نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

مصاحبه برانکو در مورد بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته 17 لیگ برتر ایران

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال خوزستان اظهار کرد: فردا در یک داربی به میدان می‌رویم. این دو تیم شبیه به هم بازی می‌کنند و در بهترین فرم خود قرار دارند. قبل از هر چیزی مایلم به مجموعه استقلال خوزستان تبریک بگویم به خاطر نتایج درخشان‌شان در فصل اخیر. این تیم به واقع پدیده سال جاری است چراکه سال گذشته برای سقوط نکردن می‌جنگید اما امسال در صدر جدول قرار دارد. آنها عملکرد باثباتی داشتند و به مربی این تیم تبریک می‌گویم. 

 

وی اضافه کرد: فکر نمی‌کنم نیازی باشد بگویم فردا بازی سختی پیش رو داریم. تیم استقلال خوزستان دفاع خیلی خوبی دارد و در طول لیگ فقط 5 گل دریافت کرده است. به همین خاطر آن‌ها توانسته‌اند ثبات‌شان را در لیگ حفظ کنند و در صدر جدول باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره وضعیت تیم خودش هم گفت: در مورد تیم خودمان باید بگویم سوشا مکانی را به خاطر محرومیت و نورمحمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان همه در اختیار تیم هستند.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه نبود سوشا مکانی نگران‌تان نمی‌کند نیز گفت: سوشا دروازه‌بان اول ماست. او طبق نظر ما بهتر از ایمان صادقی است و این موضوع را نباید پنهان کنیم ولی ما به صادقی اعتماد کامل داریم. قبلا هم گفته‌ام صادقی 5 روز قبل از تمرین‌های تیم ما به جمع ما اضافه شد و نتوانست خود را به طور کامل آماده کند. بدون اینکه تمرینی انجام دهد به تمرین‌های تیم ما آمد. ما به او اعتماد کامل داریم.

برانکو درباره جلسه‌اش با طاهری هم گفت: من و طاهری تقریبا هر روز با هم جلسه داریم و فقط درباره بازیکنان صحبت نمی‌کنیم بلکه درباره مسائل مربوط به تیم و مسائلی که وجود دارد، بحث و تبادل نظر می‌کنیم. تا به امروز هیچ لیستی تهیه نکرده‌ام و همان طور که بارها گفتم، به بازیکنانی که در اختیار دارم اعتماد دارم و آن‌ها می‌توانند پاسخگوی هدف‌های ما باشند. طبیعتا بازیکنان باکیفیت بهتر در لیگ ایران وجود دارند اما این بازیکنان باکیفیت با باشگاه‌های خودشان قرارداد دارند.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است مایکل اومانا از جمع‌تان خارج شود هم گفت: این موضوعات باید از طریق باشگاه به طور رسمی شنیده شود تا واقعیت داشته باشند. هیچ یک از بازیکنان خارجی ما تا به امروز نگفته‌اند که می‌خواهند از جمع ما جدا شوند.

برانکو اضافه کرد: با احترامی که برای ادینیو قائل هستیم، باید بگویم در مورد او هیچ صحبتی انجام نشده و حتی به او فکر هم نمی‌کنیم.

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید لیست بازیکنان مورد نیازتان را آیا قبل از سفر به کرواسی به باشگاه می‌دهید یا خیر؟ که سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: همیشه لیست وجود دارد. ما همیشه بازیکنان‌مان آنالیز می‌کنیم و صحبت می‌شود که چه کسی و به چه نحوی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و آیا این بازیکنان می‌توانند با کیفیتی که دارند به پرسپولیس کمک کنند یا خیر.

در این نشست خبری یکی از خبرنگاران از برانکو ایوانکوویچ درباره صحبت‌هایی که آرش برهانی درباره تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کرده بود پرسید اما مدیر رسانه‌ای باشگاه اجازه نداد برانکو به این سوال پاسخ دهد.

در ادامه برانکو در پاسخ به این سوال که آیا ممنوع‌الخروج است یا خیر؟ گفت: من 7 ماه است که به ایران آمده‌ام و بارها از کشور خارج شده‌ام و مشکلی از بابت ممنوع‌الخروجی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است یک بازیکن خارجی جذب کنید؟ گفت: قبل از هر چیز باید بگویم بازیکن خارجی باید کیفیت لازم را داشته باشد به طوری که حداقل جزو 5 بازیکن برتر تیم ما باشد. طبیعی است که همیشه پیشنهاداتی می‌رسد اما در حال حاضر ما نیازی به هیچ بازیکنی نداریم. همان طور که قبلا گفته‌ام به کادری که فعلا داریم اطمینان داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد مهدی طارمی در تیمش گفت: طارمی دومین فصلی است که در لیگ برتر بازی می‌کند. با همین حضور کوتاهش در لیگ برتر همین الان هم آقای گل لیگ است. اگر پنالتی‌هایش را گل می کرد به آقای گل سال قبل یعنی ادینیو هم می‌رسید. او هدف و بلندپروازی خوبی دارد تا به رکوردهایی برسد بنابراین این به این معنا است که انگیزه‌ی ورزشی‌اش مهمتر از چیزهای دیگر است.

وی ادامه داد: من احترام می‌گذارم و به مهدی طارمی سلام می‌کنم. این به این معناست که طارمی اگر بخواهد آقای گل شود، باید بیش از این تلاش کند اما مسائلی که حول و حوش طارمی است و فشارهایی که وجود دارد همیشه بوده. بازیکنی که در تیم پرسپولیس بازی می‌کند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا زیر فشارهایی که رسانه‌ها، هواداران و افرادی باشگاه به او وارد می‌کنند را بتواند تحمل کند. بازیکنی که چنین ویژگی‌ای دارد می‌تواند بازیکن پرسپولیس باشد.

برانکو در پایان درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرین‌های پرسپولیس نیز گفت: علنا از وزیر تشکر می‌کنم که به تمرین‌های تیم ما آمدند. حضور او افتخار بزرگی برای ما بود. با این کارشان نشان دادند که چقدر ورزش بالاخص فوتبال برای جامعه و شخص خودش مهم است. فوتبال در حال توسعه است. طبیعی است که ما از خیلی از مشکلات آگاه هستیم اما اینکه اراده‌هایی هست که این مشکلات را برطرف کند خیلی خوب است و ما به اهمیت ورزش در سطح جامعه واقف هستیم. مهم است که جوانان الگویی برای خود داشته باشند. باید تلاش کنیم آن‌ها را به میادین ورزشی بکشیم. به همین دلیل من از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که منتظر نبودند تا کسی به دفترشان بیاید و خودشان سر زمین آمدند و تمرین را تماشا کردند.

در پایان خبرنگاری از برانکو پرسید آیا وزیر به شما گفت پرسپولیسی است یا استقلالی که برانکو پاسخ داد: ‌به من گفتند اما این جزو اسرار ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد