نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز تراکتورسازی و ذوب‌آهن -یکشنبه 22 فروردین 95

هفته بیست و پنجم لیگ برتر

نتیجه نهایی ؛ ذوب‌آهن 1 - تراکتورسازی 2


تراکتورسازی با وجود اینکه یک بر صفر از ذوب‌آهن عقب افتاد اما موفق شد با تعویض‌های طلایی قلعه‌نویی و دو گل زیبا از رحمانی و شفیعی 3 امتیاز مهم را در فولاد شهر کسب کند.


  
دانلود کلیپ حمله قلبی دو هوادار تراکتور در بازی با ذوب آهن(حجم:7.1 MB)

هفته بیست و پنجم لیگ برتر
استادیوم: فولادشهر اصفهان / تماشاگر: ... نفر
داور: موعود بنیادی‌فر ؛ کمک‌ها: سجاد طوری، فرهاد مروجی و مهدی مرجان‌زاده / ناظر: حیدر شکور


ذوب‌آهن

رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان، وحید محمدزاده، احمد کامدار، علی حمام، دانیال اسماعیل فر و مهدی رجب زاده
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

تراکتورسازی

محمد رضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کاردوسو، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، آگوستو سزار، مهدی کیانی، سینا عشوری، ایوب کلانتری، شاهین ثاقبی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

اخطار


سینا عشوری(24) - کارلوس کاردوسو(59)  از تراکتورسازی

قاسم حدادی‌فر(62) - علی همام(76) از ذوب‌آهن


شرح گل

ذوب‌آهن 1- تراکتورسازی 0(دقیقه 60: مهدی رجب‌زاده): پنالتی که کاوه رضایی گرفته بود را مهدی رجب‌زاده با شوت محکم و بر خلاف جهت محمدرضا اخباری به سمت راست دروازه تراکتورسازی زد.

ذوب‌آهن 1 - تراکتورسازی 1(دقیقه 69: بختیار رحمانی): رحمانی هفت دقیقه پس از تعویضش پشت ضربه ایستگاهی که پشت محوطه نصیب تراکتورسازی شده بود قرار گرفت و توانست به شکل زیبایی توپ را به گوشه دروازه مظاهری بفرستد و بازی را یک بر یک مساوی کند.


ذوب‌آهن 1- تراکتورسازی 2(دقیقه 87: خالد شفیعی) ارسال رحمانی از سمت چپ زمین به تیر دوم را خالد شفیعی با ضربه سر زیبا و چکشی به گل دوم تراکتورسازی تبدیل کرد.


بهترین بازیکن

بختیار رحمانی با وجود اینکه بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود اما از دقیقه 62 که وارد میدان شد توانست از روی یک ضربه ایستگاهی گل تساوی بخش تیمش را بزند و با یک ارسال زیبا در دقیقه 87 پاس گل دوم تیمش را به شفیعی بدهد تا ستاره تراکتورسازی لقب بگیرد.



در حاشیه* پیش از شروع مسابقه یحیی گل‌محمدی به استقبال امیر قلعه‌نویی رفت که سرمربی تراکتور نیز به سرمربی ذوب‌آهن دسته گل اهداء کرد.
* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از رحمان رضایی مربی تراکتورسازی که سابقه حضور در این تیم اصفهانی را دارد تقدیر کرد.
* شاهین ثاقبی دقیقه 15 دروازه ذوب‌آهن را باز کرد اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.
* 4 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول منظور شد.
* در حالی که بازیکنان تراکتورسازی به بنیادی‌فر داور مسابقه معترض بودند قلعه‌نویی به شاگردانش اسرار داشت به بازی بپردازند.
* دو دقیقه بعد از گل اول ذوب‌آهن یکی از هواداران تراکتورسازی به دلیل ناراحتی قلبی روی سکوها افتاد که تیم اورژانس خود را به این تماشاگر رساند.
* بعد از بیرون رفتن رجب‌زاده، حدادی‌فر بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن را بر بازو بست.
* برای نیمه دوم 3 دقیقه وقت اضافه گرفته شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد