نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بسکتبال ایران و فلیپین در جام ملت های آسیا + ویدئو

جام ملتهای آسیا 2015 - چین؛

تجربه نخستین شکست در جام بیست و هشتم


فینالیست های دور قبلی جام ملت های بسکتبال آسیا از ساعت 7:15 دقیقه صبح امروز به مصاف هم رفتند.


   به نقل از فدراسیون بسکتبال؛ تیم ایران در سال 2011 با شکست فیلیپین به قهرمانی رسیده بود و به تازگی در جام ویلیام جونز هم این تیم را شکست داد. فیلیپینی ها آخرین بار سه سال قبل در جام ویلیام جونز موفق به شکست ایران شده بودند.

ترکیب اولیه تیم ها

ایران: مهدی کامرانی، سعید داورپناه، صمد نیکخواه، اوشین ساهاکیان و حدادی
فیلیپین: جیسون ویلیام، دنیل دی کمپو، دونالدو هونتروس، گبریل نوروود و آندری بلچ

سلامتی بلچآسیب دیدگی زانوی آندری بلچ بازیکن خارجی فیلیپین در بازی روز قبل مقابل ژاپن باعث نگرانی زیاد کادرفنی و هواداران این تیم شده بود، اما بلچ به بازی امروز رسید.

کارشناسان بسکتبال ایران اعتقاد داشتند که بیشتر از بلچ باید نگران سایر بازیکنان تیم فیلیپین بود. جیسون ویلیام گارد این تیم که در دوره قبلی جام ملت ها هم بهترین گارد مسابقات شده بود، یکی از بازیکنان خطرناک فیلیپین در این دوره است که کادرفنی این تیم تاکید داشتند تنها، اعتماد به نفس بیشتری برای رهبری تیم نیاز دارد.

ویلیام در دقایق ابتدایی کوارتر اول 9 امتیاز با شوت های خود به دست آورد و در حالی که بازی تا دقیقه پنجم 10-10 مساوی بود، باعث برتری 17 بر 11 فیلیپین در دو دقیقه بعدی شد.
بائرمن در این زمان یک وقت استراحت گرفت و با صحبت های او بازیکنان ایران به سرعت امتیازات از دست رفته را جبران کردند.

برتری ایران در کوارتر اول


سرمربی ایران در دو دقیقه آخر کوارتر اول، بازیکنان نیمکت را وارد زمین کرد. سجاد مشایخی با ورود به زمین، چهار امتیاز پیاپی به دست آورد و محمد جمشیدی هم عملکرد خوبی داشت. با این شرایط تیم ایران در کوارتر اول با نتیجه 25 بر 22 برنده شد.

صمد نیکخواه با 6 امتیاز بهترین امتیازآور ایران در این کوارتر بود.

بازی با دو گاردایران در کوارتر دوم با استفاده از دو گارد رأس به صورت همزمان به بازی ادامه داد. سجاد مشایخی و مهدی کامرانی در دقایق اول کوارتر در کنار هم بازی کردند.

تیم ایران چند دقیقه بدون امتیاز دریافتی را در این کوارتر پشت سر گذاشت و به تدریج تا دو دقیقه آخر، بازی را در دست گرفت. اختلاف دو تیم در این دقیقه به هشت امتیاز رسید.

نیمه اول در نهایت با نتیجه 43 بر 37 به نفع ایران تمام شد.

جیسون ویلیام بازیکن فیلیپین با 11 امتیاز و صمد نیکخواه بهرامی با 12 امتیاز بهترین های دو تیم در نیمه اول بودند.

خطای غیر ورزشی بازیکن فیلیپیننیمه دوم هم با همان ترکیب ابتدایی نیمه اول شروع شد. جیسون ویلیام بازیکن فیلیپین با هل دادن صمد نیکخواه بهرامی خطایی غیرورزشی مرتکب شد. صمد نیکخواه بعد از کسب امتیاز از پنالتی، یک پرتاب سه امتیازی را هم گل کرد تا اختلاف دو تیم به 10 امتیاز برسد.هر چند با بازی خوب ویلیام و کمک بلچ، تیم فیلیپین طی دو دقیقه به یک امتیازی ایران رسید.

فیلیپینی ها از حمایت تعداد کمی تماشاگر هم در چین برخوردار بودند که با تشویق های پیاپی خود به بازیکنان این تیم روحیه می دادند.

ترنس رومئو بازیکن تازه وارد این تیم که در فیلیپین محبوبیت زیادی هم دارد، در چهار دقیقه آخر بازی با دو پرتاب 3 امتیازی موفق بعد از مدت ها، تیم فیلیپین را با نتیجه 58 بر 57 پیش انداخت. رومئو بلافاصله تیم فیلیپین را به 60 امتیاز رساند.

این اتفاقات در حالی می افتاد که حامد حدادی و آندری بلچ برای چند دقیقه از بازی بیرون بودند.

بعد از یک دور 8 امتیازی فیلیپین، بالاخره جواد داوری با یک پرتاب 3 امتیازی در ثانیه های آخر کوارتر سوم، ایران را به بازی برگرداند. هر چند کوارتر سوم با نتیجه 28 بر 17 به نفع فیلیپین تمام شد.

دردسر ویلیام برای ایرانجیسون ویلیام که بهترین امتیازآور فیلیپین در این بازی بود، تا کوارتر چهارم یکی از بزرگترین دردسرهای ایران در تیم فیلیپین بود.

فیلیپینی ها تا دقیقه پنجم با 10 امتیاز از ایران پیش افتادند.

چهار دقیقه بدون حدادیدر این زمان خطای پنجم حامد حدادی هم با یک ضربه به بازیکن حریف در زیر حلقه ایران از وی گرفته شد و تیم ایران مجبور به ادامه بازی بدون حدادی شد.

اوشین ساهاکیان در غیاب حدادی و صمد نیکخواه در این دقایق سعی در آرام کردن تیم ایران داشت.

بائرمن در دقایق آخر مجبور به بازی با ترکیب ذخیره شد.

تلاش های بازیکنان ایران برای جبران 10 امتیاز در این دقایق فایده ای نداشت وبازی با نتیجه 87بر73 به سود فیلیپین تمام شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد