نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد -یکشنبه 19 اردیبهشت 95


هفته بیست و نهم لیگ برتر

نتیجه نهایی؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 4






  

داور: اشکان خورشیدی    کمک داوران: رضا سخندان و سعید علی نژادیان       تماشاگران: 5 هزار نفر

استادیوم: یادگار امام تبریز

 

گسترش فولاد:

 

داود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محسن حسینی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی، سامان نریمان جهان و امیرحسین کریمی
سرمربى: فراز کمالوند


پرسپولیس: 

 

 لوبانوف، محمد انصاری، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، رامین رضائیان، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربى: برانکو ایوانکوویچ



 


اخطار

 

کمال کامیابی نیا (60) - مایکل اومانیا (77) - رامین رضاییان (79) از پرسپولیس

شهرام گودرزی (60) از گسترش فولاد

 

 

شرح گل

 

گسترش صفر پرسپولیس یک: ( دقیقه 31، فرشاد احمدزاده): روی یک ارسال و تاثیر علی علیپور که با دفع ناقص نوشی همراه شد، احمدزاده موفق شد دروازه خالی را با ضربه سر باز کند و تیمش را به گل برساند.

گسترش فولاد  صفر پرسپولیس دو: ( محمد انصاری، دقیقه 43): محمد انصاری با شوتی دیدنی و زمینی گل دوم تیمش را از راهی دور به ثمر رساند تا پرسپولیس با دو گل از میزبان خود پیش بیفتد.

گسترش فولاد یک پرسپولیس دو : (دقیقه 55، محمد ابراهیمی) روی خطایی که کامیابی نیا مرتکب شد، گسترش روی قوس محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را ابراهیمی به زیبایی وارد دروازه لوبانف کرد.

گسترش فولاد یک پرسپولیس سه: ( دقیقه 70، امید عالیشاه): کاپیتان پرسپولیس روی یک ضربه کرنر که توسط مسلمان ارسال شد اینبار در نقش گلزن ظاهر شد و گل سوم تیمش را  درون دروازه گسترش قرار داد. عالیشاه بعد از گلزنی شادی گلش را با بازوبند این تیم به نمایش گذاشت.

گسترش یک پرسپولیس چهار (امید عالیشاه، دقیقه 85): یک سوپرگل از سوی امید عالیشاه نتیجه بازی را به سود پرسپولیسی ها با چهار گل به جریان انداخته است. شوت راه دور این بازیکن از فاصله 32 متری دور از دستان نوشی صوفیانی به تور دروازه رسید.

گسترش 2 پرسپولیس 4 : (دقیقه 86، داریوش شجاعیان) اشتباه مهلک و مرگبار الکساندر لوبانف، داریوش شجاعیان را در فرصت خوبی برای گلزنی قرار داد تا این تیم اختلاف را به دو برساند و از تفاضل گل سرخ ها در این روزهای حساس نیز بکاهد.

شرح نیمه اول:


پرسپولیسی ها با در اختیار گرفتن جریان بازی و مالکیت توپ بر حریف تسلط یافتند و فراز کمالوند قصد داشت با اجرای پرس همانند بازی با نفت این تیم را دچار مشکل کند اما برانکو نشان داده که دو بار تسلیم یک اتفاق نمی شود و به خوبی توانست از این نقشه خلاص شود و با دو گل نیمه اول را به سود خود خاتمه دهد.
بعد از فشار ابتدایی گسترش فولاد روی دروازه پرسپولیس، این احمدزاده بود که از اشتباه نوشی صوفیانی استفاده کرد و توانست بازی را به سود سرخپوشان با یک گل برتری به جریان در آورد. در ادامه نیز گسترشی ها که در دو هفته مانده به پایان لیگ دغدغه ای آنها را تهدید نمی کند تسلیم حریف شدند و سرخپوشان توانستند میانه میدان را نیز با کمک کمال و مسلمان از آن خود کنند و در نهایت با گلی که محمد انصاری از فاصله 35 متری وارد دروازه این تیم کرد با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش بیفتند.



حاشیه

 

* طرفداران گسترش با تشویق بازیکنان این تیم آنها را به سمت جایگاه خود فراخواندند.
* مهدی طارمی در حالی برای عکس تیمی حضور یافته بود که تی شرت منقش به عکس یکی از شهدای حرم را در دست داشت.
* چندین صندلی از سوی طرفداران گسترش کنده شد تا اینگونه آنها در میزبانی مهمان وار خود در یادگار امام به همشهری شان یعنی تراکتورسازی ضرر بزنند.
* در دقیقه 24 هواداران پرسپولیس با تشویق هادی نوروزی، کاپیتان فقید خود یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند.



عالیشاه و شادی جالب با بازوبند کاپیتانی(عکس)



اخبار مرتبط :


رقص برانکو در یادگار (گزارش تصویری)


درگیری خونین بین هواداران پرسپولیس و گسترش








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد