نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی تراکتورسازی 1 - 2 الهلال عربستان از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا


هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

نتیجه ؛ تراکتورسازی 1 - الهلال 2   


تراکتورسازان در حالی که صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مسجل کرده است امشب در آخرین دیدار خود به مصاف الهلال عربستان رفت.


  


هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت 19  ورزشگاه سلطان قابوس مسقط 


تراکتورسازی ایران: 


محمد رضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، خالد شفیعی، سیناعشوری، ایوب کلانتری، فردین عابدینی، شاهین ثاقبی و آگوستو سزار و آلویس نانگ
سرمربی: امیر قلعه نویی 


الهلال عربستان: 


فهد التنیان، دیاگو، تائه هی کواک، عبداله الزواری، محمد جحفلی، یاسر الشهرانی، کارلوس ادواردو، نواف العبید، سلمان الفرج، سالم الدوساری، عبداله اوتیف
سرمربی: جورجیوس دونیس

 


شرح گل ها:


الهلال عربستان 1 تراکتورسازی ایران 0 (دقیقه 16، سالم الدوساری) : نتیجه دست کم گرفتن مهاجمان الهلالی ها کار دست تراکتورسازی داد و پاس نواف العابد درون محوطه به الدوساری رسید و با سهل انگاری مدافعان تراکتورسازی در یارگیری، وی با ضربه در سمت مخالف گلر و به گوشه دروازه گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

الهلال عربستان 1 تراکتورسازی ایران 1 (دقیقه 47؛ آلویز نونگ) : حضور فرزاد حاتمی در همان ابتدای نیمه دوم تاثیر خود را گذاشت، ارسال بلند برای این بازیکن با ضربه سر او همراه شد تا توپ در فاصله دوری نسبت به دروازه به نونگ برسد و او نیز بدون درنگ و سرضرب، شوت محکمی را روانه دروازه حریف کرد و به زیبایی توپ را به کنج دروازه الهلال فرستاد.


الهلال عربستان 2 تراکتورسازی ایران 1 (دقیقه 72، آیلتون آلمیدا) : توپی که نمی توان نام موقعیت گل را بر آن نهاد وارد دروازه این تیم شد و دفع اشتباه مدافع این تیم به آلمیدا رسید و وی با ضربه ای سریع دروازه نماینده ایران را برای دومین بار باز کرد.


 

 


اخطار


عبداله اوتیف (45) از الهلال عربستان



حاشیه:


*تراکتورسازان پیش از این توانستند 12 امتیاز کسب کنند و صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله بعدی مسجل کردند.
*به دلیل صعود حتمی نماینده ایران، امیر قلعه نویی 6 بازیکن اصلی خود را در این بازی روی نیمکت نشاند تا برای بازی حساس در برابر استقلال به آنها استراحت داده باشد.
*الهلالی ها که در 16 توانستند به گل برسند در بسیاری از دقایق بازی در نیمه اول اقدام به اتلاف وقت می کردند. 
*داور این بازی از بسیاری از صحنه ها به راحتی گذشت و در حالی که پس از برخی خطاها می توانست به بازیکنان الهلال کارت نشان بدهد از این کار امتناع کرد.
*بازیکنان دو تیم در بعضی از لحظات بازی با یکدیگر درگیر شدند در آخرین دقایق نیمه اول به جر و بحث و درگیری شدیدی با یکدیگر پرداختند و داور بازی را مجاب به دادن کارت زرد کردند.

















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد