نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی سپاهان و راه آهن در جام حذفی فوتبال - 14 آبان 94



جام حذفی – مرحله یک چهارم نهایی

نتجه نهایی :  سپاهان 2 – راه آهن 0


علی کریمی موفق شد در دقیقه 94 و در وقت اول اضافه قفل دروازه ننزیچ و راه آهن را باز کند و سپاهان را امیدوار به صعود از این مرحله.


  

استادیوم: فولادشهر    تماشاگر: 5 هزار نفر
داوران: محمدرضا اکبریان- مهدی عالیقدر- فرزاد بهرامی

اخطار:  عبدالله کرمی (32)، حبیب گردانی (94) از سپاهان؛ حسین خیری(75) از راه آهن

سپاهان:
 رحمان احمدی، حبیب گردانی، محرم نویدکیا (73- حسین پاپی)، رسول نویدکیا، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، فوزیل موسایف (104 - میلاد سرلک)، علی کریمی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و محمد روشندل
سرمربی: محرم نویدکیا

راه آهن: 
ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، احمد مهدی زاده، بهادر عبدی، حمیدرضا دیوسالار، امین منوچهری، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، حسین خیری، سباستین استرندوال
سرمربی: مهدی تارتار

شرح نیمه اول:

سپاهان این بار با محرم نویدکیا به عنوان همه کاره تیم وارد زمین شد و در غیاب حسین فرکی بازی خوبی در نیمه اول به نمایش گذاشت. حرکات ترکیبی خلعتبری و نویدکیا در کنار انگیزه های کریمی و شریفی برای گلزنی باعث شد این تیم فرصت های خوبی نیز به دست آورد که ننزیج و مدافعان راه آهن سد محکمی برابر آنها ساختند.

راه آهن نیز با اتکا به برادران محمدی و البته تجربه عبدی می توانست به دروازه رحمان احمدی که بعد از مدت ها درون دروازه سپاهان قرار گرفته بود نزدیک شود که یک بار نیز ضربه منوچهری از روی خط دروازه توسط حبیب گردانی برگشت داده شد.

دو تیم 45 دقیقه دیگر فرصت دارند تا با رسیدن به گل به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی نزدیک شوند و باید دید بصیرت و نویدکیا در اردوی سپاهان و البته مهدی تارتار باتجربه چه تفکری برای نیمه دوم در سر خواهند داشت.

شرح گل:

سپاهان 1 - راه آهن 0: (دقیقه 94، علی کریمی): بازیکن ملی پوش امید سپاهانی ها موفق شد حملات گسترده ی تیمش را در نهایت در وقت اول اضافه با ضربه ای دقیق به نتیجه برساند و ننزیچ را تسلیم و سپاهان را امیدوار به صعود کند.

سپاهان 2 راه آهن 0: (دقیقه 111، مهدی شریفی): راه آهن که بعد از گل اول سپاهانی ها توان جبران آن را از خود به نمایش نگذاشتند روی حرکت و شوت مهدی شریفی گل دوم را نیز دریافت کردند.


دقایق حساس:

دقیقه 12: اولین حرکت جدی توسط سپاهانی ها در این دقیقه با همکاری حبیب گردانی، نویدکیا و در نهایت خلعتبری در سمت چپ شکل گرفت که شوت خلعتبری با برخورد به مدافع راه آهن برگشت داده شد.
دقیقه 13: ضربه برگردان ناقص مهدی شریفی راهی به دروازه نیافت و بار دیگر مدافعان راه آهن توپ را برگشت دادند.
دقیقه 14: هادی عقیلی بیرون محوطه جریمه روی مهاجم راه آهن مرتکب خطا شد که این ضربه را سباستین نواخت و با برخورد به مدافعان به کرنر برای راه آهن تبدیل شد.
دقیقه 16: در یک رفت و برگشت توپ پشت محوطه جریمه ضربه خوبی را نواخت که با اشتباه رحمان احمدی یک ضربه کرنر برای شاگردان تارتار شکل گرفت.
دقیقه 17: ضربه کرنر زیبای سباستین را منوچهری با ضربه سر نواخت که حبیب گردانی از روی خط دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 19: ارسال محرم نویدکیا درون محوطه جریمه برای برادرش با ضربه سر ناقصی از سوی رسول همراه شد تا توپ بدون ایجاد مشکلی برای ننزیج راهی اوت شود.
دقیقه 29: حرکت حبیب گردانی درون محوطه جریمه راه آهن در حالی که ننزیج تسلیم شده بود با دفع مدافع این تیم روی خط دروازه یک کرنر برای سپاهان شکل داد تا هر دو تیم در برگشت توپ از روی خط به تساوی برسند.
دقیقه 36: حرکت مهدی شریفی درون محوطه جریمه با تکل صحیح مدافع راه آهن متوقف شد تا این موقعیت برای سپاهان از دست برود.
دقیقه37: شوت رسول نویدکیا از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 40: محرم نویدکیا نیز از گوشه محوطه جریمه با جاگیری خوب ننزیج در اختیار دروازه بان راه آهن قرار گرفت تا تشویق هواداران سپاهان بلند شود و کاپیتان تیم شان را مورد خطاب قرار دهند.
دقیقه 44: شوت راه دور علی کریمی که سابقه خوبی در گلزنی از این راه دارد با اختلاف کمی از کنار دروازه راه آهن به بیرون رفت.
دقیقه 57: سپاهان نبض بازی را در اختیار گرفته و حملات خود را روی دروازه راه آهن پردامنه دنبال می کند اما موفق نشده اند به دروازه ننزیج برسند و لایه های دفاعی در نظر گرفته شده توسط تارتار آنها را ناکام گذاشته است.
دقیقه 63: ارسال مواج محرم نویدکیا درون شش قدم قبل اینکه خلعتبری صاحب فرصت شود توسط ننزیج به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 77: ارسال کرنر توسط رسول نویدکیا می توانست ننزیچ را با دردسر مواجه کند که مدافع راه آهن توپ را از منطقه خطر دور کرد.
دقیقه 81: شوت راه دور حبیب گردانی به زیبایی توسط ننزیج دفع شد و تنها یک کرنر نصیب سپاهانی ها کرد

حاشیه:

* حضور دو برادر از دو تیم در زمین از نکات جالب توجه این بازی است. محرم و رسول نویدکیا در سپاهان و میلاد و مهردادمحمدی در ترکیب راه آهن
* سپاهان بعد از مدت ها در ترکیب خود بازیکنی ملی پوش ندارد و در لیست کارلوس کی روش بازیکنی از این تیم دیده نمی شود
* میلاد محمدی در ترکیب راه آهن جزو بازیکنان ملی پوش این تیم محسوب می شود تا تیم قدیمی تهران یک بازیکن در لیست کی روش داشته باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد