نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امشب منچستریونایتد و ساوتهمپتون در هفته 23 لیگ برتر انگلیس


شکست خانگی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون


منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 1-0 مغلوب شد.

  
در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد برای حفظ روند رو به رشدش در الدترافورد مقابل شاگردان رونالد کومان در تیم ساوتهمپتون قرار گرفت اما در نهایت با یک گل مغلوب حریف شد.

یونایتد بازی را با همان ترکیب مورد انتظار آغاز کرد تا بار دیگر در فاز تهاجمی دل به حرکات وین رونی و آنتونی مارسیال خوش کند. بازی متعادل آغاز شد و یونایتد همچون همیشه علی رغم بیشتر دراختیار داشتن توپ، نمی توانست حمله خطرناکی  را روی دروازه حریفش ایجاد کند. شاگردان کومان اما با داشتن مهره های خطرناکی همچون سادیو مانه، تادیچ و لانگ در ترکیب منتظر فرصتی بودند تا در ضد حملات خط دفاع آسیب پذیر یونایتد را غافلگیر کنند.

اولین خطر جدی در دقیقه 19 برای یونایتد ایجاد شد جایی که رونی با از پیش رو برداشتن کلاسی موقعیت شوت زنی برای خود ایجاد کرد اما ضربه مهاجم آماده این روزهای یونایتد با اختلاف از کنار دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت. بازیکنان ساوتهمپتون در دقیقه 31 روی خطای دارمیان از سمت راست خط دفاعی یونایتد صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. کلاسی توپ خوبی را برای وانیاما درون محوطه جریمه ارسال کرد اما ضربه سر این هافبک تنومند با اختلاف از بالای دروازه دخیا به بیرون رفت.

جدی ترین خطر ساوتهمپتون درنیمه اول در دقیقه 37 رخ داد. جایی که روی حرکت زیبای تادیچ و پاس عمقی او، سادیو مانه در موقعیت تقریبا تک به تک با دخیا قرار گرفت اما در زدن ضربه آخر ناکام بود تا مدافعان میانی یونایتد بتوانند او را کنترل کنند.

منچستریونایتد در 10 دقیقه پایانی بازی نیز علی رغم در اختیار داشتن مالکیت توپ در خلق موقعیت عاجز بودند به طوری که هواداران حاضر در الدترافورد در چند صحنه یک صدا نمایش بازیکنان تیم را مورد انتقاد قرار دادند. در دقیقه 45 نیمه اول نیز لینگارد سرانجام حرکتی مثبت از سمت راست انجام داد و با یک حرکت عرضی موقعیت شوت زنی برای خود ایجاد کرد اما ضربه پای چپ او با برخورد به مدافعان ساوتهمپتون راهی کرنر شد که البته داور بازی به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد. در نهایت جدال سرد دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم برای یونایتد با به بازی آمدن خوان ماتا به جای فلینی تهاجمی تر آغاز شد و شیاطین سرخ روی حرکات خلاقانه رونی در مرکز زمین و همچنین لینگارد در سمت راست، توانستند فوتبال رو به جلوتری را در شروع نیمه دوم به نمایش بگذارند. در دقیقه 54 روی حرکت تماشایی رونی و پاس عمقی او خوان ماتا صاحب موقعیت شد اما پاس رو به عقب او به مارسیال نرسید تا مدافع ساوتهمپتون توپ را قطع کند.

در ادامه بازی به تعادل بیشتری کشیده شد و خبری از آن عطش 10 دقیقه نخست یونایتد نبود. بازیکنان ساوتهمپتون روی چند صحنه توسط کرنرهای ارسالی کلاسی صاحب موقعیت های نصفه و نیمه شدند اما ضربات سر بازیکنان این تیم راهی به چارچوب دروازه دخیا پیدا نکرد.

یونایتد در ادامه مجددا به همان فرم خواب آور نیمه اول بازگشت و نتوانست نمایش درخشان 10 دقیقه نخست نیمه دوم را تکرار کند و همچنان علی رغم داشتن مالکیت توپ در امر گلزنی ناکام بود.

در دقیقه 87 روی خطایی که عدنان یانوزای بازیکن تازه وارد یونایتد در سمت چپ خط دفاعی خودی انجام داد  ساوتهمپتون صاحب یک ضربه ایستگاهی شد تا سرانجام روی ارسال تماشایی پراوس، چارلی آستین خرید جدید کومان از کیو پی آر در نخستین دقایق حضور مجدد خود در لیگ برتر با یک ضربه سر تماشایی دروازه دخیا را باز کند.

بازی در دقایق پایانی نیز علی رغم حملات جسته و گریخته یونایتد حاصلی در برنداشت تا لوئیس فان خال با قبول یک شکست تلخ خانگی دیگر و یک نمایش ضعیف دیگر، مجددا وارد فاز جدیدی از بحران شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد