نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

گلایه شدید عزت الهی از فردوسی پور



سعید عزت الهی چند هفته ای است که به اسپانیا رفته و با
اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد، او که این روزها مشغول تمرین
با تیم زیر 21 ساله های این باشگاه است از عادل فردوسی پور،
مجری و تهیه کننده برنامه نود گلایه دارد.

  عزت الهی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« در این دوهفته، همه در مورد انتقال من به اتلتیکو خبر نوشته اند. چه روزنامه و سایت های ایرانی و چه روزنامه های اینجا. همه به انتقال من پرداختند اما فردوسی پور حتی برای من در برنامه ای که مال کشورم خودم هست به این موضوع اشاره نکرد!

آقای فردوسی پور، اگر اتلتیکو به اندازه تیمهای دسته دو و سه پرتغال و سوئیس و.. نباشد فکر نمی کنم کمتر از آنها باشد! من یک بازیکن جوان هستم ، شما با پرداختن به امثال من، می توانید انگیزه ما را بیشتر کنید. شاید هم مشکل جایی است که خودم نمی دانم. البته همین که همه ایرانی ها برای من آرزوی موفقیت کردند برای من یک دنیا ارزش داشت. سعی می کنم بجنگم تا همه مردم ایران را رو سفید کنم»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد