نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز گسترش فولاد و ذوب آهن (هفته بیست و چهارم لیگ برتر)


شروع طوفانی لیگ با 7 گل در سال 95

گسترش 4 - ذوب‌آهن 3؛ پرواز گسترش از روی ذوب با F14


گسترش فولاد با درخشش و هت‌تریک ابراهیمی به همراه تک گل حسینی در مقابل دو گل مهدی‌پور و یک گل پهلوان برابر ذوب‌آهن به برتری رسید.

  


هفته بیست و چهارم لیگ برتر
ورزشگاه: بنیان دیزل تبریز / تماشاگر: 700 نفر
داور: محمدرضا اکبریان ؛ کمک‌ها: حمزه‌علی سلیمی، علی‌اکبر نوری و هادی حاج‌عباسی / ناظر: فریدون اصفهانیان

اخطار: مگنو باتیستا (12) ، لئوناردو پیمنتا (80) و سیامک کوهنورد(86) از گسترش فولاد ، مهدی مهدی‌پور (17) ، هادی محمدی(65) و احمد امیرکامدار(76) از ذوب‌آهن

گسترش فولاد:

گئورگی گئورگیف، سید محسن حسینی، مرتضی اسدی، امید نظامی‌پور، امیرحسین کریمی (86 سیامک کوهنورد)، مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، محمد امین درویشی (65 سامان نریمان جهان)، مصطفی اکرامی، لئوناردو پیمنتا و شهرام گودرزی (78 سید مهدی سیدصالحی)
سرمربی: فراز کمالوند

ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، هاشم بیک‌زاده، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مرتضی تبریزی  (75 محمدرضا حسینی)، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده( 82 محمدرضا عباسی) و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل:

گسترش فولاد 0- ذوب‌آهن 1 (دقیقه 6:احسان پهلوان): مرتضی تبریزی با حرکت از جناح راست زمین و ارسال توپ به روی خط 6 قدم را رجب‌زاده رها کرد تا توپ به پهلوان رسیده و این بازیکن با ضربه بغل پا دروازه گسترش فولاد را باز کند.
گسترش فولاد 1- ذوب‌آهن 1(دقیقه 20: محمد ابراهیمی): ابراهیمی بعد از توپ‌گیری عالی  از پشت محوطه جریمه با گودرزی یک و دو کرد و با یک شوت سر ضرب توپ را از زیر دستان مظاهری به تور دروازه ذوب‌آهن چسباند و بازی را به تساوی کشید.
گسترش فولاد 1- ذوب‌آهن 2(دقیقه 37: مهدی مهدی‌پور): کاوه رضایی بعد از حمل توپ عالی وارد محوطه جریمه شد و توپ را به رجب‌زاده رساند که کاپیتان ذوب‌آهن با پاس به عقب مهدی‌پور را صاحب فرصت کرد تا او با شوت پای راست پر قدرت از پشت محوطه گل دوم را برای تیم گل‌محمدی به ثمر رساند.
گسترش فولاد 1- ذوب‌آهن 3 (دقیقه 4+45: احسان پهلوان): پاس مرتضی اسدی کاپیتان گسترش را گئورگی‌اف به اشتباه داخل محوطه جمع کرد تا یک ضربه آزاد غیر مستقیم به سود ذوب‌آهن در واپسین دقایق نیمه اول اعلام شود که شاگردان گل‌محمدی نیز از این فرصت نهایت استفاده را کردند و با پاس آرام رجب‌زاده به رضایی و ارسال زمینی او از سمت راست محوطه به مهدی مهدی‌پور که کنار تیر دوم ایستاده بود موفق شدند گل سوم را توسط این بازیکن بزنند.
گسترش فولاد 2- ذوب‌آهن 3 (دقیقه 50: سید محسن حسینی): ارسال پیمنتا از سمت راست زمین به تیر دوم را محسن حسینی در محوطه 6 قدم با شیرجه عالی و ضربه سر به گل تبدیل کرد.
گسترش فولاد 3- ذوب‌آهن 3 (دقیقه 78: محمد ابراهیمی): ابراهیمی از پنالتی که خودش گرفته بود بهترین بهره را برد و توانست با یک شوت محکم به گوشه بالای سمت چپ دروازه مظاهری گل تساوی را به ثمر رساند.
گسترش فولاد 4- ذوب‌آهن 3 (دقیقه 88: محمد ابراهیمی): ضد حمله سریع و فوق‌العاده گسترش فولاد دو دقیقه به پایان بازی یک گل برای این تیم به همراه داشت؛ نفوذ عالی ابراهیمی از سمت چپ زمین و سر توپ او به محمدی و شوت محکم پای چپ او به زیر طاق دروازه مظاهری چهارمین گل گسترش را به زیبایی به ارمغان آورد.

بهترین بازیکن:

محمد ابراهیمی با زدن سه گل، گرفتن یک پنالتی و طراحی بسیاری از حملات گسترش فولاد یکی از بهترین بازی‌های دوران فوتبال خود را ارائه کرد تا به عنوان ستاره میدان لقب بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد