نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی ایران و ترکمنستان در مرحله دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018


فردا در آسیا خون به پا می‌ شود

ایران با سردار در گردنه ترکمنستان


هفته دوم از مرحله دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روز سه شنبه آغاز می شود.

  با ورود تیم های برتر آسیا به این مرحله، این رقابت ها توجه بیشتری را در این قاره و فراتر از آن به خود جلب خواهد کرد. در این رقابتها تیم های ایران، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی نمایندگان آسیا در جام جهانی 2014 برزیل کار خود را آغاز می کنند.

کره شمالی ـ ازبکستان ؛ حساس ترین بازی روز
دیدار دو تیم کره شمالی و ازبکستان در پیونگ یانگ برگزار می شود. این دو تیم در جام ملتهای آسیا 2015 نیز به مصاف هم رفتند که ازبکستان یک بر صفر در سیدنی پیروز شد. ازبکستان در شش بازی مقابل کره شمالی چهار برد و دو تساوی داشته است.با این حال کره شمالی تیمی است که نباید دستکم گرفته شود. این تیم صعود موفقیت آمیزی با جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی داشت و نوار شکست ناپذیری آنها در هفت بازی خانگی این تیم پاره نشد. کره شمالی در جام جهانی 1966 به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها صعود کرد.

امارات با عمر عبدالرحمان می‌ آید
در گروه ای، بسیاری از چشم ها به امارات متحده عربی دوخته شده است که به مصاف تیمور شرقی می رود. امارات در جام ملتهای آسیا به مرحله نیمه نهایی راه یافت. تیم پرستاره امارات با وجود شکست مقابل کره جنوبی در یک بازی دوستانه، مشکل چندانی مقابل تیمور شرقی نخواهد داشت.آنها با عمر عبدالرحمان ستاره خود در این بازی حضور خواهند داشت. در دیگر بازی این گروه مالزی و فلسطین بعد از باخت در مسابقات قبلی مقابل هم به میدان می روند.

قهرمان آسیا میهمان قرقیزستان
در گروه بی قرقیزستان آزمون دشواری برابر استرالیا قهرمان آسیا دارد و فرصتی برای اشتباه در این مرحله ندارد. آنژه پوستکوگلو سرمربی استرالیا قویترین ترکیب تیم خود را برای این بازی تدارک دیده است. استرالیا که یکی از پرستاره ترین تیم های آسیاست، به دنبال صعود مستقیم به جام‌جهانی است. در دیگر بازی این گروه، تاجیکستان نیز میهمان بنگلادش است.

چین در شرق ناشناخته
در گروه سی، چین که در جام ملتهای آسیا به یک چهارم نهایی صعود کرد، عازم بوتان می شود. هدف سرمربی چین کسب سه امتیاز بازی و زدن گل های هر چه بیشتر در این بازی است. هنگ کنگ میزبان مالدیو است و امیدوار است دیدار قبلی دو تیم را در سال 2005 که شش بر یک پیروز شد، تکرار کند. چینی ها بعد از حضور موفقیت آمیز در جام‌ملت‌های آسیا قصد بازگشت به جمع قدرت های برتر آسیا را دارند.

ایران با آزمون مقابل ترکمنستان
در گروه دی، بیشترین توجه به ایران تیم صدرنشین آسیا معطوف است که اولین بازی خود را در این رقابتها خارج از خانه مقابل ترکمنستان آغاز می کند. مردان کارلوس کی روش بخت مسلم پیروزی محسوب می شوند، اما میزبانان آنها در دیدارهای قبلی دو تیم نتایج خوبی کسب کرده اند. انتظار می رود آزمون وظیفه گلزنی را برای تیم ایران که بدنبال اولین برد خود مقابل ترکمنستان است، بر دوش بگیرد. این بازیکن 20 ساله یکی از بزرگترین شگفتی های ایران در جام ملتهای آسیا 201 بود. تیم ایران با کمک دو گل آزمون به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها صعود کرد. آزمون می تواند فرصت هایی برای تغییر نتیجه بازی به نفع ایران فراهم کند.

در دیگر دیدار این گروه گوام میزبان هند است و امیدوار است مقابل دومین کشور پرجمعیت جهان شگفتی دیگری را خلق کند.

بازگشت ژاپن به آسیا
در گروه ای، ژاپن میزبان سنگاپور است که در اولین بازی خود برابر کامبوج چهار بر یک پیروز شد. تیم میزبان در 22 بازی گذشته خود 18 برد داشته است، اما سرمربی جدید ژاپن احتمالا قویترین ترکیب تیم خود را برای تصاحب سه امتیاز بازی روانه میدان می کند.ژاپن باوجود باخت مقابل امارات متحده عربی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا 2015 ، در دیدارهای دوستانه پیروز بوده است و عراق را اخیرا چهار بر صفر شکست داد.

کره چشم انتظار لبنان
در گروه جی، کره جنوبی بعد از پیروزی سه بر صفر در بازی دوستانه برابر امارات به میانمار می رود. لبنان نیز برای اولین پیروزی عازم لائوس خواهد شد. لبنانی ها در مرحله مقدماتی جام‌جهانی قبلی برای کره دردسر درست کردند و با اتکا به لژیونرهای شاغل در ایران قصد تکرار آن درخشش را دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سوارز دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 12:52

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد