نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی نفت و پدیده از هفته بیست و پنجم لیگ برتر


هفته بیست و پنجم لیگ برتر

نتیجه نهایی ؛ نفت 2 - پدیده 1


نفتی ها پس از حضور در بین مدعیان بالای جدول در بازی برابر پدیده به دنبال سه امتیاز هستند تا از دیگر رقیبان خود عقب نیفتند.

  

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ، ساعت 17:30  ورزشگاه تختی تهران
داور: یاسر همرنگ              کمک‌ها : محمدرضا منصوری، علی دودانگه

نفت تهران: 

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سیامک کورشی، سعید لطفی، میلاد زکی‌پور، علیرضا عزتی، حمید بوحمدان، وحید امیری، علی قربانی و عباس بوعذار
سرمربی: علی رضا منصوریان 

پدیده مشهد: 

مجتبی روشنگر، محمود خمیسی، کریم احمدی، رضا ناصحی، احمد آل نعمه، یونس شاکری، محسن یوسفی، میثم نقی زاده، مسعود نظرزاده، معین عباسیان و محمدعلی فرامرزی
سرمربی: رضا مهاجری






اخطار


احمد آل نعمه (45) - یوسفی(62) از پدیده

علی رضا عزت کرامت(83) - سیامک کوروشی(83) از نفت


شرح گل ها:

نفت تهران 1 پدیده مشهد 0 (دقیقه 5، علی قربانی) : یکی از اولین حملات نفتی ها از جناح راست با حرکت سریع بازیکنان این تیم آغاز شد و با ارسال آنها ادامه یافت و در نهایت در بین بازیکنان حاضر در محوطه جریمه توپ به قربانی رسید تا او نیز با ضربه ای دقیقه دروازه پدیده را باز کند. 

نفت تهران 2 پدیده مشهد 0 (دقیقه 16، حمید بوحمدان) : عباس بوعذار صاحب توپ شد و با حرکت به موقع خود توانست پاس به موقعی برای بازیکنان خود ارسال کند و در نهایت بوحمدان به زیبایی و با ضربه سر شیرجه ای دروازه پدیده ای ها را برای بار دوم باز کرد.

نفت تهران 2 پدیده 1 (دقیقه 83، محسن یوسفی) : فشار شدید پدیده ای ها در نیمه دوم یک گل برای این تیم در بر داشت و در دقیقه 83 خطایی که روی بازیکن این تیم انجام شد باعث دریافت یک ضربه پنالتی شد و محسن یوسفی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه نفتی ها کرد.



شرح نیمه اول:


نفتی ها توانستند در نیمه اول با دو بار باز کردن دروازه حریف نیمه اول را به سود خود به پایان برسانند و راهی رختکن شوند. 
این بازی با حملات نفتی ها آغاز شد، تیمی که این روزها اوضاع مالی به هم ریخته ای دارد با حملات ابتدای بازی توانست حریف را خیلی زود به زانو دربیاورد و در دقیقه پنجم بازی برای اولین بار دروازه حریف را باز کند. پس از این گل بازهم این نفتی ها بودند که بازی را در دست داشتند و باز هم در این نیمه به گل رسیدند، آنها در دقیقه 15 آب پاکی را روی دست حریف ریختند و خود را با اختلاف بیشتری پیش انداختند. 
پس از این گل پدیده ای ها نیز چشم به دروازه نفتی ها داشتند و تلاش خود را برای باز کردن دروازه این تیم کردند اما در نهایت موفق به انجام این اتفاق نشدند ضمن اینکه حملات و حرکات نفتی ها نسبت به حریفان موثرتر بود و آنها را می توان حاکم بازی در نیمه اول دانست.



حاشیه

*ایمان مبعلی برای دومین هفته متوالی به دلیل مصدومیت در ترکیب نفت حضور ندارد.
*علی قربانی مهاجم نوک نفتی ها در این بازی است و امید اول گلزنی نفتی ها به حساب می آید.
*عباس بوعذار پس از مدت ها مصدومیت در بازی قبل به میدان آمد و پاس گل سه امتیازی تیمش را داده بود در این بازی نیز به عنوان یار اصلی در زمین حضور دارد.
*حسین بادامکی به مانند بازی قبل پدیده مقابل استقلال اهواز در ترکیب پدیده حضور ندارد.
* مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی، عبدالله ویسی، سرمربی تیم استقلال خوزستان، سعید اخباری، آنالیزور این تیم و محمد مومنی از افرادی هستند که با حضور در ورزشگاه از این بازی دیدن می کنند.









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد