نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

زمان و ساعت برنامه کامل بازی های ایران در جام جهانی والیبال 2015


با نزدیک شدن به جام جهانی والیبال؛

ژاپن، آماده درخشش والیبالیست های ایرانی


تیم ملی والیبال ایران به ژاپن رسید و پس از گذراندن اردو و بازی های تدارکاتی بسیار و با کیفیت آماده درخشش در جام جهانی است.

  از روز سه شنبه، رویداد بزرگ جام جهانی والیبال در ژاپن آغاز خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران بالاخره نتایج ماه ها تلاش خود را در این رقابت ها خواهد دید. بعد از اتمام لیگ جهانی والیبال بازیکنان تیم ملی 10 روز به مرخصی رفتند و پس از آن اردوهای این تیم با حضور اسلبودان کواچ و دستارانش آغاز شد تا تیم با نهایت آمادگی پا به لیگ جهانی بگذارد. اردوی روسیه و بازی در جام معتبر واگنر لهستان از دیگر برنامه هایی بود که فدراسیون والیبال برای ملی پوشان در نظر گرفت و بازی با چند تیم اروپایی مثل روسیه، لهستان و هلند در دستور کار شاگردان کواچ قرار گرفت.

ایران در جام واگنر نتایج خوبی کسب نکرد اما در اردوی روسیه توانست تیم میزبان و هلند را شکست دهد تا این امیدواری به وجود آید که تیم نقطه ضعف های خود را پیدا کرده و دیگر ایران برد را بلد شده است. تیم آمادگی کامل خود را در چند بازی آخر برای حضور در جام جهانی نشان داده است، اردوهای برون مرزی به اندازه کافی در برنامه تیم ملی گنجانده شد و بازی های زیاد تدارکاتی انجام گرفت. حالا وقت درخشش بازیکنان تیم ملی در میدان ژاپن است تا ضمن کسب بهترین عنوان، نیم نگاهی هم به سهمیه المپیک داشته باشد. ایران در دور گذشته این رقابت ها توانست با ولاسکو عنوان نهمی رقابت ها را کسب کند و برای این دوره از مسابقات صحبت هایی از کسب سهمیه المپیک در همین رقابت ها زده می شود که این موضوع آرزوی قلبی تمام مردم ایران است.

برنامه بازی های تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ژاپن:

هاماماتسو

سه شنبه 17 شهریور: ایران - آرژانتین......... ساعت 07:40

چهارشنبه 18 شهریور: ایران - تونس........... ساعت 10:40

پنجشنبه 19 شهریور: ایران - ونزوئلا.......... ساعت 07:40

شنبه 21 شهریور: ایران - لهستان.......... ساعت 07:40

یکشنبه 22 شهریور: ایران - روسیه.......... ساعت 14:10

اوساکا

چهارشنبه 25 شهریور: ایران - ایتالیا........... ساعت 10:40

پنجشنبه 26 شهریور: ایران - امریکا......... ساعت 07:40

جمعه 27 شهریور: ایران - ژاپن........... ساعت 14:50

توکیو

دوشنبه 30 شهریور: ایران - استرالیا........ ساعت 14:40

سه شنبه 31 شهریور: ایران - کانادا........... ساعت 09:40

چهارشنبه 1 مهر: ایران - مصر ........ ساعت 06:40

در نهایت تیم ها بر اساس نتایج به دست آمده در رتبه های اول تا دوازدهم قرار خواهند گرفت که دو تیم برتر مجوز حضور در بازی های المپیک 2016 برزیل را به دست می آورند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد