نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی فردا پرسپولیس تراکتورسازی؛ (گزارش آماری)


زیبا، پرحاشیه و تکنیکی و بدون تساوی!


مچ اندازی بزرگ هفته در استادیوم آزادی که می توان آن را حساس ترین نبرد دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس نیز نامید.

  به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه نویی فردا در حالی در آزادی برابر هم صف آرایی خواهند کرد که کسب حداکثری امتیاز برای هر کدام از آنها می تواند به منزله ادامه لیگ پانزدهم باشد و شکست پایان راه قهرمانی شان تلقی می شود. در ادامه نگاهی می اندازیم به شرایط دو تیم پیش از این دیدار حساس در استادیوم آزادی.

شرایط :
پرسپولیس نیم فصل دوم را همچنان بدون شکست ادامه می دهد و مهمترین مولفه آنها روند گلزنی های شان است. هیچ تیمی در لیگ امسال نتوانسته توپخانه برانکو ایوانکوویچ را متوقف کند و باید دید در بازی فردا چه شرایطی برای دو تیم رقم خواهد خورد.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب 35 امتیاز و تفاضل مثبت 8 رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده اند و حسرت بزرگ برای آنها مسلما عدم صعود به رتبه اول تا پایان سال 94 خواهد بود.
تراکتورسازی نیز با امیر قلعه نویی در حال حاضر با 31 امتیاز رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داده اند و در صورتی پیروزی احتمالی در تهران می توانند به رتبه پنجم جدول صعود کنند. 

روی نیمکت:
امیر قلعه نویی فصل گذشته یک بار برابر برانکو ایوانکوویچ شکست خورد و دربی بزرگ تهران را با گلی که علیپور وارد دروازه استقلال کرد واگذار کرد. او در این فصل هنوز برابر پرسپولیس برابر شاگردان برانکو قرار نگرفت و جدایی زودهنگامش از ملوان مانع رویارویی او با سرمربی کروات سرخپوشان شد. برانکو ایوانکوویچ که بعد از جدایی از نیمکت تیم ملی در آلمان و جام جهانی جایگاه خود را به امیر قلعه نویی داده بود اکنون روبروی او قرار خواهد گرفت تا جدالی سنگین را پشت سر بگذارد.

آمار:
پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر سه تساوی و 2 برد به نام خود ثبت کرده است. پیروزی برابر دو نماینده خوزستانی لیگ و دو تساوی برابر اصفهانی و توقف برابر سایپا از نتایج این تیم در 5 بازی اخیر بوده است. 


شاگردان برانکو ایوانکوویچ در 5 بازی اخیر خود در استادیوم آزادی نیز 4 برد و یک تساوی به نام خود کرده است و تنها سپاهان موفق شده تا با کسب امتیاز از آزادی خارج شود. پرسپولیس در این 5 بازی استقلال اهواز، استقلال خوزستان، فولاد و گسترش را شکست داده و برابر سپاهان به تساوی رسیده است. 



پرسپولیس در جدول بازی های خانگی در رتبه ششم قرار دارد. آنها در 10 بازی خود در آزادی 5 برد، 3 تساوی و دو شکست تجربه کرده اند و با 18 امتیاز در صورت برتری می توانند به رتبه دوم صعود کنند. 14 گل زده و 9 گل خورده حاصل دیدارهای خانگی پرسپولیس بوده است. 



تراکتورسازی در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر سه تساوی و یک برد و یک شکست به نام خود ثبت کرده. شکست برابر پدیده و برد مقابل سپاهان در کنار تساوی برابر گسترش فولاد، راه آهن و استقلال خوزستان عملکرد آنها در 5 بازی اخیر بوده است.



شاگردان امیر قلعه نویی در 5 بازی اخیر که در خانه حریفان به میدان رفته آمار خیره کننده ای از خود به جا گذاشته و بیراه نیست که قلعه نویی نسبت به اتفاقات خارج از استادیوم یادگار امام ابراز رضایت می کند. آنها 3 برد و دو تساوی در کارنامه بازی های خارج از خانه خود در 5 بازی اخیر ثبت کرده اند. تساوی برابر استقلال خوزستان و راه آهن و سه برد برابر نفت تهران، استقلال اهواز و ملوان حاصل تلاش این تیم در خارج از خانه بوده است.


سرخ های تبریزی در جدول بازی های خارج از خانه نیز در رتبه دوم قرار دارند. آنها با 18 امتیاز در صورت برتری برابر پرسپولیس می توانند به رتبه دوم جدول بازی های خارج از خانه بعد از استقلال قرار گیرند. 11 گل زده و 6 گل دریافتی حاصل کار آنها در بازی های خارج از خانه بوده است.

تقابل:
جدال پرسپولیس – تراکتورسازی در هفت دیدار اخیر کفه ترازو را به سود تبریزی ها نشان می دهد. تبریزی ها موفق شده اند 5 بازی را به سود خود خاتمه دهند و البته 2 بار نیز پرسپولیس به برتری رسیده اند. 
دو شکست 4 بر یک و سه بر یک تراکتورسازی مقابل پرسپولیس از باخت های سنگین این تیم محسوب می شود که به همراه یحیی گل محمدی و مصطفی دنیزلی رقم خورده است. 
پرسپولیس در نیم فصل اول با گلی که جری بنگستون به ثمر رساند موفق شد روند عدم پیروزی هایش در تبریز را بکشند و باید دید در تهران نیز موفق خواهد شد برابر این تیم دبل کند؟ آنها در فصل جاری تنها فولاد را موفق شدند در دو بازی رفت و برگشت شکست دهند. 

چهره ویژه:
بختیار رحمانی – مهدی طارمی؛ ستاره های دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس به عنوان چهره های اصلی این دیدار شناخته می شوند. بعد از اتفاقات نیم فصل اول برای بختیار رحمانی، او اکنون ستاره تراکتورسازی محسوب می شود که نقش پررنگی در 6 امتیاز کسب شده توسط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داشته و در سمت مقابل مهدی طارمی برای رساندن گل هایش به عدد 13 چشم به دروازه محمدرضا اخباری دوخته است. برانکو و امیر قلعه نویی چشم به دو ستاره این روزهای تیم شان دوخته اند.

داوران
قضاوت این دیدار پربرخورد به تورج حق وردی سپرده شده است. سجاد طوری و محمدرضا امینی نیز به عنوان کمک های اول و دوم او را در این بازی همراهی خواهند کرد.
حق وردی، آخرین باری که جدال بین امیر قلعه نویی و برانکو را قضاوت کرده، نتیجه به سود پرسپولیس رقم خورده است. آخرین باری که این داور جدال پرسپولیس برابر حریفی از تبریز را نیز قضاوت کرده، شاگردان برانکو موفق شدند با یک گل گسترش فولاد را شکست دهند. 
قضاوت های حق وردی برای پرسپولیس معمولا برای این تیم خوش یمن بوده و آنها شکستی را تجربه نکردند هر چند بعد از اعلام قضاوت او در دربی فصل گذشته اعتراضات زیادی مبنی بر ادعای شان بر استقلالی بودن حق وردی داشتند و باید دید در بازی فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد