نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس 4 - 2 استقلال در دربی 95 - جمعه 27 فروردین 95


نتیجه نهایی ؛ پرسپولیس 4 - استقلال 2


تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه یک نمایش تهاجمی و فوق‌العاده موفق به پیروزی قاطع مقابل استقلال شد 






  

ورزشگاه آزادی؛ تماشاگر: 95هزار نفر
داور: محسن ترکی، کمک داوران: سعید علی نژادیان – محمدرضا منصوری


پرسپولیس تهران: 

سوشا مکانی، رامین رضاییان، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ



استقلال تهران: 

سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، عادل شیحی (جابر انصاری 27)، خسرو حیدری، آرش برهانی، سجاد شهباززاده 
سرمربی: پرویز مظلومی



شرح گل


پرسپولیس 1 استقلال 0: (دقیقه 5، مهدی طارمی): فرشاد احمدزاده پاس رو به عقب خوبی برای نوراللهی مهیا کرد که ضربه این بازیکن را رحمتی به طور ناقص مهار کرد و در ادامه مهدی طارمی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.


پرسپولیس 2 استقلال 0: (دقیقه 35، مهدی طارمی): ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده برای مهدی طارمی با ضربه سر فوق العاده او دومین گل پرسپولیس و مهاجم بوشهری این تیم را رقم زد.


پرسپولیس 3 استقلال 0: (دقیقه 54، رامین رضاییان): مدافع پیش تاخته پرسپولیس روی اشتباه مهدی رحمتی موفق شد گل سوم را به ثبت برساند. روی ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده، رحمتی به اشتباه توپ را روی نقطه پنالتی برای رضاییان مهیا کرد و ضربه سر این بازیکن به گل سوم پرسپولیس تبدیل شد.


پرسپولیس 4 استقلال 1: (دقیقه 85، محسن مسلمان): روی اشتباه هرایر مگویان، احمدزاده به مهدی طارمی و در نهایت طی کردن مسافت یک نیمه ای زمین با پاس او در آستانه دروازه خالی برای مسلمان همراه شد تا او آسان ترین کار را برای بازی کردن دروازه رحمتی داشته باشد.




پرسپولیس 3 استقلال 1: (دقیقه 55، جابر انصاری): یک دقیقه بعد از گل پرسپولیس این جابر انصاری بود که توانست مرد رفت و برگشت لقب گیرد. او روی اشتباه سوشا مکانی در دفع توپ، دروازه خالی را باز کرد.


اخطار


حنیف عمران زاده (37) - یعقوب کریمی (74) - امید ایراهیمی (90) - میثم مجیدی (4+90) از استقلال

مهرداد کفشگری (68) - رامین رضائیان (77) - لوکا ماریچ (84) - محسن بنگر (87) - مهدی طارمی (90) از پرسپولیس




بهترین بازیکن: 

مهدی طارمی با به ثمر رساندن 2 گل و یک پاس گل نقش بزرگی در پیروزی امروز پرسپولیس داشت اما به جز او فرشاد احمدزاده، رامین رضائیان، محسن مسلمان، محسن بنگر، لوکا ماریچ  و سوشا مکانی هم روز خوبی را پشت سر گذاشتند.


اتفاق ویژه: 

پیروزی امروز قرمزها مقابل استقلال دومین بازی پرگل تاریخ این رقابت است. قبلا پرسپولیسی‌ها با ثبت یک برد 6 گله پرگل‌ترین دربی تاریخ را ثبت کرده بودند.



شرح نیمه اول:

پرسپولیس با ترکیبی که برانکو در زمین قرار داده بود، طبق پیش بینی بازی را هجومی آغاز کرد و از اولین فرصت جدی خود برای گلزنی نیز سود برد و توانست توسط مهدی طارمی به گل اول بازی دست یابد.
گل اول بازی هیجان را در هر دو تیم افزایش داد و آبی ها برای جبران و پرسپولیس برای حفظ و افزایش اندوخته بازی را دنبال کردند که این مساله فرصت های خوب گلزنی را نیز در ادامه برای هر دو تیم ایجاد کرد. در روزی که بازی با توجه به نفرات دو تیم بیشتر حالت فانتزی و تکنیکی داشت در نهایت این پرسپولیس بود که روی تیزهوشی بازیکنان خود و ضعف در جناح چپ استقلال فرصت دیگری برای گلزنی به دست آورد و توسط طارمی و با ضربه سر به گل دوم رسید.
پرسپولیسی ها که با این گل و برتری دو گله خود شرایط خوبی داشتند با فشار تماشاگران بار دیگر به سمت دروازه استقلال هجوم بردند و در این بین نیز استقلال دو فرصت خوب گلزنی به دست آورد که یک بار توسط انصاری و بار دیگر توسط رضاییان از روی خط برگشت داده شد.
بعد از این حمله استقلالی ها پرسپولیس بار دیگر عزم دروازه مهدی رحمتی را کرد که توسط اشتباه حنیف عمران زاده یک پنالتی نصیبش شد اما این مهدی طارمی بود که در هت تریک ناکام ماند و پنالتی اش را تقدیم مهدی رحمتی کرد. درگیری مهدی طارمی با رامین رضاییان برای زدن این ضربه پنالتی اتفاق تلخ بازی در نیمه اول بود.



شرح گل

پرسپولیس 1 استقلال 0: (دقیقه 5، مهدی طارمی): فرشاد احمدزاده پاس رو به عقب خوبی برای نوراللهی مهیا کرد که ضربه این بازیکن را رحمتی به طور ناقص مهار کرد و در ادامه مهدی طارمی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.


پرسپولیس 2 استقلال 0: (دقیقه 35، مهدی طارمی): ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده برای مهدی طارمی با ضربه سر فوق العاده او دومین گل پرسپولیس و مهاجم بوشهری این تیم را رقم زد.




با آغاز مسابقه مشخص شد که آرش برهانی کمی جلوتر از همیشه به عنوان مهاجم دوم کنار شهباززاده بازی می‌کند. 4 هافبک استقلال هم شامل محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، عادل شیحی و خسرو حیدری هستند. این شیوه فعلا برای استقلالی‌ها جواب نداده است.



شروع دربی 82 با کل کل سرخابی های سینما و تلویزیون (حجم کلیپ:18.3 MB)




* مهدی طارمی در حالی 15 گل زده است که علی علیپور هم 5 گل به ثمر رسانده است و مجموع گل این دو عدد 20 است ضمن اینکه نزدیکترین تعقیب‌کننده خط حمله‌های برتر یعنی تیم گسترش فولاد 14 گل به ثمر رسانده و بر این اساس برتری پرسپولیس برابر زوج خط حمله دوم به 6 گل رسید.


*در یک صحنه که داور روی خسرو حیدری خطا اعلام کرد برانکو اعتراض شدیدی به تصمیم این داور داشت و دقایقی جریان بازی قطع شد.


* عادل شیحی که در تمرین روز گذشته استقلال هم مصدوم بود اما کادرفنی سعی کردند این خبر را از رسانه ها دور نگه دارند در دقیقه 26 با کشیدگی عضله پا روبرو شد و از زمین بازی تعویض شد.

*جابر انصاری بعد از تنها 26 دقیقه نیمکت نشینی از این به بعد وظیفه بازی سازی استقلال را برعهده خواهد داشت.


دانلود موقعیت فوق العاده خطرناک استقلال روی دروازه پرسپولیس(حجم:7.4 MB)



دقیقه  40: مهدی طارمی که به دنبال هت تریک در این بازی بود، پنالتی تیمش را با جنگ و جدلی زشت از رامین رضاییان گرفت و در ادامه در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی مغلوب دروازه بان باتجربه استقلال شد و  این فرصت را از دست داد.




انفجار نارنجک مهیبی در دقایق پایانی از سمت هواداران استقلال یک مامور را روانه آمبولانس‌های اطراف زمین کرد.

این ترقه بزرگ در اعتراض به نمایش ضعیف بازیکنان استقلال از سوی هواداران منفجر شد.

























نظرات 6 + ارسال نظر
ناشناس شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 21:23

فقط پرسپولیس

کورش حمیدیان جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 20:21

تیم پرسپلیس با گل زدن هایش مردم ایران را شاد می کند.

محمد جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 19:41

خیلی ازتون ممنونم

محمد جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 19:35

کدوم قسمت سایته

http://dl1.video.varzesh3.com/video/clip95/1/iran/premier_league/perspolis_4_2_esteghlal.mp4

محمد جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 19:26

خواهش میکنم فیلم دیقه 70 تا 75 هم بزارید لطفا

دوست عزیز فیلم بازی رو گذاشتم . می تونید دانلود کنید

سعید جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 19:15

ارههههه اینه پرسپلیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد