نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز پرسپولیس و ذوب آهن - 29 مرداد94

برانکو نمی تواند ببرد

پرسپولیس 1 ذوب آهن 2؛ ادامه ی جادوی یحیی


یحیی گل محمدی در آسمان سیر می کند؛ تیم او در دومین بازی پیاپی در استادیوم آزادی باز هم پیروز شد تا با 6 امتیاز جادوی یحیی در نیمه دوم برابر سرخابی ها ادامه داشته باشد.



  
 برانکو ایوانکوویچ که در سه هفته اخیر لیگ برتر آب خوش از گلویش پایین نرفته و هفته هایی عذاب آور را پشت سر گذاشته در حالی پا به آزادی می گذارد که همتایش در نیمکت مقابل با برد روحیه بخش هفته گذشته برابر استقلال به دنبال دومین برد در میدان آزادی است.

با گزارش لحظه به لحظه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن "ورزش سه"، را همراهی کنید.

استادیوم: آزادی تماشاگر: 30 هزار نفر
داوران: علیرضا فغانی، سعید علی نژادیان و سجاد طوری

پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده(علی علیپور 54) ، امید عالیشاه و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

اخطار:پرسپولیس - فرشاد احمدزاده(50) - محسن بنگر(89)
اخراج:محسن بنگر(94)
ذوب آهن:
 رشید مظاهری، علی همام، مهدی نژادمهدی، مهدی مهدی پور، حجت حق وردی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی فر(مسعود حسن زاده67)، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده(مرتضی تبریزی 67) و کاوه رضایی
سرمربی یحیی گل محمدی

شرح نیمه اول:
پرسپولیس به پشتوانه تماشاگرانش در این دیدار از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و تلاش زیادی کرد تا با استفاده از عمق دفاع ذوبی ها توسط طارمی و عالیشاه به دروازه مظاهری نزدیک شوند. این تاکتیک برانکو البته در چند صحنه جواب داد و سرخپوشان موفق شدند نژادمهدی را مقهور سرعت و البته تکنیک خود کنند.
طارمی که برای گلزنی در این دیدار بی تابی می کند اگر کمی خودخواهی را از بازی اش فاکتور می گرفت مطمئنا می توانست باعث شود تا تیمش در این دیدار به گل برسد. 
ذوبی ها البته بعد از اینکه پرسپولیسی ها امروز در نیمه اول در خط دفاعی روز بی اشتباهی را پشت سر گذاشتند چاره را در شوت های راه دور جستند که سوشا مکانی نشان داد به این راحتی تسلیم نخواهد شد.


شرح گل:
پرسپولیس یک ذوب آهن صفر : (امید عالیشاه، دقیقه 64): امید عالیشاه ناکامی اش در دقایق گذشته را با ضربه ای دیدنی جبران کرد و شادی را به اردوی پرسپولیسی ها برد؛ حرکات بازیکنان پرسپولیس در جناح چپ و در ادامه پاس مهدی طارمی پشت محوطه جریمه برای عالیشاه با ضربه تک ضربه شماره دو پرسپولیسی ها گل برتری را برای برانکو و شاگردانش رقم زد.
پرسپولیس یک ذوب آهن یک: (دقیقه 76، کاوه رضایی): در حالی که به نظر می رسد خطای اعلام شده به سود ذوبی ها اشتباه بوده باشد، رجب زاده پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ارسال او درون محوطه جریمه با اشتباه مکانی، گل تساوی را با ضربه سر کاوه رضایی رقم زد.
پرسپولیس یک ذوب آهن دو: ( دقیقه 90، مسعود حسن زاده): مسعود حسن زاده ضربه پنالتی اعلام شده برای تیمش را در زاویه مخالف حرکت سوشا مکانی وارد دروازه کرد تا یحیی بار دیگر به بازی برگردد.


دقایق حساس:دقیقه 7: سوشا مکانی در اولین لمس توپ خود در این دیدار پاس بلندی را برای طارمی مهیا کرد که این مهاجم در جدال با مظاهری ناکام بود و موفق به دریبل دروازه بان ذوب نشد.
دقیقه 10: ارسال ضربه ایستگاهی توسط امید عالیشاه از جناح راست در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان ذوب به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 11: ضربه کرنر در یک رفت و برگشت توسط اومانیا پشت محوطه جریمه برای نوروزی ساخته شد و ضربه فنی کاپیتان پرسپولیس به تیرک دروازه ذوب خورد تا آه از نهاد هواداران تشنه گل این تیم بلند شود.
دقیقه 13: شوت محکم بازیکنان ذوب از پشت محوطه جریمه در حالی که در بین راه به یکی از مدافعان پرسپولیس برخورد کرده بود با واکنش سوشا مکانی به کرنر فرستاده شد.
ذقیقه 16: حرکت پا به توپ مهدی طارمی پشت محوطه جریمه با ضربه پای چپ این بازیکن همراه بود که توپ به راحتی در اختیار مظاهری قرار گرفت.
دقیقه 18: ضربه ایستگاهی برای ذوب آهن را مهدی رجب زاده از جناح چپ برای این تیم، مستقیما به سمت دروازه نواخت که توپ کاپیتان ذوبی ها با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 21: حرکات پا به توپ زیبا طارمی درون محوطه جریمه با جا گذاشتن نژاد مهدی و مظاهری همراه بود و در نهایت این بازیکن خودخواهانه و به شکلی عجیب از درون شش قدم توپش را در آستانه دروازه خالی به آسمان زد.
دقیقه 38: در حالی که دو تیم بعد از حملات ابتدای بازی، دقایقی را با ارسال پاس های اشتباه پشت سر می گذاشتند این فرشاد احمدزاده بود که با ضربه ای سرضرب قصد داشت دروازه ذوب را باز کند اما توپش با اختلافی زیاد به بیروون رفت.
دقیقه 40: فرشاد احمدزاده دو دقیقه بعد نیز در فرصت مناسب گلزنی قرار گرفت که ضربه فریبنده او با دفع خوب رشید مظاهری همراه بود و در ادامه برانکو و شاگردانش اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که فغانی دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه 42: حرکت کمال کامیابی نیا پشت محوطه جریمه با دخالت نژاد مهدی باعث سرنگونی این بازیکن شد که فغانی باز هم دستور به ادامه بازی داد و این تصمیم خشم هواداران و برانکو را در پی داشت.
دقیقه 52: باز هم حرکات پا به توپ حمله وران پرسپولیس موقعیت خوبی برای گلزنی این تیم به وجود آورد و امید عالیشاه با عبور از سد مدافعین ذوب در نهایت ضربه اش را نواخت که توپ با برخورد به تیرک افقی راهی اوت شد.
دقیقه 55: خطای ذوبی ها روی طارمی را فغانی اعلام ضربه خطای پنالتی برای پرسپولیس کرد که این ضربه را امید عالیشاه را به وسط دروازه و به شکلی مبتدیانه نواخت که رشید مظاهری موفق به دفع آن شد و فرصت برای این تیم از دست رفت.
دقیقه 57: دقیقا دو دقیقه بعد هم این مهدی طارمی بود که با فرار خوب خود پاس در عمقی را برای عالیشاه مهیا کرد که این بازیکن بار دیگر در مصاف با مظاهری ناکام ماند و توپ را به بدن دروازه بان ذوب کوبید. 
دقیقه 60: ارسال امید عالیشاه درون محوطه جریمه را علی علیپور به سمت دروازه ذوب نواخت که ضربه اش در بین راه مدافعان حریف برخورد کرد و تبدیل به یک کرنر شد.
دقیقه 67: حرکات پا به توپ عالیشاه و پاس عمقی او برای طارمی را، مهاجم بوشهری پرسپولیس بار دیگر به صورت عرضی در شش قدم برای او مهیا کرد اما عالیشاه در یکی از بدشانس ترین روزهایش این فرصت را از دست داد.
دقیقه 80: حمله پرسپولیسی ها اینبار هم ثمری نداشت و ضربه مهدی طارمی از شش قدم را نژاد مهدی در آستانه ورود به دروازه با تکلی دیدنی به کرنر فرستاد.. طارمی با دریبلی سرپا درون شش قدم توپ را روی پای راست خود مهیا کرد و ضربه اش البته در نهایت با تکل مدافع ذوب به کرنری برای سرخپوشان تبدیل شد.
دقیقه 89: در یک صحنه مشکوک محسن بنگر که برای پوشش رضاییان به سمت راست محوطه جریمه رفته بود روی تکلی که برای دفع توپ تبریزی رفته بود توپ را با دستانش لمس کرد که فغانی در سوت خود دمید و برای ذوبی ها اعلام پنالتی کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
hamid جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 12:15

به این کار داور نمیگن اشتباه داوری. اشتباه چند بار؟ به اشتباه پنالتی گرفته شد؟ به اشتباه به بنگر کارت زرد داده شد؟ بعد از ان به اشتباه خطای بنگر روی دروازه بان ذوب اهن گرفته شد؟ و بازهم به اشتباه کارت زرد دوم به بنگر داده شد؟ و به اشتباه پرسپولیس باخت؟؟؟؟؟؟

برزین پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 23:03



بازم پرسپولیس باخت ها ها ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد