نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

زمان بازی آخر پیکان و بانک سرمایه در فینال لیگ برتر والیبال 94

فینال به صورت دو از سه/ قهرمان لیگ برتر دوشنبه هفته آینده مشخص می شود

جلسه مشترک مسئولین فدراسیون والیبال و سازمان لیگ با کادر فنی دو تیم پیکان و بانک سرمایه صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد. 

 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با توجه به حساسیت و حواشی به وجود آمده در دو بازی تیم های پیکان و بانک سرمایه در فینال رقابت های لیگ برتر صبح امروز جلسه ای با حضور دکتر محمدرضا داورزنی، سعید درخشنده، علی فرخی، امیدوار حاتمی و سرمربیان و سرپرستان دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران برگزار شد و حاضرین به بحث و بررسی در خصوص مسائل پیش آمده در دو بازی گذشته و پیش بینی مواردی برای جلوگیری از بروز حواشی و ارائه یک بازی جوانمردانه و زیبا در شان والیبال ایران پرداختند.
داورزنی در این نشست به اهمیت برگزاری لیگ برتر والیبال به ویژه دیدارهای حساس پایانی این رقابت ها بدون حاشیه و بداخلاقی ها تاکید کرد و گفت: هدف خانواده والیبال رشد و توسعه این ورزش ایران است و نباید برای رسیدن به این هدف، اولویت های مهمتری همچون اخلاق را زیر پا بگذاریم. مسائل اخلاقی اولویت والیبال کشور است. وی از کادر فنی دو تیم و سازمان لیگ درخواست کرد که شرایطی در بازی های باقی مانده فراهم کنند که شاهد والیبالی تماشاگر پسند باشیم تا لیگ بیست و نهم با خاطره ی خوشی پایان یابد.
همچنین سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران و علی فرخی رئیس کمیته انضباطی نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.
در ادامه اعضای کادر فنی دو تیم پیکان و بانک سرمایه نیز دیدگاه های خود را درباره لیگ برتر و دیدارهای باقی مانده بیان کردند.
در پایان این جلسه با توجه به شرایط به وجود آمده و وضعیت نا معلوم جسمانی رضا ابراهیمی مربی تیم پیکان با توافق و درخواست کادر فنی دو تیم پیکان و بانک سرمایه و موافقت فدراسیون والیبال و سازمان لیگ مقرر شد، دیدار نهایی لیگ برتر سال 94 به صورت دو برد از سه برگزار شود و بدین ترتیب با توجه به برگزاری دو بازی در روز های یکشنبه و دوشنبه این هفته، تنها یک بازی در روز دوشنبه هفته آینده 24 اسفندماه از ساعت 16 در خانه والیبال برگزار می شود و در پایان تیم پیروز به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران شناخته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد