نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی چلسی و کریستال پالاس در هفته 20 لیگ برتر انگلیس


پالاس 0-3 چلسی

پیروزی درخشان چلسی در زمین کریستال پالاس


دیدار تیم های پالاس و چلسی لحظاتی پیش با نتیجه 3-0 خاتمه یافت تا بهترین پیروزی فصل چلسی با هدایت گاس هیدینک رقم بخورد.

   پالاس و چلسی در شرایط متفاوتی در سلهرست پارک مقابل هم قرار گرفتند. پالاس با 31 امتیاز در رده هفتم قرار داشت ولی چلسی با 20 امتیاز تیم شانزدهم جدول بود. هر دو تیم بازی قبلی خود را بدون گل مساوی کرده بودند ضمن اینکه آبی های لندن با هدایت مربی جدیدشان گاس هیدینک، در دو بازی قبلی خود دو تساوی کسب کرده بودند.


نیمه اول را البته پالاس بهتر از چلسی شروع کرد و بازیکنان این تیم در ده دقیقه ابتدایی، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما خطری جدی بدان صورت دروازه ها را تهدید نکرد. حادثه مهم یک ربع اول بازی مصدومیت هازارد بود و او به اجبار زمین بازی را ترک کرد و جای او را پدرو در زمین مسابقه گرفت. 

چلسی دقیقه 29 موفق شد روی یک ضد حمله سریع به گل دست یابد. پاس فابرگاس، دلینی را در میانه زمین محو کرد و دیگو کاستا در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت. او وارد محوطه شد اما ترجیح داد اسکار را که در شرایط بهتری قرار داشت صاحب توپ کند و این بازیکن هم توانست دروازه خالی را باز کرده و چلسی را 1-0 پیش بیندازد. 

همین بازیکن چند دقیقه بعد می توانست حساب کار را 2-0 کند اما دخالت به موقع مدافعان پالاس مانع از این امر شد. پالاس هم توسط کمپبل می توانست در اواخر نیمه اول کار را به تساوی بکشاند اما در این امر توفیقی پیدا نکرد تا 45 دقیقه نخست با تک گل اسکار به سود چلسی به اتمام برسد.


نیمه دوم را پالاس با انگیزه جبران گل خورده شروع کرد اما این چلسی بود که با درخشش ویلیان موفق تر ظاهر شد. پس از ناکام ماندن پالاس در چند حمله نصفه و نیمه، این چلسی بود که دقیقه 60 به گل دوم خود نیز دست یافت. همکاری خوب فابرگاس و اسکار باعث شد تا ویلیان در موقتی خوبی برای شوتزنی قرار بگیرد و ضربه سرکش این بازیکن به کنج دروازه پالاس رفت.


6 دقیقه بعد چلسی به گل سوم رسید. این بار هم ویلیان در متن حرکت قرار داشت. پس از اینکه ضربه آرام ویلیان را دروازه بان پالاس بصورت ناقص دفع کرد، دیگو کاستا موفق شد در ریباند دروازه خالی را باز کند؛ هرچند که با مزاحمت مدافع پالاس نیز روبرو بود.

در ادامه بازی، کریستال پالاس برای کم کردن فاصله، تلاش زیادی کرد ولی دریافت سه گل باعث شده بود تا از لحاظ روحی بازیکنان این تیم دچار افت شده و نتوانند خطراتی جدی روی دروازه چلسی خلق کنند. در نهایت نیز این بازی با برتری 3-0 چلسی به اتمام رسید تا این تیم به بهترین برد فصل خود دست یابد. این اولین پیروزی چلسی با هدایت گاس هیدینک نیز بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد