نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و راه آهن -جمعه 24 اردیبهشت 95

هفته پایانی لیگ برتر – فصل پانزدهم

نتیجه ؛ پرسپولیس 2 - راه آهن 1(دست پرسپولیس به جام نرسید)





  

پرسپولیس:

لوبانف، رامین رضاییان، محمد انصاری، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


راه آهن:

محسن فروزان، فرشاد فرجی، مجید حسینی، مهران موسوی، حمید دیوسالار، مهدی حنفی، میلاد ابطحی، علی فاطمی، مهرداد محمدی، حامد زمانی و بهادر عبدی
سرمربی: آیو توپولیدیس



شرح گل‌ها:

پرسپولیس یک راه آهن 0: (رامین رضاییان، دقیقه 82): رامین رضاییان با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی آن را با قدرت و دقت بالا وارد دروازه فروزان کرد تا قفل این بازی را بشکند.

پرسپولیس دو راه آهن 0: ( دقیقه 85، احمد نوراللهی): در موقعیتی تک به تک اینبار فرار مسلمان با پاس عرضی او برای نوراللهی همراه شد تا او اینبار دروازه خالی را باز کند.

پرسپولیس 2 راه اهن یک: (دقیقه 89، مهرداد محمدی): در دقایقی که پرسپولیس برای رسیدن به گل بی تابی می کرد مهرداد محمدی با فراری مناسب و در مصافی تک به تک دورازه پرسپولیس و لوبانف را باز کرد.



در حاشیه:
* بعد از حرف و حدیث فراوان در نهایت این دروازه بان ازبکستانی بود که در بازی پایانی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.
* بهادر عبدی بار دیگر مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و اینبار در جنگ بین بقا و سقوط و قهرمانی پرسپولیس باید دید چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.
* راه آهن در این بازی برخلاف همیشه با پیراهن سفید در زمین حضور یافته و پرسپولیسی ها نیز با پیراهن قرمز همیشگی خود در زمین حاضر شده اند.
* محسن بنگر که به دلیل مصدومیت در دو دیدار قبلی سرخپوشان غایب بود در این بازی نیز نتوانست در ترکیب قرار گیرد و البته روی نیمکت حضور یافته است.
* هانی نوروزی نیز پرسپولیسی ها را روی نیمکت همراهی می کند و امیدوار است با کسب قهرمانی روح پدرش و کاپیتان ابدی پرسپولیسی ها شاد شود.


* علیرغم گرمای شدید تهران، برانکو مطابق دیدارهای گذشته باز هم با کت و شلوار رسمی در کنار زمین حاضر شده است.

*دقیقه 24 مطابق تمام دیدارهای گذشته بدون کاپیتان، هواداران این تیم به تشویق هادی نوروزی پرداختند و یادش را گرامی داشتند.

* خوشحالی هواداران پرسپولیس از گل خوردن استقلال و شعار آنها علیه این تیم، زمانی که قاضی موفق شد گل اول صبای قم را به ثمر برساند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد