نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان 4 شهریور 94


هفته پنجم لیگ برتر

تراکتورسازی0-استقلال‌ خوزستان0؛تونی حریف ویسی هم نشد


تراکتورسازی باز هم نتیجه نگرفت و نتوانست استقلال خوزستان را شکست دهد و بالاخره شاگردان ویسی طلسم باخت به تراکتور را شکستند.


  

هفته پنجم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام،تماشاگر:
داور: حمید حاج ملک،کمک ها: تورج عیوض محمدی، بابک عباسقلی

اخطار: سعید آقایی (19) و بختیار رحمانی(81) و میرهانی هاشمی(90) از تراکتور سازی ، میثم دورقی(81) از استقلال خوزستان

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری،کارلوس کاردوسو،میرهانی هاشمی،سعید آقایی،محمد ایرانپوریان،سینا عشوری،ایان رمزی(87- احمد عبدالله زاده)، اگوستو سزار،شاهین ثاقبی(46- بختیار رحمانی)،مهرداد بایرامی(71- فرید بهزادی کریمی) وحمزه یونس
سرمربی: تونی اولیویرا

استقلال خوزستان: 
فرناندو خسوس ،محمد طیبی، عیسی کولی بالی، جلال عبدی،عقیل شویعی کعبی، هادی خنیفر(61-علی اصغر عاشوری)، میثم دورقی،حکیم نصاری(76- ادوارد سوارز فریرا)، روح الله سیف اللهی، رحیم زهیوی(69- فرشاد جان فزا) و حسن بیت سعید
سرمربی: عبدالله ویسی

شرح بازی:
تراکتور از ابتدا ناهماهنگ بود و حملات این تیم بی جان بود و اکثر موقعیت ها هم توسط حمزه یونس به هدر رفت. اصلا هماهنگ نبود و موقعیت خطرناکی به وجود نیاورد.در این دیدار تراکتور در حد انتظار ظاهر نشد و استقلالی ها خیلی خوب بازی را اداره کردند و حتی در نیمه دوم بارها دروازه تراکتور را تهدید کردند. روی ضعف خط دفاعی تراکتور شاگردان ویسی صاحب موقعیت شدند و شوت های از راه دور و ارسال از جناحین هم در پایان بازی به داد تونی نرسید و این تیم سومین تساوی اش در این فصل را کسب کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 2: روی پاس عمقی خنی فر، بیت سعید در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت اما با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

دقیقه 8:روی پاس عمقی ایرانپوریان،مهرداد بایرامی پا به توپ نفوذ کرد و موقعیتی را برای یونس ساخت که او بعد از کنترل توپ با بی دقتی توپ را گل نکرد.

دقیقه 30:پاس عمقی عالی سزاز را باز هم یونس در آستانه دروازه به هدر داد.

دقیقه 38:ارسال عالی رمزی ،ثاقبی را پا به توپ کرد اما او این فرصت را با بی دقتی به هدر داد.

دقیقه 60: روی ارسال کرنر رمزی ،بایرامی با ضربه سر شیرجه ای قصد باز کردن دروازه را داشت که مدافعان استقلال توپ را برگشت دادند.

دقیقه 62:روی ارسال ایرانپوریان این بار بختیار رحمانی با پاسی خوب رمزی را در موقعیت گلزنی قرارداد اما کولی بالی اجازه نداد شوت او گل شود.

تراکتورسازی صفر-استقلال خوزستان صفر؛تونی حریف ویسی هم نشد

تراکتورسازی باز هم نتیجه نگرفت و نتوانست استقلال خوزستان را شکست دهد و بالاخره شاگردان ویسی طلسم باخت به تراکتور را شکستند.دقیقه 67: شوت سرکش ایرانپوریان از کنار دروازه به اوت رفت و تلاش بایرامی برای رسیدن به توپ بی فایده بود.

دقیقه 87:ارسال بلند سعید آقایی روی تیر دروازه فرود آمد که با واکنش دروازه بان توپ به کرنر رفت.

دقیقه 90: شوت سرکش بختیار به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

ستاره بازی:
موسی کولی بالی(استقلال خوزستان):مدافع خوش قد و قامت استقلال خوزستان در طول 90 دقیقه حتی اجازه نداد یک تو از او رد شود و به همین خاطر اکثر حملات تراکتور به جایی نرسید.

در حاشیه:*با مصدومیت شجاع خلیل زاده و محرومیت خالد شفیعی تونی به ترکیب خط دفاعی دست زد و بدین ترتیب میرهانی هاشمی به ترکیب بازگشت و در کنار کاردوسو دو مدافع میانی تراکتور هستند.
*محمد ایرانپوریان بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب بازگشته و بازوبند کاپیتانی را بسته است. با بازگشت شماره 2،علی حمودی که در چند بازی گذشته فیکس بود نیمکت نشین شده است.
*باز هم بختیار رحمانی روی نیمکت نشسته است و با وجود مصدومیت سروش رفیعی تونی باز هم از او در ترکیب ثابت به میدان نداده است.
*سینا عشوری که در دو هفته گذشته از نیمکت نشینی ابراز نارضایتی کرده بود در کنار سزار در خط هافبک بازی می کند که در بازی با نفت در هفته اول هم دقیقا همین زوج در خط میانی تراکتور بودند.
*برای اولین بار در این فصل تونی از دو مهاجم نوک در خط حمله استفاده کرده و بایرامی در کنار حمزه یونس بازی می کند.
*شاهین ثاقبی نیز برای اولین بار در این فصل فیکس است و در روز تولدش برای درخشش انگیزه زیادی دارد.
*سیف اللهی و بیت سعید دو مهاجم خطرناک استقلال خوزستان زهردار ترین بازیکنان تیم ویسی در این بازی هستند.
* چند تن از هواداران استقلال خوزستان نیز در نیمه شمالی ورزشگاه حضور دارند که تعداد آنها به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد.

* فریدون اصفهانیان ناظر داوری این بازی زمانی که وارد ورزشگاه شد، به شدت مورد اعتراض هواداران حاضر قرار گرفت. اعتراض تماشاگران در واکنش به اتفاقات فصل گذشته می باشد.

* تونی الیویرا سرمربی تراکتورسازان به هنگام ورود به زمین علی رغم نتایج تیم تراکتورسازی، همانند بازی های گذشته مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت.

*شجاع خلیل زاده مدافع مصدوم تراکتورسازی با لباس شخصی از جایگاه بازی را تماشا می کند.دقیقه 67: شوت سرکش ایرانپوریان از کنار دروازه به اوت رفت و تلاش بایرامی برای رسیدن به توپ بی فایده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد