نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی استقلال و گسترش فولاد به یاد جنجال بزرگ قلعه‌نویی!





تیم فوتبال استقلال فردا برای بازگشت به رقابت قهرمانی و فرار از بحران باید برابر گسترش فولادی بازی کند که هرگز موفق پیروزی برابر این تیم نشده است.

  

 گسترش فولاد بعد از یک برد روحیه بخش برابر ملوان  امیدوار است که بتواند به اولین برد خود برابر استقلال بازی کند. جالب است که بدانید دو تیم در تاریخ بازی های خود در لیگ برتر 5 بار با هم بازی کرده اندو استقلال در 3 بازی موفق به پیروزی شده است.

5 بازی استقلال برابر گسترش فولاد با نکته های جالبی همراه بوده است که در ادامه آن را می خوانید:

1- استقلال خاطره خوشی از بازی با گسترش فولاد دارد؛ استقلال در افتتاحیه لیگ سیزدهم و در حالی که گسترش فولاد اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، با نتیجه 2 ـ 1 این تیم را شکست داد. نتیجه‌ای که البته در پایان به قهرمانی این تیم منجر نشد.  

2- آرش برهانی در تاریخ بازی‌های دو تیم گلزن‌ترین بازیکن است. او با دو گل زده به گسترش فولاد در طول 5 بازی برگزار شده بین دو تیم بهترین عملکرد را دارد. برهانی در بازی رفت سیزدهم یک گل و در بازی رفت لیگ چهاردهم هم یک گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند.

3-حساس‌ترین گل تاریخ بازی‌های دو تیم را فرهاد مجیدی در لیگ سیزدهم به ثمر رسانده است، جایی که دو تیم برای اولین‌بار در تاریخ به مصاف همدیگر می‌رفتند و بازی تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه یک بر یک در جریان بود اما مجیدی در دقیقه 90 و با استفاده از وزش شدید باد موفق شد دروازه گسترش فولاد را باز کند و آبی‌ها اولین سه امتیاز فصل خود را بگیرند.

4-در اولین بازی دوتیم امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال از شماره 21 گسترش فولاد تعریف کرد، بازیکنی که نامش سعید آقایی بود و حالا یکی از مهره‌های ثابت تراکتورسازی‌ای است که قلعه‌نویی سرمربی آن است. تعریف آن روز قلعه‌نویی با واکنش شدید رسول خطیبی سرمربی وقت گسترش فولاد همراه شد اما تاریخ ثابت کرد که این مربی اشتباه نکرده است.

5-گسترش فولاد در 5 بازی برگزار شده بین دو تیم تنها یک گل به استقلال زده است که آن هم مربوط به اولین بازی دو تیم می‌شود. جایی که مهرداد بایرامی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند.

6- استقلال در تاریخ بازی‌های دو تیم هرگز به گسترش فولاد نباخته است. این تیم در بازی‌های پیش رو 3 بار برابر تبریزی‌ها پیروز شده و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. 

7-پرگل‌ترین بازی دو تیم مربوط به پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر این تیم در بازی رفت فصل گذشته می‌شود. نکته جالب‌تر این است که استقلال بعد از آن پیروزی با افتی محسوس روبه‌رو شد و تا پایان فصل صدرجدول را از دست داد.

8- نتیجه مساوی بدون گل پرتکرار‌ترین نتیجه در تاریخ بازی‌های دو تیم است، دو تیم استقلال و گسترش فولاد در بازی برگشت لیگ سیزدهم و چهاردهم به تساوی بدون گل رسیده‌اند.

9- مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال تا به حال 3 بار با پیراهن استقلال برابر گسترش فولاد بازی کرده که تنها یک گل دریافت کرده است. رحمتی در بازی رفت بارها دروازه استقلال را نجات داد و مهمترین نقش را در پیروزی 2 بر صفر تیمش داشت.

10- جابر انصاری، محسن فروزان و مهدی سیدصالحی بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را دارند. محسن فروزان فصل گذشته با پیراهن استقلال در بازی رفت بارها با نجات دروازه تیمش یکی از ستاره‌های این تیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد