نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی گسترش فولاد و سایپا در هفته شانزدهم لیگ برترفوتبال


سرمای تبریز به نفع تهرانی ها

گسترش فولاد 0 سایپا 1؛ کاشته سه امتیازی میلاد


سایپایی ها با تنها گل مهاجم خوزستانی خود توانستند از سد گسترش و سرمای تبریز بگذرند.

  گسترشی ها به مانند بازی رفت نتوانستند دروازه سایپا را باز کنند اما شاگردان مجید جلالی موفق به این کار شدند تا این بازی که در سرمای شدید تبریز برگزار می شد به سود این تیم به پایان برسد و شاگردان آقامعلم 27 امتیازی شوند و جای پرسپولیسی ها را در رده چهارم جدول بگیرند.


هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 14:30  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: اشکان خورشیدی            کمک ها: امید حاج محمد، عسگر محمدی


گسترش فولاد: 

گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، امید نظامی پور، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، شهرام گودرزی(55 – سامان نریمان جهان)، داریوش شجاعیان(80 – سیدمحسن حسینی)، امیر کریمی، محمد ابراهیمی و سید مهدی سید صالحی
سرمربی: فراز کمالوند

سایپا: 

حامد فلاح زاده، سجاد مشکل پور، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری،  محمد اسماعیل بیگی(82 – حامد شیری)، روزبه شاه علیدوست، جواد نکونام، علی زینالی، ابراهیم صادقی(2+90 – ماهان رحمانی)، مهدی ترابی ، میلاد میداودی(88 – مجتبی رمضانی) 
سرمربی: مجید جلالی

اخطار

دقیقه 17 – مهدی ترابی از سایپا
دقیقه 36 –  مرتضی اسدی از گسترش

شرح گل:0 – 1 (سایپا، میلاد میداوودی، دقیقه 76) یک ضربه ایستگاهی در فاصله دور نصیب سایپایی ها شد و میلاد میداوودی به مانند همیشه با سبک خاص کریس رونالدویی خود پشت این توپ ایستاد و ضربه را به سمت دروازه گئورگیف نواخت و این توپ که نزدیکی های خط دروازه با افت مواجه شد با اشتباه گئورگیف در مهار این توپ وارد دروازه گسترشی ها شد.

شرح بازی:در هوای سرد تبریز، در نهایت این شاگردان مجید جلالی بودند که توانستند با تنها گل خود به پیروزی برسند. 
در این بازی که در هوای بسیار سرد تبریز آغاز شد، ابتدا این گسترشی ها بودند که در پانزده دقیقه ابتدایی سعی کردند حملاتی را روی دروازه حریف شان داشته باشند، پس از آن یاران جلالی توانستند کمی خود را دروازه تبریزی ها نزدیک کنند و همین موضوع باعث ایجاد یکی دو موقعیت جدی نیز برای آنها شده بود اما نتوانستند به نتیجه ای برسند. 
چیزی که در این دیدار کاملا به چشم می آمد این بود که دو تیم کاملا تحت تاثیر اوضاع جوی در زمین حضور داشتند و کاملا مشخص بود که سرمای هوا روی کیفیت بازی هر دو تیم تاثیر گذاشته است، علاوه برآن زمین بازی نیز پس از تلاش مسئولین برگزار کننده بازهم لغزنده بود و به همین دلیل دو تیم نتوانستند از حملات خود نتیجه بگیرند. 
اما در نیمه دوم این گسترشی ها بودند که بر توپ و میدان حاکم بودند و توانستند موقعیت های زیادی روی دروازه سایپا به وجود بیاورند، آنها با دوندگی محمد ابراهیمی و داریوش شجاعیان قصد بازکردن دروازه حریف را داشتند اما بازیکنان سایپا با دفاع چند لایه خود مانع از این کار شدند و در مقابل چشم به ضدحملات نیز داشتند و در نهایت در یکی از ضدحمله های خود موفق به کسب یک خطا شدند که با ضربه ماهرانه میداوودی موفق به گلزنی شدند و دقایق باقی مانده را نیز از گل خود دفاع کردند تا بتوانند به سه امتیاز شیرین این بازی سرد دست پیدا کنند. 
سایپا با این پیروزی 27 امتیازی شد و گسترش فولاد نیز 21 امتیازی ماند و در سومین بازی پیاپی خود نیز نتوانست موفق شود.

اتفاق ویژه:پس از پیروزی گسترشی ها در هفته سیزدهم و در تبریز، این تیم سه هفته است که نتوانسته به پیروزی برسد و دو بازی از این سه بازی نیز در تبریز برگزار شده است، باخت در مقابل پرسپولیس . سایپا و تساوی در برابر فولاد باعث شد تا گسترشی ها از 9 امتیاز ممکن در سه بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کنند.

بهترین بازیکن:ابراهیم صادقی را شاید بتوان بهترین بازیکن این بازی دانست، این بازیکن که پربازی ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است در بازی امروز تیمش تا دقیقه 92 در میدان حاضر بود و با جنگندگی میانه میدان را برای تیمش نگه داشت، البته علاوه بر او میداوودی که تنها گل سه امتیازی این بازی را به ثمر رساند و حامد فلاح زاده نیز توانستند خوب ظاهر شوند و برای تیم شان موثر باشند. در طرف دیگر البته با وجود باخت گسترشی ها باید از محمد ابراهیمی نیز نام برد که با دوندگی بالای خود در خط حمله تیمش نحرک زیادی به وجود آورده بود.


دقایق حساسدقیقه 3 – مهاجم تازه وارد گسترشی ها، سیدصالحی داخل محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد اما فلاح زاده این توپ را مهار کرد.
دقیقه 5 – شوت راه دور باتیستا، دروازه نارنجی پوشان را با خطر مواجه کرد اما این تپ به بیرون رفت.
دقیقه 22 – علی زینالی درون محوطه جریمه گسترشی ها صاحب توپ شد اما ضربه خطرناک او با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم بیرون رفت.
دقیقه 24 – پاس فوق العاده شاه علیدوست، میداوودی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد اما ضربه این بازیکن را گئورگیف مهار کرد.
دقیقه 26 – ضربه کم جان محمد ابراهیمی از فاصله 20 متری دروازه سایپا را با تهدید جدی روبرو نکرد و دروازه بان این تیم این توپ را مهار کرد.
دقیقه  48 – پاس سیدمهدی سیدصالحی در موقعیت خوبی به شهرام گودرزی رسید اما ضربه این بازیکن از چند قدمی دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه 55 – دو موقعیت پیاپی گسترشی ها روی دروازه سایپا دو خطر را ایجاد کرد اما دروازه این تیم به سلامت از موقعیت ها بسته ماند، ابتدا سیدصالحی در حالی که در موقعیت خوبی قرار داشت ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ توسط فلاح زاده با واکنشی به موقع و با پا دفع شد و توپ برگشتی را نیز محمد ابراهیمی از روی خط کناری زمین به سمت دروازه سایپا رفت و این توپ نیز بصورت خطرناک از جلوی دروازه این تیم عبور کرد.
دقیقه 64 – مگنو باتیستا بازهم شوت دیگری روانه دروازه سایپا کرد اما این توپ نیز توسط فلاح زاده مهار شد.
دقیقه 80 – مهاجم جدید گسترشی ها، سیدصالحی، ضربه خطرناکی را از درون محوطه جریمه سایپا روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ نیز برای این تیم ثمری نداشت و به بیرون رفت.
دقیقه 1+90 – در دقایق تلف شده این بازی گسترشی ها می توانستند گلزنی کنند اما ضربه مهاجم این تیم را فلاح زاده با واکنشی به موقع مهار کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد