نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

والیبال جام کنفدراسیون آسیا - قزاقستان : تیم ملی ب والیبال ایران چهارم شد



تیم ملی ب والیبال ایران با پذیرش شکست برابر قزاقستان در
دیدار رده‌بندی جام کنفدراسیون والیبال آسیا رتبه چهارمی این
رقابت‌ها را به دست آورد.

  مرحله نهایی و آخرین روز رقابت‌های والیبال جام کنفدراسیون آسیا امروز (یکشنبه) در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری شد و تیم ملی ب والیبال ایران در سومین دیدار این مرحله به مصاف قزاقستان میزبان رفت. قرمز پوشان تیم ملی ب والیبال ایران در این دیدار 3 بر یک مغلوب تیم ملی والیبال قزاقستان شدند تا به عنوان تیم چهارم این رقابت‌ها معرفی شوند.

به نقل از فارس، تیم ملی ب والیبال ایران در ست دوم این دیدار 25 بر 17 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 16 مغلوب قزاقستان میزبان این رقابت‌ها شد و جایزه 12 هزار دلاری عنوان چهارمی را از آن خود کرد. قزاقستان میزبان این رقابت‌ها نیز جایزه 15 هزار دلاری مقام سومی را به دست آورد.

* پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار نیز از ترکیب بازی‌های قبلی ایران شامل رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد. آرمین رنجبر به دلیل مصدومیت در دیدار امروز ایران و قزاقستان در فهرست بازیکنان ایران نبود و تیم ایران با 11 بازیکن به مصاف هند رفت.

* آندری پاتروکف، سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان که در پنج مسابقه قبلی نیز از روی صندلی خود بلند نشده بود، در دیدار رده‌بندی با تیم ایران نیز بسیار خونسرد و از روی صندلی شاگردان خود را هدایت کرد.

* میانگین سن بازیکنان ایران 24 و قزاقستان 28 سال است که چهار سال از بازیکنان ایران بیشتر سن دارند. میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی متر است و بازیکنان قزاق نیز میانگین قدشان 197 سانتی متر است که از این نظر دو تیم تفاوتی با یکدیگر ندارند.

* حدود هزار تماشاگر این مسابقه را در سالن تماشا کردند که در بین آنان تعدادی ایرانی با پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند. مسابقه ایران و قزاقستان در 22 دیدار گذشته این رقابت‌ها بیشترین تماشاگر را داشت.

* 12 توپ کوچک والیبال از سوی بازیکنان دو تیم ایران و قزاقستان به سوی تماشاگران پرتاب شد. بولتن و پوسترهای باقیمانده این رقابت‌ها نیز از سوی مسئولان اجرایی مسابقات در بین تماشاگران قزاقستانی پخش شد.

* والیبال ایران در سه دوره قبلی این رقابت ها دو عنوان قهرمانی و یک مقام نیاب قهرمانی به دست آورده بود و با کسب مقام سومی این رقابت‌ها به کار خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا پایان داد تا در چهار دوره این رقابت‌ها بر روی سکو رفته باشد.

* پیش از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و قزاقستان دو مسابقه برگزار شده بود که تیم استرالیا با شکست تایلند به رتبه هفتمی دست یافت و چین نیز ژاپن را از سر راه برداشت رتبه پنجمی را از آن خود کرد.

تیم‌های ملی والیبال کره جنوبی و هند نیز از دقایق دیگر برای کسب مقام قهرمانی و جایزه 25 هزار دلاری این رقابت‌ها در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد