نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا در هفته 15 لالیگا 2015 – 2016


بازگشت باشکوه دپورتیوو

تساوی غیرمنتظره بارسلونا مقابل دپورتیوو


دیدار تیم های بارسلونا و دپورتیوو لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه یافت تا بارسلونا در خطر از دست دادن صدر قرار بگیرد.

  بارسلونا به عنوان صدرنشین لالیگا، پس از دو تساوی متوالی برابر والنسیا و لورکوزن، به قصد کسب پیروزی و افزایش روحیه پیش از عزیمت به ژاپن برای حضور در جام جهانی باشگاه ها، با تمام قوا به مصاف دپورتیوو آمده بود. تنها غایب آبی اناری ها، نیمار بود که به دلیل مصدومیت، از روی سکوها بازی را تماشا می کرد. 
در سوی دیگر میدان نیز دپورتیوو در بهترین شرایط خود در 12 سال اخیر به نوکمپ آمده بود. تیمم ششم لالیگا که در آخرین بازی فصل گذشته در همین زمین بارسا را 2-2 متوقف کرده بود.


بارسلونا مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و در 10 دقیقه ابتدایی دو بار می توانست به گل دست یابد. ابتدا سوارز روی پاس زیبای با سر ساندرو، دروازه را کج دید و از درون محوطه جریمه توپ را به بیرون زد و یک بار نیز شوت محکم مسی در میانه راه به مدافعان برخورد کرد. 

پس از این دو موقعیت، دپورتیوو در دقیقه 15 می توانست به گل دست یابد اما درخشش کلودیو براوو مانع از این امر شد. رودریگز روی یک ضد حمله سریع و روی یک پاس رو به جلوی زیبا از راست، درون محوطه جریمه بارسا صاحب توپ شد ولی براوو در مصاف تک به تک این توپ را به کرنر فرستاد.

بارسا تا دقیقه 39 که به گل رسید چند فرصت خوب دیگر نیز برای گلزنی به دست آورد تا اینکه در این لحظه مسی روی یک ضربه کاشته از 25 متری با یک ضربه کات دار پای چپ زیبا موفق شد هرمان لوکس را مغلوب کرده و قفل دروازه دپور را بشکند. نیمه اول با همین یک گل به سود بارسا به اتمام رسید.


بارسا نیمه دوم را با هدف رسیدن به گل دوم آغاز کرد اما این دپورتیوو بود که دقیقه 48 روی یک ضد حمله سریع می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه جاناتان رودریگز بازهم راهی به دروازه پیدا نکرد و به بیرون رفت.

بارسا دقیقه 54 به گل رسید اما کمک داور این گل را به دلیل آفساید سوارز مردود اعلام کرد. در این صحنه سوارز روی پاس آلبا موفق به گلزنی شده بود. با این حال آبی اناری ها دقیقه 62 به گل دوم خود نیز دست یافتند. راکیتیچ باشوتی محکم از بیرون محوطه جریمه، توپ را دور از دستان هرمان لوکس به قعر دروازه دپور فرستاد تا حساب کار 2-0 شود.

دپورتیوو که در نیمه دوم خطرناک تر از نیمه اول نشان می داد دقیقه 77 به گل رسید اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. دو دقیقه بعد، فشار دپورتیوو نتیجه داد و لوکاس پرز روی یک پاس عمقی و در مصافی تک به تک با براوو، با ضربه پای چپ کات دار خود موفق شد فاصله را به یک گل برساند.


حادثه مهم بازی اما دقیقه 85 رخ داد زمانیکه دپور توانست در ادامه حملات خود به گل تساوی دست یابد تا اتفاق آخرین بازی دو تیم بار دیگر تکرار شود. این بار هم لوکاس پرز در متن حرکت قرار داشت و با پاس خود، برگانتینیوس را در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت محکم این بازیکن، دور از دستان براوو به گل دوم دپور تبدیل شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در ادامه بازی حملات بارسا نتیجه نداد تا بازی در عین ناباوری با تساوی 2-2 به اتمام برسد. بدین ترتیب بارسا در صورت برتری اتلتیکو مادرید بر بیلبائو، صدر جدول را از دست خواهد داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد