نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و آاس رم در لیگ قهرمانان اروپا


آ اس رم 0-2 رئال مادرید

پیروزی پسران زیدان در المپیکو


رئال مادرید با پیروزی 2-0 در خانه رم، گام بلندی به سوی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برداشت.


  به گزارش "ورزش سه"، رم و رئال مادرید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این شاگردان زین الدین زیدان بودند که توانستند با دست پر زمین را ترک کنند.

در ترکیب رئال قرار گرفتن مارسلو و رسیدنش به این دیدار حساس از نکات جالب توجه محسوب می شد. در رم اما ده روسی و توتی نتوانستند در ترکیب اصلی اسپالتی جای گیرند تا این سرمربی ایتالیایی به دو خرید جدیدش در زمستان یعنی پروتی و الشعراوی اطمینان کند.

بازی بسیار سریع آغاز شد و دو تیم در شروع نشان دادند که انگیزه زیادی برای گلزنی دارند. در دقیقه 17 نخستین خطر جدی روی دروازه رئال ایجاد شد. حرکت خوب پیانیچ و پاس در عمق او برای پروتی، پاس کات بک این هافبک را از سمت راست به الشعراوی در دهانه دروازه در پی داشت اما ضربه خرید جدید رمی ها با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این فرصت بازی کمی آرام تر دنبال شد و دو تیم با قرار دادن جانب احتیاط در سبک بازی خود سعی داشتند تا در درجه اول دروازه خود را بسته نگه دارند. با این حال مالکیت توپ در نیمه اول بیشتر در اختیار رئال مادرید قرار داشت هر چند آن ها نمی توانستند از این مالکیت بالای خود، موقعیت خاصی روی دروازه شزنی، ایجاد کنند.

در دقیقه 41 حرکت خوب کارواخال از سمت راست و پاس او برای بنزما، موقعیت خوبی را برای مادرید فراهم کرد اما در لحظه آخر فلورنزی به خوبی با قرار دادن خود در مسیر توپ، مانع از شوت زنی شاگردان زیدان به سمت دروازه شد. در نهایت نیمه اول دیدار با نتیجه تساوی بدون گل در یک دیدار کم حادثه به پایان رسید.

نیمه دوم را رمی ها بهتر آغاز کردند و در شروع نشان دادند عطش زیادی برای گلزنی دارند. در دقیقه 56 استفان الشعراوی می رفت تا در یک فرار دیدنی در موقعیت تک به تک با کیلور ناواس قرار گیرد اما این دروازه بان کاستاریکایی به خوبی در آخرین لحظه توانست توپ را با خروج از دروازه دور کند.

بر خلاف جریان بازی در نیمه دوم رئال مادرید در نهایت توانست روی حرکت تماشایی کریس رونالدو از سمت چپ و ضربه زیبای او اولین گل را وارد دروازه شزنی کند. ضربه کریس رونالدو البته طی برخورد با فلورنزی، کمی ارتفاع گرفت و همین مسئله باعث شد تا شزنی نتواند واکنش مناسبی در لحظه آخر داشته باشد.




پس از این گل رمی ها تلاش خود را برای جبران بیشتر کردند هرچند رئالی ها نیز در ضد حملات بسیار خطرناک نشان می دادند. در دقیقه 72 حرکت تماشایی صلاح و پاس او برای ادین ژکو تازه وارد، موقعیتی ایده آل برای رمی ها ایجاد کرد اما در آخرین لحظه سرخیو راموس به خوبی توانست توپ را دفع کند.

در دقیقه 81 اما رمی ها معتقد به اعلام یک ضربه پنالتی بودند. حرکت فلورنزی درون محوطه جریمه با دخالت کارواخال همراه شد اما داور علی رغم سرنگونی فلورنزی، اعتقای به ضربه پنالتی نداشت.

در نهایت برخلاف جریان بازی رئال توانست تیر خلاص را به قلب رمی ها در دقیقه 86 شلیک کند. حرکت انفرادی تماشایی خسه که به جای خامس رودریگس وارد زمین شده بود، از سمت راست، ضربه دیدنی این بازیکن را به همراه داشت تا دروازه شزنی برای بار دوم باز شود.

در ادامه رمی ها که حسابی غافلگیر شده بودند، تلاش خود را بیشتر کردند اما در نهایت حملات جسته و گریخته آنان  ثمری ندشت تا رئال با پیروزی 2-0 در المپیکو، 80 درصد راه صعود را طی کند.
نظرات 2 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 15:50

دم رئال گرم خیلی عالی بود

حمیدرضا یعقوبی پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 14:02

رئال مادرید خر خران زیدان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد