نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز پرسپولیس و استقلال اهواز


نتیجه نهایی؛ استقلال اهواز 0 - پرسپولیس 2

ویدئو : هجوم هواداران به زمین بازی استقلال اهواز - پرسپولیس(حجم:15.5 MB)

دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و استقلال اهواز (حجم:40.0 MB)


  

با برد ملوان برابر سایپا با نتیجه ٣-٢ ، رسما استقلال اهواز سقوط کرد.با این تفاسیر استقلال اهواز حتی اگر ٤ بازی خود را ببرد ٢٥ امتیازی می شود و در لیگ نمی ماند.


استقلال اهواز
 احسان مرادیان، مهدی اسلامی، مکی شریفی، علی هلیچی، میلاد ربانی‌فرد، عادل کلاه‌کج، میلاد پاک‌پرور، پدرام اردلانی، طالب ریکانی، حسین بهرامی، حسین ساکی.
سیاوش بختیاری زاده

پرسپولیس
 سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، علی علیپور، امید عالیشاه، جری بنگستون و فرشاد احمدزاده.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


شرح گل:
استقلال اهواز 0 پرسپولیس یک: هشتمین پاس گل امید عالیشاه منجر به گل جری بنگستون شد تا این تیم به گل اول بازی دست یابد. سماجب علیپور و رساندن توپ در جناح چپ به عالیشاه با ارسال شماره 2 پرسپولیس و ضربه سر بنگستون این گل را برای سرخپوشان به ارمغان اورد.


اتفاق خاص بازی :

هواداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم تختی در زمان کرنر استقلال اهواز به سمت عادل کلاه کج سنگ پرتاب کردند و لحظاتی بازی را با اخلال مواجه کردند تا به بدترین شکل ممکن به جبران حرکت هواداران رقیب بپردازند.


شرح نیمه:
سروته جدول نیمه اول را در حالی به پایان رساندند که هر دو فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و بی‌دقتی مهاجمان و مهارت دروازه‌بانان دو تیم مانع از این اتفاق شد. پرسپولیس و استقلال اهواز در استادیومی ملتهب با حضور 12هزار هوادار به مصاف هم رفتند و بازی را با توجه به درگیری هواداران با تاخیر آغاز کردند. پرسپولیسی‌ها با توجه به روحیه بالا از برتری هفته گذشته‌شان مقابل استقلال تهران بازی را خوب شروع کردند و با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و زمین حریف را تحت تاثیر خود قرار داد. اما رفته رفته شاگردان سیاوش بختیاری زاده با توجه به آشنایی به زمین و میزبانی توانستند فرصت‌هایی توسط کاپیتان باتجربه خود روی دروازه سوشا مکانی ایجاد کنند که منجر به گل نشد و دو تیم با نتیجه صفر ـ صفر به رختکن رفتند و باید دید 45 دقیقه دوم با راهکارهای برانکو و بختیاری‌زاده  چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.



اخبار مرتبط :



















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد