نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بسکتبال ایران و چین در جام ملت ها


شانس صعود مستقیم به المپیک از دست رفت

شکست تلخ بسکتبال ایران مقابل چین


تیم بسکتبال ایران با نتیجه 70 - 57 مغلوب چین شد و فرصت صعود به المپیک از راه مسابقات آسیایی را از دست داد .


 

    ایران با اشتباهات بی شمار در حمله مغلوب چین میزبان شد که با سازوبرگ کامل برای برد در این بازی به میدان آمده بود و شایستگی این پیروزی را نیز داشت .

تیم ایران با تعویض های پیاپی هرگز ریتم ثابتی مقابل میزبان نداشت و دومین شکست خود را در شرایطی دشت کرد که با پیروزی می توانست از عنوان قهرمانی خود در جام ملتهای بسکتبال آسیا دفاع کند ، اما با برتری چین شانس حضور در فینال، دفاع از عنوان قهرمانی و حضور مستقیم در المپیک 2016 ریو را از دست داد.

چین فردا در بازی فینال به مصاف برنده بازی فیلیپین و ژاپن می‌رود و تیم ایران در بازی رده‌بندی با بازنده این بازی پیکار می‌کند. تیم قهرمان آسیا به صورت مستقیم به المپیک صعود می‌کند و سه تیم بعدی باید در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

درک بائرمن در این مسابقه تیم خود را با ترکیب اولیه مهدی کامرانی، جواد داوری، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به میدان فرستاد و به این ترتیب داوری جایگزین حامد آفاق شد که در مسابقه قبلی مقابل کره جنوبی از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود.


چینی ها هم با ترکیب اولیه وی ژائو، یانیوهانگ دینگ، ژو پنگ، یی ژیان لیان و ژو کی به میدان آمدند.

** کوارتر اول (ایران 12 – چین 21)
دو تیم بازی را به شدت درگیرانه و فیزیکی آغاز کردند و همین مسئله باعث شد تعداد خطاها زیاد باشد. در حالی که فقط یک دقیقه و 37 ثانیه از آغاز بازی می گذشت بازیکنان ایران مرتکب سه خطا شده بودند. ایران پس از چهار دقیقه و 35 ثانیه و چین پس از پنج دقیقه و 25 ثانیه پنج خطای تیمی خود را انجام داد.
بازیکنان دو تیم در اوایل مسابقه نیز در چند صحنه و پس از اعلام خطا از سوی داور، با یکدیگر درگیر شدند که همین مسئله نشان دهنده حساسیت فوق العاده بازی بود.
چینی ها در این کوارتر با پرس شدید و دفاع یارگیری کار بازیکنان ایران برای کسب امتیاز را سخت کردند به شکلی که اولین امتیاز ایران سه دقیقه و 26 ثانیه پس از آغاز بازی و با پرتاب آزاد صمد نیکخواه بهرامی به دست آمد.
حامد حدادی در این کوارتر عملکرد خوبی نداشت و به خصوص در اوایل مسابقه چند توپ را به شکل عجیبی از دست داد. بائرمن نیز در اواخر کوارتر اصغر کاردوست را جایگزین او کرد.


ایران برای نخستین بار در این رقابت ها کوارتر اول را به حریف خود واگذار کرد.

** کوارتر دوم (ایران 17 – چین 18)
کاردوست از ابتدای این کوارتر در میدان حضور داشت و عملکردی بهتر از حدادی داشت. البته حدادی پس از حدود پنج دقیقه به جای خود بازگشت و این بار بهتر از کوارتر قبل کار کرد. حدادی در یک صحنه دو بلاک پیاپی داشت که همین اقدام او زمینه یک ضد حمله و کسب دو امتیاز برای ایران را فراهم کرد و یکی از زیباترین صحنه های بازی را رقم زد.
آمار موفقیت پرتاب های سه امتیازی بازیکنان ایران در این مسابقه بسیار پایین بود اما در مقابل چینی ها علاوه بر پرتاب های سه امتیازی، در پرتاب های منطقه ای داخل محدوده دو امتیازی نیز عملکرد خیلی خوبی داشتند.
در پنج دقیقه ابتدایی این کوارتر، بازیکنان ایران بسیار خوب کار کردند و با دفاع منسجم فرصت کسب امتیاز به حریف نمی دادند و حتی فاصله را به سه امتیاز نیز کاهش دادند اما بازهم این چینی ها بودند که در ادامه فاصله را بیشتر کردند و این کوارتر را هم به سود خود به پایان بردند.
تعویض های پیاپی بائرمن در این کوارتر نیز مانند دیگر مسابقات ایران انجام می شد اما بازیکنان ذخیره و جوان کشورمان در چنین مسابقه حساسی نتوانستند عملکردی که مقابل تیم های ضعیف داشتند را از خود ارائه کنند.


** کوارتر سوم (ایران 15 – چین 19)
بازیکنان چین که از ابتدای مسابقه در پرتاب های سه امتیازی بسیار خوب کار می کردند، در این کوارتر بسیار بهتر از کوارترهای قبلی ظاهر شدند. در مقابل شاگردان بائرمن نه تنها در پرتاب سه امتیازی، بلکه در پرتاب های زیر سبد نیز بسیار پر اشتباه ظاهر شدند و همین مسئله فاصله را به تدریج بیشتر و بیشتر کرد.فاصله امتیازی زیاد روحیه بازیکنان ایران را تحت تاثیر قرار داده بود و باعث شد اشتباهات عجیبی از آنها سر بزند. صحنه ای که صمد نیکخواه بهرامی توپ را هنگام دریبل کردن و زدن روی زمین از دست داد، یکی از عجیب ترین صحنه های این مسابقه بود.در این کوارتر هم بازیکنان دو تیم چند بار پس از خطاهایی که انجام می شد با هم درگیر شدند.



** کوارتر چهارم (ایران 13 - چین 12)
چین در این مسابقه عملکرد فوق العاده در کار دفاعی داشت و باعث شد بارها و بارها بازیکنان ایران نتوانند در فرصت 24 ثانیه حمله خود، توپ را به سوی سبد حریف شوت کنند. چندین شوت ایر بال بازیکنان ایران نیز نشان از عملکرد خوب دفاعی حریف داشت که موقعیت شوت زنی را از تیم ایران می گرفت و جالب اینکه هر چه زمان پیش رفت اشتباهات بازیکنان ایران نیز بیشتر شد.
اگرچه چینی ها در این کوارتر در کمتر از چهار دقیقه چهار خطا انجام دادند اما بازیکنان ایران نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و در نهایت این چین بود که با یک پرتاب آزاد 70 رسید و برد را جشن گرفت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد