نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی امروز ذوب آهن النصر؛ در انتظار دومین صعود ایرانی‌ها



نماینده دوم اصفهان که در صدر گروه ایستاده برای قطعی کردن صعود خود تنها به امتیازات این بازی نیاز دارد از همین رو همه منتظر هستند تا ذوب آهن هم راهی مرحله بعد شود.

  

یحیی گل محمدی و شاگردانش برخلاف لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده و یکه تاز گروه شان هستند تا فاصله چندانی با رسیدن به جمع تیم های برتر قاره نداشته باشند از همین رو این تیم امشب با روحیه دو چندان در مسقط مقابل حریف سعودی خود صف آرایی می کند تا با برتری در این جدال حیثیتی جشن و پایکوبی به راه بیاندازد.

 ذوبی ها در بازی قبلی مقابل حریف ازبک خود نشان دادند از خط آتش ویرانگری بهره می برند که توانایی عبور از سد هر خط دفاعی را دارد. داشتن یک بازیکن تمام کننده مثل کاوه رضایی در نوک پیکان خط حمله این فرصت را به اصفهانی ها می دهد که هم صاحب موقعیت های خطرناک شوند هم از آنها نهایت بهره را ببرند. سوای از آن در میانه میدان هم حضور بازیکنی همه کاره مثل قاسم حدادی فر این اطمینان را به سایر بازیکنان می دهد که با خیال آسوده به انجام وظایف خود بپردازند.


 النصر به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های عربستانی هم آخرین امیدهایش برای صعود را در بازی با ذوب آهن جستجو می کند. تیمی که در لیگ عربستان در جایگاه هشتم ایستاده و به هیچ عنوان در حد و اندازه های یک تیم قدرتمند ظاهر نشده اگر نتواند در بازی امشب به برتری برسد باید با صعود از گروه هم خداحافظی کند به همین خاطر پیش بینی می شود با استرس بیشتری نسبت به ذوبی ها به میدان برود و این می تواند برگ برنده یحیی و شاگردانش باشد تا با هوشیاری و یک برنامه تاکتیکی مناسب سه امتیاز شیرین را به حسابش واریز کند.

نکته جالب این که النصری ها در بازی امشب دغدغه های زیادی دارند از جمله محرومیت و مصدومیت چند مهره کلیدی که می تواند تبعات بدی برای آنها داشته باشد. با این شرایط انتظار می رود ذوب آهن بعد از تراکتورسازی دومین نماینده ایران باشد که امشب صعودش را قطعی کرده و با خیال آسوده گام به بازی برگشت بگذارد.

روز پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016، چهارشنبه اول اردیبهشت 95، ساعت 20:00، ورزشگاه سلطان قابوس مسقط

داور: ریوجی ساتو(ژاپن) کمک ها: تورو ساگارا و هیروشی یاماگوچی (ژاپن)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد