نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و صبا - پنج شنبه 26 فرودین 95


هفته بیست و ششم لیگ برتر

نتیجه نهایی ؛ تراکتورسازی 1 - صبا 1


گل کاردوسو برای تراکتورسازی در نیمه اول را بائوج‌رضایی دو دقیقه به پایان بازی جبران کرد.


  

هفته بیست و ششم لیگ برتر
استادیوم: یادگار امام تبریز / تماشاگر:   
داور: احمد صالحی ؛ کمک‌ها: سعید قاسمی، حمید سبحانی و امید سعیدفر / ناظر: محمدرضا فلاح
اخطار
امیرحسین صادقی(45) از صبا

تراکتورسازی
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، آگوستو سزار، مهدی کیانی، سینا عشوری، سروش رفیعی، بختیار رحمانی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

صبای قم
میلاد فراهانی، امیرحسین صادقی، فیلیپه ماچادو، داوود بهادری، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، کریم اسلامی، فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی
سرمربی: علی دایی

شرح گل:
تراکتورسازی 1- صبا 0(دقیقه 40: کارلوس کاردوسو): پرتاب دست عشوری را ماچادو به اشتباه دفع کرد که رحمانی از این فرصت استفاده کرد و با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه صبا فرستاد تا کاردوسو با ضربه سر شیرجه‌ای گل اول مسابقه را به ثمر رساند.


تراکتورسازی 1- صبا 1(دقیقه 88: محمد بائوج‌رضایی): ارسال آرام‌طبع را امیرحسین صادقی با ضربه سر به تیرک افقی دروازه تراکتورسازی زد که این توپ در برگشت مقابل پای بائوج‌رضایی قرار گرفت تا مهاجم جوان و تعویضی صبا گل تساوی را وارد دروازه اخباری کند.


شرح نیمه اول
تراکتورسازی از ابتدای مسابقه شکل هجومی گرفت و با یک شوت از راه دور در بیستمین ثانیه دروازه صبا را تهدید کرد اما شاگردان دایی هم دست کمی از حریف تبریزی خود نداشتند و دقیقه 2 روی کرنر اکبر صادقی و ضربه سر امیرحسین صادقی تیرک دروازه تراکتور را به لرزه درآوردند تا هر دو تیم نشان دهند تنها به فکر کسب 3 امتیاز هستند. شاگردان قلعه‌نویی باز هم با شوت راه دور موقعیت جدی خلق کردند اما مجددا صبا با کرنر جواب حمله تراکتور را داد که واکنش اخباری مانع از به گل رسیدن تیم قم شد.

بعد از این حملات بازی از تب و تاب افتاد و هر دو تیم توپ را در میانه زمین حفظ می‌کردند و گاهی اوقات روی ارسال از جناحین برنامه داشتند که موقعیت‌هایشان یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. صبا که بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت چندین بار روی شوت‌های از راه دور دروازه تراکتور را تهدید کرد که حاصلی برای آنها در پی نداشت ولی تراکتور توانست در دقیقه 40 روی اوت بلند عشوری، اشتباه ماچادو و پاس رحمانی در موقعیت مشکوک به آفساید توسط سزار گلزنی کند تا با خیال راحت‌تری به بازی ادامه دهد. بعد از این گل صبا یک موقعیت جدی توسط بهزادی‌کریمی ایجاد کرد که اخباری مقابل این توپ ایستاد تا شاگردان قلعه‌نویی با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.





در حاشیه
* شاهین ثاقبی تنها محروم تراکتورسازی و این بازی است و در طرف مقابل صبا، علی‌محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
* حامد لک دروازه‌بان دو فصل اخیر تراکتورسازی مقابل تیم سابقش قرار نگرفته و برای سومین بازی پیاپی جزء بازیکنان ذخیره است.
* پیش از شروع مسابقه قلعه‌نویی و کادر فنی تراکتورسازی به رسم میزبانی به استقبال علی دایی رفتند.
* تماشاگران تراکتورسازی بارها علی دایی را در لحظه ورود به زمین تشویق کردند.
* بارش باران موجب شده تماشاگران زیر سکوهای مسقف بروند و بازی را تماشا کنند.
* تماشاگران تراکتورسازی به تشویق فرید کریمی پرداختند ولی از حامد لک دیگر بازیکن سابق تراکتورسازی استقبال خوبی نداشتند و با شعارهای «حامد آقای گل» و «حامد ما گل می‌خوایم» او را صدا زدند که البته لک واکنشی به آنها نداشت.
* لغزندگی زمین باعث از دست رفتن تعادل بازیکنان صاحب توپ می‌شود.
* 3 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول منظور شد.
* عدم اعلام هند عشوری در میانه زمین توسط صالحی داور مسابقه با اعتراض شدید علی دایی به داور چهارم همراه بود.
* بعد از دو اعتراض دایی به نحوه قضاوت داور مسابقه تماشاگران تراکتورسازی علیه سرمربی صبا شعار سر دادند.
* سرمربی صبا بعد از گذشت 30 ثانیه از شروع نیمه دوم وارد زمین شد.
* بعد از پایان نیمه اول عشوری بازیکن تراکتورسازی با لک دروازه‌بان صبا درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کرد که با دخالت اعضای دو تیم این قائله ختم به خیر شد.
* برای نیمه دوم 3 دقیقه وقت اضافه گرفته شد.
* اعلام خطا به سود صبا با فحاشی هواداران تراکتورسازی به داور مسابقه همراه بود.









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد