صدرنشینی تاریخی منصوریان


نفت تهران 2-پرسپولیس 1؛صدرنشینی تاریخی منصوریان

جوانان پرسپولیس قربانی اشتباه نیلسون


اشتباه فاحش نیلسون در خروج از دروازه باعث شد نفت در لحظات پایانی برنده بازی با پرسپولیس شود.

 
با گزارش زنده این دیدار با ما همراه باشید.

هفته شانزدهم لیگ برتر، ورزشگاه: تختی تهران
داور: احمد صالحی، کمک ها: تورج عیوض محمدی ،حسن یوسفی
اخطار: اومانیا 24، خانزاده 45 از پرسپولیس، حاج محمدی 44، کامیابی نیا 67 از نفت
گل: غلامرضا رضایی 43، ارسلان مطهری 2+90 برای نفت تهران، عباس زاده 77 برای پرسپولیس

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، امین حاج‌محمدی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزت‌کرامت، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، غلامرضا رضایی (86 علی قربانی)، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری (71 ارسلان مطهری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

پرسپولیس: نیلسون، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، میثم حسینی (54 علی عسگری)، مهدی جعفرپور، رضا خالقی‌فر، مهدی دغاغله، مهدی طارمی، هادی نوروزی، احمد نوراللهی (74 عباس زاده) و مهرداد کفشگری
سرمربی: حمید درخشان

شرح گل:
1 ـ صفر (نفت): غلامرضا رضایی روی یک پاس عمقی در کورسی نه چندان بلند میثم حسینی را مغلوب کرد و با ضربه پای چپ توپ را از نیلسون کوریا دروازه‌بان پرسپولیس عبور داد و گل اول بازی را در دقیقه ی 42 به ثمر رساند.
1 ـ 1(پرسپولیس): محمد عباس زاده که لحظاتی پیش جای احمد نوراللهی را در زمین گرفته بود، پاس عالی طارمی را با یک ضربه رو پای تماشایی و چرخشی به گل تبدیل کرد. این مهاجم که مدت ها روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود، بعد از گل لحظاتی طولانی به شادی پرداخت تا نشان بدهد نیمکت نشینی اش از انگیزه های او کم نکرده است.
2-1 (نفت): شروع مجدد بیرانوند در پشت محوطه جریمه به مطهری رسید و ضربه سر او از پشت محوطه جریمه از بالای سر نیلسون عبور کرد و وارد دروازه پرسپولیس شد.

شرح بازی در نیمه اول:
نیمه اول بازی پرسپولیس و نفت با یک گل به سود زردپوشان سریع تهرانی به پایان رسید. غلامرضا رضایی بازیکن پیشین پرسپولیس در دقیقه 43 تنها گل این بازی را برای راه آهن به ثمر رساند.
در این مسابقه پرسپولیس با توجه به تعدد غایبین از ترکیب تازه ای استفاده کرده است. آنها اومانا و نورمحمدی را در قلب دفاع دارند و در خط هافبک از نوراللهی و کفشگری استفاده می کنند. خط جلوی پرسپولیس هم شامل؛ نوروزی، خالقی فر، دغاغله و مهدی طارمی است که پرسپولیس هرگز در این فصل از این جمع استفاده نکرده. آنها در نیمه اول یکی، دو بخت خوب داشتند که واکنش های بیرانوند مانع از فروپاشی دروازه نفت شد. در عین حال نفت هم به جز گل غلامرضا دو بار می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند که نیلسون با واکنش های خوب توپ را دفع کرد.

شرح بازی در نیمه دوم:
بازی خوب جوان های پرسپولیس مقابل نفتی ها در نیمه دوم، حاصلی جز شکست نداشت. چیزی که تیم درخشان برای اولین بار در این فصل واقعا استحقاقش را نداشت. پرسپولیس که در نیمه دوم کنترل توپ و میدان را در دست داشت، اگرچه در ابتدای نیمه دو موقعیت به حریف داد اما پس از آن فضا را از نفت گرفت و با تعویض های درخشان روی دروازه نفت خطرساز شد. آنها حتی می‌ توانستند روی ضربه کاشته دقیقه 92 به گل برسند اما این توپ تبدیل به ضدحمله شد و پاس بیرانوند دروازه قرمزها را روی پاشنه چرخاند تا آنها از کسب امتیاز محروم بمانند. این در حالی است که شهاب زاهدی، مهدی طارمی و هادی نوروزی در خط حمله پرسپولیس نمایش خوبی داشتند. با این حال حالا این علیرضا منصوریان است که صدرنشینی لیگ‌برتر را در اختیار دارد. تیم او سریع و حسابگر و البته خوش شانس بود.

بهترین بازیکن:
 پادوانی مدافع وسط برزیلی نفت نمایش کم عیب و نقصی داشت اما شهاب زاهدی تعویض نیمه دوم درخشان با جنب و جوش دائمی در خط حمله پرسپولیس بیش از همه به چشم آمد.

اتفاقات ویژه:
تک گل نفت مقابل پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که غلامرضا رضایی با دست راست میثم حسینی مدافع پرسپولیس را هل داد و او را سرنگون کرد. اگرچه با اعتراض پرسپولیسی ها و نظرات کارشناسی نظر داور تغییر نمی کند اما به نظر این گل می توانست خطا باشد. حداقل پرسپولیسی ها که اینطور عقیده دارند.
نفت تنها تیمی است که در هر دو بازی رفت و برگشت گل هایش را مدیون اشتباهات فاحش دروازه بان های پرسپولیس است. در بازی رفت سوشامکانی اشتباه بدی کرد و در این بازی نیلسون کوریا که یک تنه شکست تیمش را رقم زد.

دقایق حساس:
دقیقه 21: رضا خالقی‌فر در اولین بازی خود برای پرسپولیس پا به توپ پیش رفت و توپ را مقابل دروازه فرستاد که مدافعان نفت قبل از هادی نوروزی توپ را زدند.
دقیقه 34: بازیکنان نفت چند نوبت پیاپی دروازه پرسپولیس را هدف گرفتند که مدافعان این تیم توپ را برگشت دادند و در نهایت ضربه سر امین حاج محمدی توسط نیلسون دفع شد.
دقیقه 44: خطای امین حاج محمدی بر روی هادی نوروزی یک کارت زرد برای این بازیکن نفت و ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را به همراه داشت که این ضربه هم برای شاگردان درخشان سودی نداشت.
دقیقه 45 :محمدرضا خانزاده در محوطه جریمه نفت سرنگون شد و در حالی که اعتقاد داشت خطا روی او انجام شده،اعتراض شدیدی به داور کرد و کارت زرد گرفت.
دقیقه 46: پرتاب اوت بلند وحید امیری و اشتباه نیلسون فرصتی عالی را نصیب مهاجمان نفت کرد اما ضربه بازیکنان این تیم توسط مدافعان پرسپولیس روی خط برگشت داده شد.
دقیقه 47: باز هم غفلت خط دفاع پرسپولیس وحید امیری را در موقعیت تک به تک با نیلسون روبه‌رو کرد، در حالی که دو مدافع پرسپولیس امیری را با فاصله یک متری مشایعت می‌ کردند، ضربه امیری را نیلسون در حالتی باورنکردنی با دست راست دفع کرد و پرسپولیس از یک خطر صددرصد نجات یافت.
دقیقه 83: حرکت عالی هادی نوروزی از جناح راست و پاس او به بیرون محوطه جریمه با ضربه ناامیدکننده عباس زاده به اوت رفت.
دقیقه 85: ضربه سر کامیابی نیا روی سانتر رضایی با اختلاف از روی دروازه نیلسون به بیرون رفت.
دقیقه 86: شوت زمینی کفشگری از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد