نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی - 20 اردیبهشت 94


کودتا بر علیه ژنرال

نتیجه نهایی؛ استقلال 1 - تراکتورسازی 4


این دیدار حساس ترین بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر است که تبریزی های زیادی برای تماشای این بازی به استادیوم آزادی آمده اند.

  
هفته بیست و نهم لیگ برتر،ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 20 هزار نفر

داور: حسین زرگر، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی- تورج عیوض محمدی

اخطار: برزای (12) از استقلال؛ ایرانپوریان (16) شفیعی (44) نریمان جهان (57) از تراکتور


استقلال:
محسن فروزان، امیر حسین صادقی، مگویان، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، کرار، بهنام برزای، محسن کریمی، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

تراکتورسازی:
حامد لک، میر هانی هاشمی، خالد شفیعی، فریرا دو سانتوس، محمد ایرانپوریان، احمد کامدار، آندرانیک تیموریان، فرید کریمی، فرشاد احمدزاده، سامان نریمان جهان و ادینهو
سرمربی: تونی اولیویرا

شرح گل:

استقلال 0 تراکتورسازی 1 (دقیقه 8، سامان نریمان‌جهان): اشتباه امید ابراهیمی در میانه میدان باعث شد ادینیو صاحب فرصت شود و نریمان جهان را روانه دروازه فروزان کند و این بازیکن در حالتی تک به تک گل اول تیمش را به ثمر رساند.

استقلال یک تراکتورسازی یک (دقیقه 30، امید ابراهیمی): روی یک ضربه ایستگاهی جاسم کرار توپ را به سمت دروازه تراکتورسازی فرستاد که دفع اشتباه حامد لک این فرصت را در ریباند برای امید ابراهیمی مهیا کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند.

استقلال یک تراکتورسازی 2:(دقیقه 45، ادینیو): اینبار نوبت نریمان جهان بود که از اشتباه مدافعان استقلال استفاده کند و فرصت را درون محوطه جریمه در اختیار ادینیو قرار دهد تا آقای گلی فعلی لیگ برتر با گل حسن ختام نیمه اول را اعلام کند.

استقلال یک تراکتورسازی 3:(دقیقه 56، سامان نریمان جهان): بار دیگر اشتباه از مدافعان و دروازه بان استقلال و گلی دیگر برای تراکتورسازی؛ حرکت ادینیو و سامان نریمان جهان در نهایت سامان نریمان جهان را با فروزان در محوطه جریمه تک به تک کرد تا این بازیکن گل دوم خود را از میان پاهای فروزان به ثمر برساند.

استقلال یک تراکتورسازی 4 :(دقیقه 88، سامان نریمان جهان): ستاره تراکتورسازی در این دیدار، بار دیگر از فضای بین هافبک ها و مدافعان استقلال استفاده کرد و با دریبل امیرحسین صادقی وارد محوطه جریمه شد و ضربه اش را وارد دروازه فروزان کرد.




شرح نیمه اول
اشتباهات مرگبار در هر دو تیم سرنوشت بازی در نیمه اول را رقم زد. 
هر سه گل نیمه اول را می توان حاصل اشتباهات سریالی بازیکنان هر دو تیم نامید و در نهایت این تراکتورسازی بود که موفق شد از اشتباه خطوط دفاعی استقلال بهره برد و نیمه اول را با دو گل به سود خود به رختکن رفت.
تراکتورسازی ها با استفاده از سرعت بالای خط حمله خود و به پشتوانه حمایت احمدزاده، مدافعان استقلال را بارها به زحمت انداختند و موفق شدند از این طریق روی دروازه استقلال خطرساز شوند.
امیر قلعه نویی نیز بیشتر به حرکات انفرادی کریمی و کرار تکیه کرده بود و این دو بازیکن بارها با حرکات تکنیکی شان دروازه تراکتورسازی را با خطر مواجه کردند و مهاجمان تیمشان را صاحب فرصت کردند اما تک گل خود را روی اشتباه حامد لک در دفع توپ ساده کرار و توسط امید ابراهیمی به ثمر رساندند.
با این نتیجه تراکتورسازی یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شده و باید دید استقلال در 45 دقیقه دوم توسط حرف های طوفانی قلعه نویی در رختکن می تواند نتیجه را برگرداند یا ...

حواشی:
*حامد لک دروازه بان تراکتورسازی بعد از حضور در زمین برای گرم کردن به سمت هواداران رفت و در حالی که تلفن خود را به سمت تماشاگران گرفته بود رو به آنها که تعدادشان بیش از 12 هزار نفر است عکس سلفی گرفت. لک هنگامی که قصد داشت زمین را ترک کند با شعارهای پیاپی هواداران استقلال روبرو شد که در همین لحظه پیراهن قرمز خود را بوسید که هواداران استقلال خشمگین شده و به شدت علیه این بازیکن شعار دادند.
*تمام بازیکنان تراکتورسازی برای گرم کردن وارد زمین شدند اما آندرانیک تیموریان این کار را نکرد و در زمین حاضر نشد.
* هواداران قبل از سوت آغاز بازی به شدت امیر قلعه نویی را مورد تشویق قرار دادند.
* در حالی که امیر قلعه نویی قصد داشت به سمت نیمکت تیمش برود، تلاوت آیاتی از قرآن در مراسم ابتدایی بازی آغاز شد و سرمربی آبی ها در تونل ورودی زمین ایستاد تا تلاوت قرآن پایان یابد.
* هواداران قبل از سوت زرگر به شدت از کاپیتان تیمشان خواستار حضور در کنار زمین بودند که رضا عنایتی هم تیمی هایش را به جایگاهی که هواداران حضور داشتند برد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مم یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 15:55

م

ghader یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 22:06

یاشاسین تراختور.

آرزو یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:35

یاشاسین سامان نریمان جهان یاشاسین تراکتور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد