نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و سویا


نمایش فوق العاده BBC و کیلور ناواس

رئال 4-0 سویا؛ درخشش BBC پیش از ال کلاسیکو


دیدار تیم های رئال مادرید و سویا لحظاتی پیش با نتیجه 4-0 به سود رئال خاتمه یافت تا این تیم پیش از ال کلاسیکو روحیه ای مضاعف پیدا کند.

  به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هفته گذشته با پیروزی دشوار برابر لاس پالماس، تعداد بردهای متوالیش در لالیگا را به 4 رسانده بود، در خانه میزبان سویا بود. بازی رفت دو تیم با برتری 3-2 سویا خاتمه یافته بود و کهکشانی ها از انگیزه های کافی برای گرفتن انتقام آن شکست برخوردار بودند. رئال برای کم کردن فاصله خود با اتلتیکو و بارسلونا نیاز به برد در این مسابقه داشت ضمن اینکه سویا نیز برای رسیدن به رتبه چهارم می جنگید.

سویا بر خلاف انتظار بازی را بهتر آغاز کرد و پس از خلق یکی دو خطر نصفه و نیمه و یک بار به تیر کوبیدن، این رئال بود که در اولین یورش خود به گل رسید. ارسال پای راست گرت بیل، با ضربه سرضرب کریم بنزما به کنج دروازه سویا نشست تا کریم بازگشتش به میادین را به یک گل زیبا جشن بگیرد.


رئال پس از این گل فرصت های متعددی را روی دروازه سویا خلق کرد و حتی یک بار توسط گرت بیل به یک گل سالم نیز دست یافت که کمک داور به اشتباه آان را آفساید اعلام کرد. کمی بعد سویا با اشتباه واران صاحب یک ضربه پنالتی شد اما کیلور ناواس به زیبایی موفق شد ضربه کوین گامیرو را مهار کند تا نتیجه بازی 1-0 بماند. در نهایت نیمه اول با همان گل بنزما به سود رئال به اتمام رسید.

رئال نیمه دوم نیز به فشار حملات خود ادامه داد و در نتیجه همین حملات و به دلیل خطای ریس روی مودریچ صاحب یک ضربه پنالتی شد. رونالدو پشت این ضربه قرار گرفت و آن را به آسمان کوبید تا اه از نهاد هواداران رئال بلند شود. دو دقیقه بعد گامیرو یک گل برای سویا به ثمر رساند که به درستی آفساید اعلام شد.


حملات رئال ادمه داشت تا اینکه دقیقه 63 رونالدو موفق شد روی پاس عرضی دانیلو دروازه سویا را باز کرده و پنالتی از دست رفته خود را جبران کند. سه دقیقه بعد نوبت به گرت بیل رسید تا روی پاس بنزما رئال را سه گله کند. بدین ترتیب هر سه ضلع مثلث BBC رئال در این بازی گلزنی کردند.


زیدان، گرت بیل و بنزما را از بازی بیرون کشید و خسه و خامس وارد زمین شدند. رئال همچنان تیم برتر میدان بود و به شایستگی گل چهارم را نیز به ثمر رساند. همکاری خوب خامس و خسه و ضربه دقیق خسه از درون محوطه جریمه به گل ختم شد تا برتری رئال درخشان تر شود. 
در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال موفق شد سویا را در دیداری که دو گل مردود شده، دو پنالتی از دست رفته و سه ضربه به تیر برخورد کرده داشت، با 4 گل از پیش رو بردارد. کهکشانی ها با این برد 66 امتیازی شدند و در فاصله 10 امتیازی بارسلونا قرار گرفتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد