نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه دیشب بازی رئال مادرید و لوانته


لوانته 1-3 رئال مادرید

پیروزی پرگل رئال مادرید در خانه لوانته


دیدار تیم های لوانته و رئال مادرید لحظاتی پیش با نتیجه 3-1 به سود رئال خاتمه یافت تا کهکشانی ها موقتا از بحران پس از شکست در دربی خارج شوند.

  رئال و لوانته هر دو زخم خورده از هفته قبل به مصاف یکدیگر آمده بودند. رئالی ها در دربی مقابل اتلتیکو 1-0 مغلوب شده بودند و لوانته نیز در زمین ویارئال 3-0 شکست خورده بود. رئال برای حفظ جایگاه سوم محکوم به پیروزی برابر تیم ته جدولی لوانته بود.

رئال بازی را بهتر آغاز کرد اما بهترین فرصت یک ربع اول بازی را جوزپه روسی برای لوانته خلق کرد. شوت محکم این مهاجم برجسته سابق ویارئال و فیورنتینا را کیلور ناواس در دو مرحله به زحمت مهار کرد.    


بازی در اختیار رئال بود و پس از چند فرصت نه چندان خطرناکی که این تیم از دست داد، در دقیقه 34 به گل اول خود دست یافت. رئال روی حرکت انفرادی لوکاس صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را رونالدو به گل اول تبدیل کرد. این گل شماره23 رونالدو بود. 4 دقیقه بعد رئال فاصله را به دو گل رساند. 

پاس عالی دانیلو بیرون محوطه جریمه به مایورال رسید. مهاجم جوان رئال با یک چرخش خوب و ضربه ای دقیق توپ را به سمت دروازه لوانته شلیک کرد. این توپ پس از برخورد به تیر و پای دروازه بان وارد دروازه شد تا با یک گل به خودی، رئال صاحب گل دوم شود.


لوانته دو دقیقه بعد از گل دوم رئال، بار دیگر فاصله را به یک گل کاهش داد. دایورسون روی اشتباه خط دفاعی رئال در مصافی تک به تک با ناواس موفق شد توپ را به کنج دروازه رئال رسانده و حساب کار را 2-1 کند. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.


نیمه دوم را رئال طوفانی آغاز کرد و تا دقیقه 60 می توانست دو گل دیگر به ثمر برساند اما ضربات خامس و رونالدو راهی به دروازه لوانته پیدا نکردند. رونالدو همچنین دقیقه 75 روی پاس عالی خامس با یک بغل پا تا آستانه زدن گل دوم خود و سوم رئال نیز پیش رفت اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به اوت رفت.


لوانته نیز روی ضد حملات بعضا خطرناک نشان می داد و دو بار بین دقایق 77 تا 80 شانس هایی برای زدن گل تساوی به دست آورد اما کیلور ناواس با واکنش های خوب خود اجازه باز شدن دروازه رئال را نداد.


رئال در دقایق پایانی روی حرکات رونالدو و خسه می توانست فاصله را بیشتر کند اما بدشانسی و بی دقتی مانع از این امر شد تا اینکه ایسکو که به تازگی وارد زمین شده بود، دقیقه 92 حساب کار را 3-1 کند. پاس رو به عقب عالی رونالدو درون محوطه جریمه به ایسکو رسید و او نیز با شوتی سر ضرب و دقیق توپ را به قعر دروازه لوانته فرستاد تا رئال این بازی نه چندان راحت را با نتیجه 3-1 به سود خود تمام کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد