نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی امروز تراکتورسازی و سایپا : نبرد خودروسازان در حضور مربی فعلی و سابق تراکتورسازان

به گزارش تراکتورکلاب، از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17 و 30 روز پنج‌شنبه دو تیم سایپا و تراکتورسازی در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف یکدیگر می‌روند.
تراکتورسازان که در لیگ برتر با پیروزی مقابل فولاد خوزستان راهی تعطیلات شدند در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کردند و توانستند پرسپولیس را در پایتخت متوقف کنند و سپاهان را نیز در تبریز شکست دهند تا بتوانند در هفته‌های پیش روی امیدوارتر شوند.  علاوه بر لیگ برتر نتایج این تیم در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز قابل‌قبول بود و سرخ پوشان توانستند دو پیروزی مقابل تیم قدرتمند الجزیره امارات کسب کنند و شکست مقابل پاختاکور تنها شکست تراکتورسازان در این مسابقات بود.
حال تراکتورسازان امیدوار هستند بتوانند در دیدار روز پنج‌شنبه 3 امتیاز این مسابقه را به خود اختصاص دهند و بتوانند خود را به رتبه‌های بالاتر جدول رده‌بندی برسانند.
در سوی مقابل سایپایی‌ها کار را با تساوی مقابل ذوب‌آهن در سال 94 به پایان رساندند و قبل از آن نیز یک شکست مقابل فولاد خوزستان و یک تساوی نیز مقابل پرسپولیس در کارنامه خود به ثبت رساندند.
شاگردان مجید جلالی که همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا امیدوار هستند تلاش می‌کنند در دیدارهای پیش روی خود نتایج موردنیاز خود را کسب کنند تا بتوانند سال آینده در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آیا حضور یابند.
خلیل زاده: برای 3 امتیاز با تمام قوا می‌جنگیم
شجاع خلیل زاده در گفت‌وگو با تراکتورکلاب، درباره دیدار تیمش مقابل سایپا می‌گوید: در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و به‌خوبی می‌دانیم کار سختی در پیش داریم و باید در لیگ برتر و آسیا باقدرت بجنگیم و تمامی امتیازات را به خود اختصاص دهیم.
وی می‌افزاید: نباید در تهران امتیازی از دست دهیم چون واقعاً به امتیازات این دیدار نیاز مبرمی داریم و باید روز پنج‌شنبه سایپا را شکست دهیم تا به امتیازات لازم دست‌یابیم.
عشوری: منتظر حضور پرشور هواداران هستیم
سینا عشوری در گفت‌وگو با تراکتورکلاب، درباره دیدار این هفته مقابل سایپا می‌گوید: این هفته کار سختی را مقابل سایپا داریم چون مجید جلالی تیم خوبی تشکیل داده و بازیکنان خوبی در ترکیب تیمش می‌بیند.
وی می‌افزاید: البته ما هم تراکتورسازی هستیم و چیزی کمتر از برد در این دیدار برایمان راضی‌کننده نیست و منتظر حضور هواداران هستیم تا با حمایت آن‌ها بتوانیم امتیازات کامل این دیدار را به خود اختصاص دهیم.

گزارش از امیر توپچی پور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد