نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی امروز تراکتور : پیش بازی تراکتور و الاهلی


تبریزیها در جده صدرنشین میشوند؟

پیش بازی الاهلی و تراکتورسازی


تراکتورسازی در حالی در شهر جده به مصاف قدیمی ترین تیم آسیا میروند که برای اولین بار سودای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

  تراکتورسازان که در 6 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان و لیگ ایران صاحب 5 برد و یک باخت هستند در صورت پیروزی برابر این تیم و تساوی تیم های نسف قارشی والاهلی امارات به صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا صعود میکند.

1 حریف تراکتور سازی تا به حال 2 بار به فینال اسیا رسیده است در حالی که تراکتورسازان تا به حال از مرحله گروهی هم بالا نیامده اند.

2. تراکتور سازی از بازی در عربستان خاطرات خوبی ندارد .شاگردان تونی در هردوسال گذشته در عربستان مقابل حریف شکست خورده اند . این بازی فرصتی برای جبران است

3 الاهلی در سالیان دهه 80 میلادی بزرگترین قدرت باشگاهی عربستان بوده اند،در این سالها 3 مربی تیم ملی برزیل در ادوار مختلف هدایت این تیم را بر عهده داشته اند که از آن جمله به تله سانتانا،لازارونی واسکولاری میتوان اشاره کرد،تراکتورسازی هم بین مربیان خود،ارنست میدن دروپ و تونی را به عنوان بزرگترین مربیان خود داشته اند.

برونو سزار مهاجم تیم الاهلی 2 سال قبل در تیم سپاهان اصفهان بازی می کرد و مهار او یکی از وظایف دشوار مدافعان تراکتور است .4 تیم الاهلی صاحب 4 بازیکن خارجی است که 2 برزیلی ،یک سوری ویک مصری این نفرات هستند.

5 الاهلی در بازی اول خود در امارات با الاهلی امارات 3-3 کرد ودر بازی دوم تیم نسف را در جده 2-1 برد.تراکتورسازی هم ابتدا به نسف باخت وسپس برابر الاهلی امارات برنده شد.

6. تراکتور که در آخرین بازی خارج از خانه باسه گل تیم قعرنشین راه آهن را از پیش رو برداشته به امید حداقل یک امتیاز در این بازی است تا رکورد تونی اولیویرا بهتر هم بشود .

7-کریستین گروس سرمربی سوئیسی الاهلی یک مربی سرشناس و بین المللی است که سابقه هدایت تیم های لیگ برتری انگلیس و بوندسلیگایی مثل تاتنهام و اشتوتگارت را دارد . او مقابل تونی اولیویرایی قرار می کیرد که سابقه هدایت بنفیکای بزرگ را در کارنامه داشه است .

8 الاهلی 2 بار قهرمان لیگ عربستان و6 بار قهرمان جام حذفی عربستان شده و یکی از تیم های مهم عربستان محسوب می شود در حالی که تراکتور سازی تنها یک قهرمانی در جام حذفی ایران دارد و البته یکی از پرهوادارترین تیم های لیگ ایران است .

9. کسب یک امتیازاز این بازی هم برای تراکتور نتیجه خوبی محسوب می شود . آنها دو بازی دور برگشت را میزبان هستند و در صورت برد در آن دو مسابقه صعود می کنند

10 - آندو تیموریان و لوسیانو ادینیو باتجربه ترین بازیکنان تراکتورسازی در این مسابقه خواهند بود . تیموریان و گردانی پس از این مسابقه به اردوی تیم ملی خواهند پیوست تا در دو بازی مقابل سوئد و شیلی کی روش را همراهی کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد