نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بارسلونا و ختافه ;بارسا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد

بارسا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد

پیروزی پرگل خانگی بارسلونا مقابل ختافه


بارسلونا موفق شد ختافه را با 6 گل شکست دهد و بدون توجه به نتیجه بازی فردا شب رئال مادرید و آلمریا، صدرنشینی خود را همچنان حفظ کند.

   بارسا که روز شنبه اسپانیول را در دربی کاتالونیا شکست داده بود، با روحیه ای عالی به مصاف ختافه  رده سیزدهمی آمده بود. ختافه ای که در این فصل دو بار تغییر مربی داشته و هنوز از خطر سقوط به دسته دوم فاصله نگرفته است.

بارسا بازی را مطابق انتظار هجومی آغاز کرد و تنها 8 دقیقه پس از شروع، به دلیل خطا روی سوارز که البته مشکوک به بیرون محوطه بود، صاحب پنالتی شد. مسی نیز با یک ضربه چیپ، موفق شد گل اول بارسا را به ثمر برساند.




 این گل، آغازی بود بر طوفان بارسلونا که درنیمه اول 4 گل دیگر نیز وارد دروازه ختافه نگون بخت کرد.در دقیقه 25، لوئیز سوارز گل دوم بارسا را به ثمر رساند. این بار سانتر مسی و یک ضربه آاکروباتیک زیبا از سوارز، گل دیگری برای بارسا به همراه داشت تا فاصله به دو گل برسد.



سه دقیقه بعد نوبت به نیمار رسید تا او نیز برای بارسا گلزنی کند. با گل نیمار هر سه ضلع مثل هجومی بارسا در این بازی موفق به گلزنی شدند. سوارز این بار در نقش پاسور ظاهر شد و با پاس خوب خود نیمار را صاحب موقعیت گلزنی کرد و او نیز گل سوم بارسا را به ثمر رساند.



دقیقه 30 بازی، ژاوی، کاپیتان بارسا هم موفق به گلزنی شد. یک کنترل خوب و یک ضربه عالی از ژاوی گل چهارم بارسلونا را به همراه داشت تا ختافه در سی دقیقه اول بازی 4 گله شود.



در دقیقه ،40 سوارز دومین گل خود و پنجمین گل بارسلونا را به ثمر رساند. روی همکاری مسی و ژاوی، سوارز با پاس پشت پای کاپیتان بارسا صاحب توپ شد و با یک ضربه عالی از گوشه محوطه جریمه، گل پنجم بارسلونا را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه پرگل 5-0 به سود بارسا به اتمام برسد.



بازی در نیمه دوم نیز کاملا تحت کنترل بارسلونا بود. بوسکتس در ابتدای این نیمه جای خود را به سرجی روبرتو داد. تنها دو دقیقه از شروع نیمه گذشته بود که مسی گل دوم خود و گل ششم بارسا را به ثمر رساند. مسی با این گل در لالیگا 38 گله شد و به یک قدمی رونالدو رسید.



او روی پاس سوارز، بیرون محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه عالی توپ را به گوشه راست دروازه ختافه فرستاد. در حالیکه گمان می رفت بارسا به گل های بیشتری در این نیمه دست یابد و حداقل مسی به رونالدو در جدول گلزنان برسد، اینگونه نشد و بارسلونا در نهایت با وجود حملاتی که روی دروازه ختافه در نیمه دوم داشت با همان شش گل بازی را به نفع خود خاتمه داد. بارسلونا با این برد، فاصله خود با رئال را موقتا به 5 امتیاز افزایش داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد