نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

به تراکتور گفتند قهرمان شده اید!

حاشیه های شگفت انگیز جمعه تلخ تبریز

به تراکتور گفتند قهرمان شده اید!


همه چیز از اخراج آندرانیک تیموریان آغاز شد زمانی این بازیکن به دلیل یک خطا از داور کارت زرد گرفت و با اعتراض به داور از بازی اخراج شد.

  تراکتوری ها که 3 ـ 1 از نفت جلو بودند، 2 بار با ضربات قربانی و پادووانی مغلوب حملات نفت شدند و با این تیم به تساوی رضایت دادند. نکته عجیب اما این بود که به بازیکنان و کادرفنی گفته شده بود که بازی تراکتور و سایپا با تساوی 2 ـ 2 به پایان رسیده و آنها به طرز عجیبی در دقایق آخر به اداره کردن بازی پرداختند و بعد از سوت پایان هم جشن گرفتند.

این در حالی بود که تراکتور قهرمانی را به سپاهان واگذار کرده بود اما کسی از این موضوع خبر نداشت. این جشن حدود 5 دقیقه طول کشید تا دوباره به تراکتوری ها اعلام شود، سپاهان قهرمان لیگ‌برتر شده است. آنها در اوج شادی جشن شان را قطع کردند و در این لحظه جو ورزشگاه هم تغییر کرد و بارانی از صندلی به سمت زمین پرتاب شد. این عصبانیت البته طبیعی بود چون تراکتورسازی این بار تیم شایسته ای داشت و واقعا فاصله بسیار کمی تا قهرمانی داشت.

در نهایت مرور صحنه اخراج تیموریان نشان خواهد داد که آیا علیرضا فغانی شایسته انتقادهای پس از بازی بوده یا نه. او در پایان غائله یکسره از سوی هواداران تراکتور مورد توهین قرار گرفت.

این ماجرا در نهایت منجر به مصدوم شدن چند تماشاگر شده که امیدواریم با بزرگواری هواداران تراکتور همه چیز به خوبی و خوشی به پایان برسد.







خبر داغ : حواشی پس از پایان بازی تراکتورسازی و نفت













نظرات 9 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 17:00

این حق تیم تراکتورسازی نبود،خدا باعث و بانیش رو لعنت بکنه که قهرمانی رو از این تیم گرفت.همه چی گذشت و تموم شد ولی امیدوارم خدا از اونا نگذره.

sepahan یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 23:22

قیافه تراکتوریا بعد از قهرمانی سپاهان دیدندداشت

احمد شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 22:41

سلام.تو هر فصل حق آذربایجان رو میخورن.نه تو فوتبال بلکه تو همه ورزشها و ارگانها.لعنت بهتون.به جایه اینکه لیگ برتر رو شروع میکنن همون اول تیم مورد علاقه تون رو قهرمان کنین تموم بشه.خاک تو اون سرتون.

ناشناس شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 10:37

خدا لعنت کنه داورورییس سازمان لیگ راکه هر چی می کشیم از دست اون بی شرفه ولی مطمءن باشید خدا با ما ترکها ست

فاطمه شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 09:55

حالم از این فدراسیون کثیف فوتبال به هم میخوره فدراثیونی که لیاقت نداره جلوی داروهای مافیاشو بگیره خدا جای حق نشسته انشالله جوابتونو از خدا میگیرین

امیر شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 09:43

تراکتور در حدقهرمانی نبود تیمی باید جام می گرفت که بتونه درآسیا کاری بکنه نه تراکتوری که دوساله حذف میشه همون اول.متاسفانه هواداران تراکتور فرافکنی می کنن بجای قبول ضعف تیمشون داور و زمین و زمان را محکوم میکنن.من اصفهانی نیستم ولی سپاهان تنها تیم شایسته قهرمانی بود.مبارکشون باشه

خسرو شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 01:03

با این کارای زشت وضد اخلاقی میخواین مردم عصبانی نشن؟داور بازی باید ازشرم نتونه سرشو بلندکنه متاسفم براش

جعفر شوقی شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 00:17

سهم ما اسمانیست که اویختن برده ای ان را از ما میگرد!!!

سنا جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 23:39

واقعا برا فوتبالمون متاسفم. کم حقمونو بخورین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد