نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی سیاه جامگان و سپاهان - پنج شنبه 20 اسفند 94


با درخشش دو یار خارجی

سیاه جامگان 0 - سپاهان 1؛ سه امتیاز سرد سوغاتی سپاهان از مشهد


بازی سرد دو تیم در نهایت با گل دقیقه نودی سپاهانی ها توام شد تا مدافع عنوان قهرمانی با سه امتیاز سرد سال فاجعه بار خود را با خوشی به پایان ببرد.


  
هفته بیست و سوم لیگ برتر ، ساعت 15:30  ورزشگاه ثامن مشهد     تماشاگر: کمتر از 600 نفر
داور: علیرضا فغانی                کمک‌ها:  علیرضا ایلدروم و سعید آل وردی


سیاه جامگان: 

محمدرضا ناصری، مصطفی احمدی (مهدی جعفرپور 57)، کایل کنزیا، میثم حسینی، کورده، سعید واسعی، سالار افراسیابی، میلاد نوری، حمیدرضا علی عسگری، آلاجی سوسه (سید ایمان موسوی 70) و حسین کریمی (علیرضا جعفرزاده 57)
سرمربی: فرهاد کاظمی 

سپاهان: 

رحمان احمدی، لئوناردو پادووانی، عبدا.. کرمی، سعید قائدی فر، محمد روشندل، فوضیل موسی اف، علی کریمی (میلاد سرلک 67)، رسول نویدکیا(حسین فاضلی 46)، حسین پاپی (سینیجاد آبریچیچ 62)، امین منوچهری و لوسیانو پریرا
سرمربی: ایگور استیماچ


اخطار:

مصطفی احمدی (6) از سیاه جامگان

لئوناردو پادووانی (45) - فوضیل موسی اف (90) - امین منوچهری (92) از سپاهان


شرح گل

سپاهان 1 - 0 سیاه جامگان (دقیقه 90): فوضیل موسی اف روی حرکتی که خودش از نیمه های زمین آغاز کرده بود به پشت محوطه جریمه سیاه جامگان رسید و در پاسکاری زیبا با پریرا صاحب موقعیتی مناسب شد و توپ را به کنج دروازه سیاه جامگان چسباند.


شرح بازی
سیاه جامگان و سپاهان برای این که در انتهای جدول به اوضاع خود سرو سامان بدهند نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتند اما بدون توجه به حساسیت ها بازیکنان دو تیم با ارائه یکی از ضعیف ترین نمایش های ممکن زمینه یک بازی سرد و بی روح را فراهم کردند تا اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم از تماشای این بازی حوصله شان سر برود چه برسد به بیننده های تلویزیونی. در این بین تلاش فرهاد کاظمی از یک سو و ایگور استیماچ از سوی دیگر هم برای ایجاد تغییرات چاره ساز نبود و تعویض های متوالی آنها هم تغییری در روند حرکتی دو تیم نداشت تا این که در دقیقه 90 بازی دو خارجی سپاهان با یک همکاری استثنایی توانستند در اولین حرکت تهاجمی اصفهانی ها یک گل زیبا به ثمررسانده و سه امتیاز شیرین اما سرد را با خود به نصف جهان سوغات ببرند.


بهترین بازیکن:

لوسیانو پریرا که در این دیدار دوندگی بسیاری داشت توانست در دقایق پایانی بازی پاس گل پیروزی بخش سپاهان راداد تا عملکرد خوب خود را کامل کند. در این بین می توان از رحمان احمدی هم که دو موقعیت مناسب را از حریف گرفت به عنوان یکی دیگر از بازیکنان موثر بازی نام برد.

اتفاق ویژه:

سپاهان سال 94 را با برد به پایان خواهد رساند، سالی فاجعه بار برای این تیم که پیروزی مقابل سیاه جامگان اولین برد سپاهان بعد از 11 هفته و در مجموع دومین برد این تیم در مدت حضور استیماچ در سپاهان بود. اولین و تنها برد استیماچ همراه سپاهان به هفته دوازدهم مقابل نفت تهران بازمی گشت که این برد بعد از 11 هفته دومین پیروزی زردپوشان با مرد کروات بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد