نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی راه آهن و استقلال خوزستان - 8 آذر ماه 94


انتقام از راه‌آهن در شهرقدس

راه‌آهن 0 ـ اس.خوزستان 1؛ ویسی صدر را پس گرفت


استقلال‌خوزستان با پیروزی با ارزش مقابل راه‌آهن با 26 امتیاز دوباره به صدرجدول لیگ رسید. آنها امیدوارند با توقف استقلال مقابل سایپا به صدرنشینی خود ادامه دهند.

  به گزارش "ورزش سه"، استقلال‌خوزستان که در جام‌حذفی مقابل راه‌آهن شکست خورده بود، هم موفق شد شاگردان تارتار را از پیش رو بردارد و 26 امتیازی بشود. تک گل آبی‌پوشان را زبیدی به ثمر رساند.

هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 15:15  ورزشگاه شهدای قدس

داور: یاسر همرنگ - کمک ها: فرزاد بهرامی، حسن انتظاری
اخطار: رحیم زهیوی 36 (استقلال خوزستان) - سباستین استرندوال 55 (راه آهن)

راه آهن: ایگور ننزیچ، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، امین منوچهری، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، حسین خیری(81 فرشاد فرجی )، سباستین استرندوال، سیدحسین کریمی(71 احمد مهدی زاده )
سرمربی: مهدی تارتار

استقلال خوزستان: 
  فرناندو خسوس، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم مهدی زهیوی(65 فرشاد جانفزا)، حسن بیت‌سعید، عقیل کعبی، مهدی زبیدی( 84 سیف الهی).
سرمربی: عبداله ویسی

شرح بازی:

دو تیم استقلال خوزستان و راه آهن در ورزشگاه شهر قدس بازی پایاپایی انجام داد.شاگردان ویسی سعی داشتند با استفاده از مثلث زهیوی.زبیدی و بیت سعید از ضدحملات استفاده کند و البته روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند در طرف مقابل راه آهنی ها نیز توپ را تا پشت محوطه جریمه می آوردند اما ضربات نصفه و نیمه آنها راهی به گل پیدا نکرد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز بازی آرام پیگیری می شد تا اینکه مهدی زبیدی جوان توانست دروازه راه آهن را با ضربه ی دقیق باز کند.

پس از آن راه آهنی ها حملات خود را روی دروازه ی استقلال خوزستان طرح ریزی کردند اما بازی خوب و دفع به موقع مدافعان استقلال خوزستان طیبی ، کولیبالی و شیرزادی حملات راهی به دروازه ی استقلال خوزستان پیدا نکرد تا تیم ویسی حداقل برای یک روز بن صدر جدول برود.

شرح گل

١-٠(استقلال خوزستان): پاس بلند خسوس از محوطه ی جریمه به زبیدی رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ و چرخش با پای چپ دروازه ی راه آهن را فروریخت.این گل یکی از زیباترین گل های هفته خواهد بود.

بهترین بازیکن:

مهدی زبیدی بازیکنی که در میانه ی فصل به استقلال خوزستان پیوست توانست با یک ضربه ی حرفه ای گل برتری تیمش را بزند و بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

اتفاق ویژه:

استقلال خوزستان که در بازی جام حذفی برابر راه آهن شکست خورده و حذف شده بود در لیگ باختش را جبران کرد و توانست با این برد به صدر برسد. البته گفتنی است بازی در جام حذفی را تیم ویسی برابر تیم کاظمی باخته بود در حالیکه امروز هدایت راه آهن بر عهده تارتار بود.

در حاشیه

*حدود ٥٠ هوادار خوزستانی استقلال خوزستان را در این بازی همراهی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد