نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا

پرسپولیس همچنان پر اشتباه

برانکو در حسرت سه امتیاز


پرسپولیس که با دو گل از سایپا پیش افتاده بود باز هم روی اشتباه مدافعان تیمش برتری اولیه را از دست داد و به تساوی قناعت کرد.

  هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ورزشگاه انقلاب کرج، تماشاگر: حدود 6 هزار نفر
داور: محسن ترکی، کمک ها: رضا سخندان، مهدی الوندی
اخطار: حاتمی (55) کفشگری (92) مکانی (95) از پرسپولیس؛ ایوبی (75) رمضانی (83) ترابی (92) از سایپا

پرسپولیس:
سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، گابریل (78 خالقی فر)، امید عالیشاه و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

سایپا:
حامد فلاح زاده، وحید محمد زاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، مجید ایوبی، علی زینالی (81 رمضانی)، میلاد میداودی، محمد نزهتی، روزبه شاه علی دوست، حکیم نصاری و سجاد مشکل پور
سرمربی: مجید جلالی

شرح بازی:
در حالی که نیمه اول با بازی روان پرسپولیس و زدن دو گل برای این تیم همراه بود، در نیمه دوم این شاگردان مجید جلالی بودند که با اشتباه مدافعان این تیم از روی ضربه پنالتی صاحب گل تساوی شدند تا برانکو ایوانکوویچ همچنان در حسرت کسب برد به همراه پرسپولیس باشد.
پرسپولیس در نیمه دوم مطابق دیدارهای گذشته از شرایط خوب بدنی به دور بود و موفق نشد روی دروازه حریف موقعیتی ایجاد کنند و در سمت مقابل هم مجید جلالی به خوبی شاگردانش را به ضعف حریف آشنا کرده بود و موفق شد از همانجا به نتیجه دلخواهش در این بازی دست پیدا کند.
با این تساوی پرسپولیس از خطر سقوط نجات یافت و میتواند امیدوار باشد در فصل آینده با برنامه ریزی های برانکو به روزهای خوب امیدوار باشد.


شرح گل‌ها:
سایپا صفر پرسپولیس یک (دقیقه 30، احمد نوراللهی): روی ارسال فرناندو گابریل، احمد نوراللهی به زیبایی و با ضربه پشت سر دروازه سایپا را باز کرد.
سایپا صفر پرسپولیس 2 ( دقیقه 39، مهدی طارمی): محمد نوری پاس عمقی را برای مهدی طارمی مهیا کرد تا این بازیکن با دروازه بان سایپا تک به تک شود و ضربه خود را از بالای دستان فلاح زاده به تور دروازه نارنجی پوشان بچسباند.
سایپا یک پرسپولیس 2 (دقیقه 45، گل بخودی، بابک حاتمی): ارسال سایپایی ها در محوطه جریمه به قصد ضربه زدن حکیم نصاری را بابک حاتمی به سمت دروزاه سوشا زد و گل اول این تیم روی یک گل به خودی به ثبت برسد.
سایپا 2 پرسپولیس 2:(دقیقه 65، حامد شیری،پنالتی): با اعلام خطا برای تیم سایپا، حامد شیری از روی نقطه پنالتی دروازه سوشا مکانی را باز کرد و نتیجه را به تساوی دو بر دو رساند.

دقایق حساس:
دقیقه 28: روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه، گابریل صاحب فرصت خوبی شد که نتوانست توپش را از میان دیوار دفاعی فلاح زاده عبور دهد.
دقیقه 31: روی پاس در عمق محمد نوری، امید عالیشاه صاحب فرصت شد که با شارژ ایوبی متوقف شد و البته داور در ادامه حرکت عالیشاه را آفساید اعلام کرد.
دقیقه 38: ارسال زمینی فرناندو را محمد نوری با پرش از روی توپ برای طارمی مهیا کرد که ضربه مهاجم پرسپولیس با فاصله کم به بیرون رفت.
دقیقه 41: پاس در عمق محمد نوری برای طارمی را در حالی که مهاجم پرسپولیس میتوانست به گل سوم تیمش تبدیل کند، دروازه بان سایپا از آن خود کرد.
دقیقه 55: حرکت بابک حاتمی گوشه محوطه جریمه سایپا را ابراهیم شکوری متوقف کرد که در ادامه محسن ترکی به مدافع راست پرسپولیس کارت زرد داد و اعلام کرد او تمارض کرده است.
دقیقه 62: محمد نوری درون شش قدم با تصاحب توپ، دروازه سایپا را باز کرد و در حالی که برای شادی گل به سمت طرفداران پرسپولیس رفته بود با اعلام رضا سخندان مبنی بر خطای هند کاپیتان پرسپولیس، گل این تیم را نپذیرفت.
دقیقه 64: روی ارسال کرنر، سایپایی ها از جناح راست صاحب توپ شدند و مهاجم سایپا بعد از جا گذاشتن حاتمی، با خطای نوری متوقف شد و ترکی اعلام پنالتی کرد.
دقیقه 69: ارسال خطرناک فرناندو را مدافعان سایپا به کرنر فرستادند.
دقیقه 75: فرار مهدی طارمی در ضد حمله را مجید ایوبی با خطا متوقف کرد تا داور به این مدافع یک کارت زرد نشان دهد.
دقیقه 77: میلاد میداوودی از روی ضربه ایستگاهی و از راهی دور دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که با عکس العمل مکانی یک کرنر نصیب سایپایی ها شد.
دقیقه 78: ابراهیم شکوری از پشت محوطه جریمه اقدام به زدن ضربه کرد که شوت این بازیکن با اختلافی کم به بیرون رفت.
دقیقه 90 +3: روی ارسال کرنر و بازیکنان سایپا دروازه سوشا مکانی را باز کردند که در ادامه ترکی با اعلام خطا روی دروازه بان پرسپولیس این گل را مردود اعلام کرد.


حواشی:
*بنری برای تسلیت درگذشت مرحوم حجت‌الله خطیب مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج نصب شده است.
*پانادیچ مربی تیم پرسپولیس پیش از سایرین به زمین آمد و موانع تمرینی بازیکنان را در زمین چید.
*ابراهیم شکوری بازیکن تیم سایپا که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد در برخورد با برخی بازیکنان پرسپولیس به گرمی با آنها روبه‌رو شد.
*از طرف باشگاه سایپا دسته گلی برای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نظر گرفته شده تا پیش از بازی به وی اهدا شود. همچنین یک دسته گل هم برای یکی از کارمندان باشگاه سایپا که به تازگی درگذشته در نظر گرفته شده تا به اعضای خانواده او تقدیم شود.
* پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت برای درگذشت مرحوم عزیز اصلی پیشکسوت و حجت‌الله خطیب مدیرعامل اسبق پرسپولیس در نظر گرفته است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد