نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

موسوی: فحش ها را من، شهرام و سعید خوردیم


بین بد و بدتر باید بد را انتخاب کرد؛

موسوی: فحش ها را من، شهرام و سعید خوردیم


بهترین مدافع روی تور مسابقات جام جهانی معتقد است شکست مقابل آرژانتین انگیزه بازیکنان را از بین برد.

  

 تیم ملی والیبال ایران روزهای بد خود در جام جهانی را پشت سر گذاشت و حالا بازیکنان به همراه کادر فنی به ایران آمدند تا فکری برای راهیابی به المپیک کنند. نتایج جام جهانی را باید فراموش کرد و تنها از آن درس گرفت، حالا فدراسیون والیبال به دنبال راهکارهایی برای رهایی از این شرایط و رساندن تیم به المپیک است. دلایل زیادی برای عدم نتیجه گیری تیم ملی در ژاپن عنوان می شود و شایعات زیادی حواشی تیم بود که سید محمد موسوی، بهترین مدافع روی تور این مسابقات در گفت و گو با خبرآنلاین به تمامی سوالات پاسخ می دهد.

*هفت شکست در جام جهانی و ...

ما مشکلات فنی داریم. در لیگ جهانی هم مشخص بود. ما در آن مسابقات تنها بازی هایی که در ایران میزبان بودیم را بردیم. روسیه را هم در شرایطی بردیم که روسیه خوب همیشگی نبود و بچه ها هم خوب بازی کردند. تیم ما در دفاع و توپگیری مشکل اساسی داشت. هر چند قبلا نقطه قوت تیم بود اما حالا اگر دفاع یا توپیگری داشتیم بیشتر کار انفرادی بچه ها بود نه تیمی . مشکل ما این بود که تیم نبودیم. یکی دو بازیکن هم نمی توانستند مدام خیلی تاثیر گذار باشند. وقتی یک نفر هم خیلی آماده نباشد تیم افت می کند. اگر در بازی اول برنده می شدیم اشکالات تیم را هم پوشش می داد، اما وقتی باختیم شرایط کاملا عوض شد.

*چرا پس از شکست به آرژانتین روند تیم عوض شد؟

انگیزه همه بچه ها برای المپیک بود اما با باخت به آرژانتین، سهمیه از دست رفت ، امید رفت و کار خیلی سخت شد. می دانستیم با باخت به تیم درجه 2 چه اتفاقی می افتد. می دانستیم المپیکی نمی شویم. بنابراین انگیزه هایمان هم ازبین رفت.

* به خاطر همین تیم نوسان داشت؟

نمی شود گفت نوسان. هر وقت خوب بودیم وسرحال ، احساس خوبی داشتیم خوب بازی کردیم. در حالی که این قضیه برای تیم خوب نیست. تیم وقتی تیم است که در شرایط بد ، نتیجه خوب بگیرد. چرا که وقتی همه شرایط خوب باشد، برد کاری ندارد . وقتی همه چیز خوب است پیروزی راحت است. قبلا ما این طور بودیم اما متاسفانه حالا نه. نمونه اش بازی لهستان ، ما دو ست بردیم ، ست سوم را که باختیم بازی را تمام شده دیدیم.

*انگار دو "ست" را که بردید، "ست" سوم فکر کردید بازی تمام شده .

ما به آخر بازی فکر می کردیم. فکر می کردیم ببریم اتفاق خوبی است. اصلا به فکر لحظه نبودیم. فکر می کردیم بردیم و تمام شد. می دانستیم با برد لهستان باخت به آرژانتین فراموش می شود و تمام. متاسفانه به شرایط بازی و نکاتی که کادر فنی گوشزد می کرد توجه نداشتیم.

*درست است بازیکنان برای پیچیدن نسخه کواچ بازی نمی کردند ؟

ما فدراسیون قوی و یک مدیر قوی داریم. قطعا این اتفاقات باعث نمی شود که بازیکنان مربی را عوض کنند. این قدر هم بی قانون نشده . دلیل باخت ها و بازی بد تنها به بی انگیزه گی بچه ها برمی گشت و شاید کادر هم نتوانست انگیزه را به آنها بدهد. شاید بعضی ها از کواچ خوششان نمی آمد ،با او دوست نبودند و می خواستند برود .اما تیم ، تیم ملی بود. نه اخلاقی ، نه انسانی و نه درست بود که بازی نکنیم. همه افتخارشان بازی در تیم ملی است. اگر نمی خواستیم بازی کنیم آبرو و حیثیت خودمان می رفت. فحش ها را من ، شهرام و سعید در اینستاگرام خوردیم نه کواچ . تازه او هم زبان فارسی متوجه نمی شود. کواچ تنها نتوانست به تیم انگیزه بدهد و آن را جمع کند. همین. اگر تیم باشگاهی بود شاید توجیه داشت چرا که من با باشگاه قرارداد دارم اما تیم ملی فرق می کند. بازی در آن مایه افتخار است. همه دوست دارند در تیم ملی بازی کنند.

*شایعه دعوای بازیکنان را هم رد می کنید؟

متاسفانه درصد کمی از مردم زندگی و کار را رها کرده اند و همه وقتشان در دنیای مجازی سیر می کنند تا جوک بسازند و شایعه.آنها همه زندگی اشان پی این سوژه ها هستند که کدام جرثقیل در کجا افتاده و... .شایعه سازی این روزها بیداد می کند. خیلی بد است.گروه هایی که در دنیای مجازی وسیله ارتباطی هستند حالا تنها به شایعه ها دامن می زنند. اگر دو بازیکن با هم دعوا کرده باشند، نمی توانیم لبخند آنها را ببینیم. تلویزیون نشان می دهد که کدام بازیکنان با هم حرف نمی زنند. بالاخره مشخص است. عکس هایی که می آید. مشکل باخت بود و باخت.مطالبی که در رسانه ها منتشر می شد هم به تیم آسیب می رساند.

*در ژاپن روزهای سختی را گذراندید؟

نابود شده بودیم. 22 روزی که در ژاپن بودیم به اندازه سه ، چهار ماه گذشت. هر چه به آخرش نزدیک تر می شدیم بدتر می شد. آن هم با صحبت هایی که می شد.

*این روزها حرف از برکناری کواچ. به نظرت در فرصت کم تا انتخابی المپیک، کار درستی است؟

من نمی توانم نظر بدهم. فدراسیون تصمیم می گیرد. قرار است مسائل را بررسی کنند تا بدانند، مشکل از کجا بوده. من از نظر فنی کاری به کواچ ندارم. اما شاید تغییر مربی به تیم شوک بدهد. البته نمی توانم بگویم تیم بدون مربی در المپیک هم مدال می گیرد، اما باید بین بد و بدتر بد را انتخاب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد