نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی چلسی و ام کی دونز در FA Cup


صعود مقتدرانه چلسی در FA Cup


چلسی با پیروزی 5-1 مقابل ام کی دونز، راهی دور پنجم رقابت های جام حذفی انگلیس شد.

  چلسی برای صعود به دور پنجم رقابت های اف ای کاپ به خانه تیم ام کی دونز رفت و توانست با یک نمایش برتر، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.

هیدینک در این دیدار با ترکیب اصلی خود به میدان رفت و ستاره هایی همچون هازارد، فابرگاس، کاستا و ماتیچ در ترکیب تیم قرار داشتند. تنها نکات ترکیب چلسی نسبت به گذشته حضور ثابت لوفتوس چیک و رحمان بابا بود.

چلسی بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و توانست نبض بازی را در همان ابتدا در دست گیرد. اسکار در دقیقه 16 موفق شد گل اول چلسی را روی اشتباه مدافعان ام کی دونز و پاس دیگو کاستا در برابر دروازه خالی به ثمر برساند تا چلسی 1-0 از حریف خود پیش بیفتد.

گرچه به نظر می رسید ام کی دونز خود را پس از این گل زودهنگام گم کند، اما بازیکنان این تیم بازگشت خوبی به بازی داشتند و توانستند در دقیقه 21 توسط شوت از راه دور پاتر دروازه کورتوا را باز کند.

چلسی پس از این گل حملات گسترده ای را روی دروازه ام کی دونز تدارک دید اما شاگردان هیدینک در چند صحنه با بدشانسی نتوانستند دروازه حریف خود را باز کنند. با این حال حملات پیاپی چلسی در دقیقه 32 نتیجه داد و اسکار روی پاس زیبای لوفتوس چیک توانست حساب کار را 2-1 کند. درخشش اسکار تمامی نداشت و این هافبک برزیلی در دقیقه 44 روی پاس فابرگاس هت‌تریک کرد. نیمه اول با نتیجه 3-1 به پایان رسید.
چلسی نیمه دوم دیدار را نیز فوق العاده تهاجمی آغاز کرد و توانست خیلی زود مجددا ابتکار عمل را در دست گیرد. در دقیقه 54 ادن هازارد روی فراری تماشایی درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور نیز تشخیص اعلام یک ضربه پنالتی به سود چلسی کرد. هازارد خود پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست توپ را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان وارد دروازه ام کی دونز کند.

چلسی پس از این گل باز هم فشار حملات خود را ادامه داد و این بار در دقیقه 62 موفق به زدن گل پنجم شد. حرکت تماشایی هازارد از سمت چپ و پاس زیبای او برای برتراند ترائوره در سمت راست، فرصت را برای مهاجم تازه وارد چلسی مهیا کرد تا او کار را 5-1 به سود چلسی کند.
پس از این گل هیدینک ترجیح داد تا اسکار و هازارد را تعویض کند تا ستاره های چلسی فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشند. ویلیان و پدرو به جای این دو بازیکن وارد میدان شدند.چلسی دقایق باقی مانده را سعی در کنترل بازی و حفظ توپ داشت. بازیکنان ام کی دونز نیز علی رغم تلاش زیاد، نمی توانستند خطر چندانی روی دروازه کورتوا ایجاد کنند.
در نهایت تلاش دو تیم در ادامه دیدار ثمری نداشت تا چلسی با یک پیروزی آسان مقابل ام کی دونز راهی دور پنجم رقابت های اف ای کاپ شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد