نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

گزارش تمرین استقلال : برهانی اجازه شرکت در تمرینات گروهی را پیدا نکرد




تمرین تیم فوتبال استقلال تهران امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

  به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) از ساعت 17 در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین تمرینات خود را آغاز کردند، سپس در سه گروه تقسیم شدند و زیر نظر مربی بدنساز به کارهای استقامتی پرداختند.

* بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال به نام‌های عادل شیحی، پروپیچ و هرایر مگویان در تمرین امروز استقلال حاضر بودند.

* آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال که در دو روز گذشته در تمرین استقلال شرکت نکرده بود، امروز اجازه شرکت در تمرین گروهی را پیدا نکرد و به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* روزبه چشمی و جابر انصاری، بازیکنان مصدوم اردوی استقلال در تمرین امروز این تیم حضور نداشتند، امید ابراهیمی نیز به‌دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بود. 

* به‌علت نزدیکی زمان تمرین تیم فوتبال استقلال با تیم ملی فوتبال کشورمان تعداد زیادی از هواداران استقلال در تمرین امروز این شرکت کرده بودند. فرزاد مجیدی، سرپرست موقت تیم استقلال برای جلوگیری از بروز هرج و مرج به هواداران تذکر داد در پشت دروازه‌ها تجمع نکنند.

* امروز یکی از گزارشگران برنامه‌های تلویزیونی در تمرین استقلال حضور داشت که می‌خواست در مورد دربی پایتخت با پرویز مظلومی مصاحبه کند که سرمربی آبی‌پوشان اعلام کرد حاضر نیست پیرامون دربی صحبت کند.

* بعد از کارهای استقامتی بازیکنان استقلال در سه گروه تقسیم شدند و کار با توپ انجام دادند.

* علی‌رغم اینکه مهدی رحمتی برای دیدار مقابل استقلال خوزستان محروم است، اما امروز حضور پررنگی در تمرین آبی‌پوشان داشت و همپای دیگر سنگربانان استقلال تمرین کرد.

* بخش سوم تمرین امروز استقلال عموماً یک تمرین تاکتیکی بود که زیر نظر پرویز مظلومی و مجید صالح انجام شد. این تمرین به این شکل بود که بازیکنان در چهار گروه با کاورهای مختلف تقسیم شده بودند و توپ را از وسط زمین به کناره‌ها می‌بردند و با سانتر هافبک‌ها روی دروازه همزمان مهاجمان و مدافعان روی توپ تأثیر می‌گذاشتند. در این تمرین برای لحظاتی پرویز مظلومی به خاطر عملکرد ضعیف هافبک‌ها در ارسال توپ به آنها تذکر داد.

* تمرین فردای آبی‌پوشان تهرانی نیز در یک نوبت برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان از ساعت 17 در زمین شماره دو آزادی تمرین خواهند کرد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد