نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و ملوان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر


حاتمی به اندازه همه فصل گل زد

نتیجه نهایی؛ تراکتورسازی 4 - ملوان 2


تراکتورسازان در آخرین دقیقه نیمه اول توانست پیروزی در این نیمه را از آن خود کند و با گل های ابتدایی و انتهایی نیمه، به عنوان تیم برنده به رختکن برود.


  
هفته بیست و هشتم لیگ برتر ، ساعت 18  ورزشگاه یادگار امام تبریز 
داور: تورج حق وردی          کمک‌ها : رضا سخندان، علی دودانگه

تراکتورسازی تبریز: 

محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل زاده، کاردوسو، سعید آقایی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، فرزاد حاتمی 
سرمربی: امیر قلعه نویی

ملوان بندرانزلی: 

آیدین قویدل، عزت اله پورقاز، محمدحسین کنعانی، حسین ماهینی، عزیز معبودی(48 حامد نورمحمدی)، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، محمد آبشک، صادق محرمی، رضا درویشی و سیدجلال رافخایی سرمربی: محمد احمدزاده


اخطار

کیانی(60) از تراکتورسازی



شرح گل ها:

تراکتورسازی 1 ملوان 0 (دقیقه 8، فرزاد حاتمی) : حملات ابتدایی تراکتورسازان جواب داد و فرزاد حاتمی توانست از خلا بین مدافعان ملوانی ها استفاده کند و با ضربه ای دقیق و حرفه ای دروازه این تیم را باز کند.

تراکتورسازی 1 ملوان 1 (دقیقه 10، رضا درویشی) : تنها دو دقیقه پس از گل تراکتوری ها ملوانی ها موفق به پاسخ شدند و پاس پشت مدافعان ملوانی ها با فرار دیدنی رضا درویشی همراه شد و وی پس از یک مهار خوب با بغل پایی دقیق دروازه تبریزی ها را باز کرد.

تراکتورسازی 2 ملوان 1 (دقیقه 1+45، فرزاد حاتمی) : مهاجم سابق ملوانی ها که گویا امروز روز اوست، در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه روپا و چکشی این توپ را به گوشه دروازه ملوانی ها زد.

تراکتورسازی 3 ملوان 1 (دقیقه 56، سروش رفیعی) : بازهم فرزاد حاتمی اما این این بار در نقش پاسور برای تراکتوری ها تاثیرگذار بود و توپ او را سروش رفیعی پس از دفع، با حرکتی فنی و دیدنی مدافع و دروازه بان ملوان را جا گذاشت و سپس با ضربه ای دقیق دروازه خالی از دروازه بان ملوانی ها را باز کرد.

تراکتورسازی 4 ملوان 1 (دقیقه 61، بختیار رحمانی) : پس از حمله همه جانبه ملوانی ها، تراکتوری ها با یک پاس بلند و سرعت بختیار رحمانی مدافعان ملوان را غافلگیر کردند و این بازیکن توانست با استارت بلند خود با دروازه بان این تیم تک به تک شود و برای چهارمین بار دروازه حریف را باز کند.


شرح نیمه اول:

تراکتورسازان توانستند با گل های ابتدایی و انتهایی نیمه اول بازی را به سود خود به پایان برسانند و به عنوان تیم برنده زمین را ترک کنند. 
بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد و تراکتورسازی دقایق ابتدایی را با حملات پشت سر هم روی دروازه بندرنشینان آغاز کرد و خیلی زود هم توانست به گل اول این بازی دست پیدا کند. اما پس از این گل ملوانی ها رو به ضد حملات خطرناک آوردند و پس از یکی دو هجوم توانستند گل تبریزی ها را پاسخ دهند، پس از به تساوی کشیده شدن بازی بازهم شاگردان قلعه نویی میل به دروازه ملوان کردند توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در این میان انزلی چی ها نیز با دفاعی منطقی و تکیه بر ضدحملات خود، خطر روی دروازه دو تیم را در موقعیت برابر قرار دادند و در حالی که دو تیم آماده پایان بازی در این نیمه بودند سرخ پوشان با استفاده از حربه حضور در محوطه حریف و ضربه غافلگیرانه حاتمی بازهم به گل رسیدند تا نیمه اول را پیروز این بازی باشند. 
باید دید در نیمه دوم، احمدزاده و قلعه نویی برای دو تیمشان چه تدابیری اندیشیده اند، یکی باید بازی را به تساوی بگشاند و دیگری هم می خواهد پیروزی  خود را حفظ کند.












نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد