نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

واکنش برانکو بعد از تساوی پرسپولیس و سایپا در هفته 21 لیگ برتر 94 – 95

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: خیلی ناراحتم، به خاطر این همه هواداری که به ورزشگاه آمدند و متأسفم از اینکه آنها با شور و شوق زیادی آمدند اما ناراحت رفتند.  

وی ادامه داد: از طرف خودم و همکارانم از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و آنها حق دارند که ناراحت شوند. این قانون فوتبال است که اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید، مجازات می‌شوید. ما هم در این بازی در دقیقه 91 مجازات شدیم و این به خاطر موقعیت‌هایی بود که از دست دادیم. وقتی موقعیت از دست می‌دهیم این امید به حریف داده می‌شود که جبران کند و متأسفانه این برای اولین بار نیست و چند بار این اتفاق برای ما تکرار شده است. اکنون با این شرایط خیلی سخت است که بازی را تفسیر کنم و اگر شما سؤالی دارید بپرسید.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش امروز خوب نبود، گفت: بله، با شما موافقم و همیشه نمی‌توان زیبا بازی کرد. در نیمه اول خوب بودیم و فرصت‌های گلزنی خوبی ایجاد کردیم، تمرکز و نظم خوبی داشتیم و سایپا فقط یک فرصت برای گلزنی ایجاد کرد. واقعاً نمی‌توان از تیم خوبی مثل سایپا انتظار داشت که در چنین بازی فرصت گلزنی ایجاد نکند. باز هم تأکید می‌کنم ما فرصت‌های خوبی داشتیم که از دست دادیم و نباید این اتفاق رخ دهد. شانس‌هایی که امید عالیشاه و علی علیپور از دست دادند، نباید از دست برود تا شرایط اینگونه رقم بخورد. در خط دفاعی هم اشتباهاتی صورت می‌گیرد که باعث می‌شود به حریف انگیزه بدهد. 

 

برانکو درباره اینکه وقتی حاتمی و نورمحمدی به زمین آمدند درست مانند بازی با ذوب‌آهن پرسپولیس گل خورد و البته اخراج بنسون هم تأثیرگذار بود، اظهار داشت: بنسون اشتباه کرد که اخراج شد و چیزی که من را ناراحت کرد بی‌انگیزگی او بود و این بازیکن با تمام انگیزه و تلاش در زمین ظاهر نشد. وقتی هم اشتباهی صورت می‌گیرد اشتباه پشت اشتباه می‌آید. در صحنه گل هم یک توپ قوس‌دار در محوطه‌ای کوچک آمد که کسی نمی‌دانست باید چه کار کند.

وی درباره اینکه تیمش فرصت صعود در جدول را داشت و می‌توانست با این پیروزی در هفته‌های آینده صدرنشین شود اما اینطور نشد، گفت: من درک می‌کنم که هواداران ناراحت هستند. طبیعی است که هم من و هم هواداران عصبانی باشیم. در این فصل فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم که دلیل عمده آن به دلیل کم تجربگی بازیکنان ماست.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد داوری گفت: درباره داوری نظری ندارم. مقصر را باید بین خودمان پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد