نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و لخویا قطر : هفته سیاه ایرانی ها در لیگ قهرمانان


لیگ قهرمانان آسیا

نتیجه نهایی؛ لخویا 3 - پرسپولیس 0


پرسپولیس برای قطعیت بخشیدن به صعود خود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به تک امتیاز از این دیدار نیاز دارد.

 
پرسپولیس در حالی امشب مهمان لخویای قطر است که در صورت کسب یک امتیاز از این دیدار هم می‌تواند به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

لیگ قهرمانان آسیا، گروه A
اخطار: کفشگری (31) اومانیا (45) از پرسپولیس؛ عبدالله (41) از لخویا

لخویا:
لکومته آدانی، محمد موسی، چیکو فلورس، خالد مفتاح، لوئیز سرا، کریم بودایف، وایس، محمدترسور، سباسین سوریا و مسکنی
سرمربی: میشل لادروپ

پرسپولیس:
سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگری، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی (73 علیپور)، امید عالیشاه، هادی نوروزی، مهدی طارمی و محمد نوری
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح گل:
لخویا یک پرسپولیس صفر (دقیقه 72 مساکنی): سانتر نام تائه هی از جناح راست با ضربه سر مساکنی تبدیل به گل اول تیم لخویا شد. این گل شباهت زیادی به گل سپاهان در هفته گذشته لیگ برتر بود که سرخپوشان دریافت کرده بودند.
لخویا دو پرسپولیس 0 (دقیقه 83، نام تائه هی): بازیکن کره ای لخویا روی یک ضد حمله و در حالی که بیش از 50 متر را پا به توپ حرکت کرد در مصافی تک به تک با مکانی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
لخویا 3 پرسپولیس 0 (دقیقه 92، علی حسن عفیف): روی یک ضدحمله بازیکنان لخویا صاحب فرصت شدند و مایکل اومانیا با اشتباه مرگبار خود در دفع توپ مهاجم لخویا را صاحب فرصت کرد تا گل سوم را بزند.

شرح بازی:
پرسپولیس با شکست برابر لخویا صدر جدول را از دست داد تا کار صعودش به مرحله بعدی به دیدار هفته آخر این تیم برابر بنیادکار کشیده شود.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ که قصد داشتند با ارائه یک بازی محتاطانه به تک امتیاز این دیدار دست یابند در نهایت مقهور قدرت بازیکنان حرفه ای لخویا شدند و در نیمه دوم دو گل دریافت کردند و صدر جدول را به این تیم تقدیم کردند.
پرسپولیس بعد از اینکه توسط مساکنی از حریف عقب افتاد با به میدان فرستادن علیپور و صادقیان قصد داشتند بازی را هجومی دنبال کنند و به تساوی بکشانند که تیزهوشی بازیکنان لخویا در ضدحملات مانع از این اتفاق شد و آنها توسط بهترین بازیکن خود در این دیدار به گل دوم نیز دست یافتند و در نهایت روی اشتباه اومانیا سومین گل را نیز دریافت کردند تا برانکو ایوانکوویچ در دومین تجربه اش روی نیمکت این تیم هم با شکست بازی را به پایان برساند و چشم به دیدار آخر خود در برابر بنیادکار بدوزد.

بهترین بازیکن: نام تائه هی
ستاره ملی پوش کره ای لخویا با نفوذهای دائمی خود از جناح راست بارها خط دفاع کند پرسپولیس آزار داد و با به ثمر رساندن یک گل و یک پاس گل سهم زیادی در برتری تیمش برابر سفیدپوشان پرسیولیس ایفا کرد.

دقایق حساس:
دقایق 5-1: علیرغم فشار تیم لخویا با توجه به میزبانی این تیم موفق به ایجاد موقعیت روی دروازه سوشا مکانی نشد و پرسپولیس نیز قصد دارد با گذشتن از دقایق ابتدایی بازی، شرایط را به سود خود کند.
دقیقه 16: اولین موقعیت خطرناک برای لخویا در این لحظه با ضربه سوریا شکل گرفت. ضربه ایستگاهی این تیم را پشت مدافعان سفیدپوش پرسپولیس، سوریا با ضربه ای بد به بیرون زد.
دقیقه 17: بار دیگر موقعیت برای لخویا که سوشا مکانی زودتر از سوریا با خروج از دروازه توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 18: احمد نوراللهی با پیشروی به سمت دروازه لخویا و حرکت دو نفره با طارمی ضربه محکمی به سمت دروازه حریف قطری زد که با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 21: در شلوغی جلوی محوطه جریمه پرسپولیس، سوریا که عطش زیادی برای گلزنی در این بازی از خود نشان داده صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت این بازیکن را نورمحمدی دفع کرد.
دقیقه 25: پای ثابت حملات لخویا بار دیگر پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که این بار هم ضربه اش با برخورد به مدافعان به کرنر تبدیل شد. در ادامه نیز ضربه کرنر را سوشا مکانی از آن خود کرد.
دقیقه 38: حرکت دو مهاجم لخویا به داخل محوطه جریمه فرصت خطرناکی را روی دروازه مکانی ایجاد کرد که دروازه بان پرسپولیس توپ را با پا دفع کرد و به بیرون زد.
دقیقه 44: روی یک موقعیت خطرناک از روی ضربه ایستگاهی، هادی نوروزی ضربه خوبی را نزد و توپش با برخورد به دیوار دفاعی برگشت خورد.
دقیقه 44: لخویا که بعد از ضربه ایستگاهی صاحب ضد حمله شده بود با خطای مایکل اومانیا حرکت شان با وقفه مواجه شد که ویلیامز مدافع کاستاریکایی را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 80: فرار بازیکنان لخویا از جناح چپ پرسپولیس و ارسال این بازیکن درون محوطه جریمه با اشتباه مهاجم لخویا فرصت را از لخویا گرفت تا نتیجه همچنان یک بر صفر باشد.
دقیقه 82: خطا روی مهدی طارمی در گوشه محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی را نصیب پرسپولیس کرد که این ضربه را صادقیان محوطه جریمه فرستاد که نتوانستند تبدیل به گل کنند.
دقیقه 87: در تک موقعیتی که پرسپولیس روی دروازه لخویا در این دیدار ایجاد کرد پاس رو به بیرون علی عسگری را علیپور به تیرک دروازه لخویا زد.
دقیقه 88: شوت مهدی طارمی در حالتی نامتعادل را کلود امین از آن خود کرد.

اتفاق ویژه:
سوت پایان بازی زمانی به صدا در آمد که به نظر می رسید لخویا گل چهارم را نیز وارد دروازه سوشا مکانی می کند که با واکنش این دروازه بان و در صحنه ای مشکوک توپ برگشت داده شد. با این شکست، پرسپولیس با 9 امتیاز به رده دوم جدول سقوط کرد تا بالاخره سرگروهی خود را از دست بدهد. البته پیروزی در بازی آخر با توجه به مصاف رودر روی النصر و لخویا این شانس را به پرسپولیس می دهد تا حتی به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
نتهم چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 23:16

:پو:

پرسپولیس چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 21:41

تو رو خدا گل بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد