نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی امید ایران و چین / 28 دیماه 94


امیدها به دنبال صعود المپیک

نتیجه نهایی؛ امید ایران 3 - امید چین 2


امیدهای ایران توانستند با پیروزی در برابر چین، صعود خود را از این مرحله رقابت ها مسجل کند و ژاپن را به عنوان حریف خود ببیند.

  این بازی که سه امتیاز آن برای امیدهای ایران حیاتی است آخرین بازی آنها در مرحله گروهی به شمار می رود و امیدهای ایران می دانند به دلیل اینکه ممکن صعود از این گروه به تفاضل گل نیاز داشته باشد آنها باید به فکر زدن گل های زیاد نیز به این حریف باشند. ملی پوشان ایران تاکنون سه امتیاز به دست آوردند و چینی ها نیز هر دو بازی خود را با شکست از سر گذراندند. 
دور دوم مرحله مقدماتی المپیک ریو 2016 در آسیا، ساعت 20، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه 
داور: ایلگیز تانتاشف(ازبکستان) کمک ها: سایدوف یاخونگیر (ازبکستان)، دنیه گدارا (سریلانکا)
امید ایران: محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، حسین کنعانی، علی عبدالله زاده، رضا علیاری، مهدی ترابی، احسان پهلوان، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی، میلاد کمندانی و ارسلان مطهری 
سرمربی: محمد خاکپور 
امید چین: می هائولون، جین یانگ، وانگ تونگ، ژانگ یانینگ، ژانگ ژیاوبن، وانگ کومینگ، فنگ گانگ، ژائو یوهائو، چانگ فیا، لیو بین بین و ژانگ یینهو
سرمربی: فو بو

شرح گل:


ایران 1 – چین 0 (دقیقه 38، ارسلان مطهری) : سانتر علیاری جلوی دروازه چینی ها پایین آمد اما دروازه بان و مدافع این تیم در دفع توپ اشتباه کردند تا ارسلان مطهری از شم گلزنی خود استفاده کند و ایران را به گل اول برساند.
ایران 1 – چین 1 (دقیقه 40، چانگ فیا) : خیلی زود و دو دقیقه پس از ملی پوشان ایران، حمله سریعی چینی ها در محوطه جریمه ایران، باعث شد تا چانگ فیا با ضربه روپا پاس هم بازیان خود را به گل تساوی تبدیل کند.
ایران 2 – چین 1 (دقیقه 41، احسان پهلوان) : بازهم یک پاسخ سریع دیگر و این بار از سوی امیدهای کشورمان، تیزهوشی کمندانی و پاس زیبای وی به پهلوان رسید تا او با آرامش و پس از دریبل مدافع روبرویش با ضربه ای فنی و دیدنی دروازه چینی ها را برای بار دوم باز کند.ایران 3 – چین 1 (دقیقه 48، مهدی ترابی) : ضربه ایستگاهی امیدهای ایران توسط مهدی ترابی به زیباترین شکل به سمت دروازه چین نواخته شد و با برخورد به زیرطاق دروازه حریف، گل سوم ایران را به وجود آورد.
ایران 3 – چین 2 (دقیقه 70، لی شنگ) : پنالتی که علی عبداله زاده به چینی ها داد توسط لی شنگ نواخته شد و در حالی که اخباری جهت توپ را تشخیص داده بود له گل دوم حریف ایران تبدیل شد.


اخبار مرتبط :


دانلود خلاصه بازی امید ایران و چین (28دیماه94)

دانلود گل سوم ایران به چین (سوپرگل مهدی ترابی)

دانلود گل دوم ایران به چین (احسان پهلوان)















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد