نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

حاشیه بازی پرسپولیس و پیکان


وزش باد، نظم آزادی را برهم ریخت


با پایان نیمه اول و در حالی که بازیکنان ذخیره دو تیم در حال گرم کردن خود بودند، وزش شدید باد نظم استادیوم آزادی را برهم ریخت.

  وزش شدید باد ابتدا باعث شد یکی از بلندگوهای استادیوم واژگون شود در نهایت تابلوهای تبلیغاتی را نیز داخل زمین انداخت.

این اتفاق باعث شد مسوولان برگزاری به سرعت خود را برای ترمیم خسارات وارده وارد زمین کنند و شرایط را برای ادامه بازی مهیا کنند.

* پیکانی ها از همه دارایی آبی‌پوش خود استفاده کردند و اکبرپور، جمشیدیان، ساموئل و رحمتی در ترکیب شاگردان مرفاوی قرار دارند.
* سعید دقیقی که هفته گذشته پنالتی حساسی را مقابل تراکتورسازی از دست داد در این بازی در ترکیب اصلی حضور ندارد.
* پرسپولیس از ترکیب آشنای خود استفاده می‌ کند. آنها دوباره بابک حاتمی را در ترکیب اصلی قرار داده اند. محسن بنگر مهمترین غایب قرمزپوشان محسوب می‌ شود.
* مهدی دغاغله، علی علیپور، رضا خالقی فر و افشین اسماعیل زاده گزینه های اولیه جانشینی بازیکنان اصلی پرسپولیس هستند.
* در ابتدای بازی، بازیکنان و کادرفنی دو تیم، دسته گل های به مناسبت روز معلم و نیز ولادت امام علی (ع) در جایگاهی که به مناسبت تکریم از پدران آسمانی در نظر گرفته شده بود تقدیم کردند.
* به نظر می رسد اشکالی در اسکوربرد استادیوم آزادی به وجود آمده باشد و این تابلو در نمایش اطلاعات بازی با اشکال مواجه شده است.
* پیش از آغاز بازی، محمد نوری به دعوت اندک هواداران حاضر در استادیوم از بازیکنان خواست به سمت آنها بروند.
* مهدی رحمتی، امیرحسین فشنگچی، محمد نصرتی، جی لوید ساموئل و احمد جمشیدیان از جمع بازیکنان پیکان به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و برانکو و اعضای کادرفنی این تیم خوش و بش کردند.
* حضور مهرداد کفشگری در جناح چپ پرسپولیس از اتفاقات عجیب این دیدار بود که با صلاحدید برانکو اتفاق افتاده بود. هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی های گذشته در این بازی با توجه به مصدومیت علی عسگری در این پست قرار گرفته بود و محمد نوری و نوراللهی در میانه میدان حضور یافتند.
* تشویق حسین هدایتی از دیگر اتفاقات جالب این دیدار بود. تماشاگران اندک این دیدار حسین هدایتی را به شدت تشویق کردند و از مالکیت احتمالی او در پرسپولیس استقبال کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد