نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی العین امارات و ذوب آهن در چهارشنبه 29 اردیبهشت 95


دستاورد بزرگ از امارات

العین 1 - ذوب 1؛ امید به صعود با درخشش بازیکن ناشناخته


ذوب‌آهن در نیمه دوم توانست نمایش ضعیف و گل خورده‌اش در نیمه اول را جبران کند و با تک گل عباسی به تساوی ارزشمند یک بر یک در زمین العین امارات برسد.


  

اخطار

 

هادی محمدی(11) - قاسم حدادی‌فر(90) از ذوب‌آهن

محمد فیض(60) از العین

 

شرح گل

 

العین 1- ذوب‌آهن 0(دقیقه 9: دیانفرس داگلاس): شوت عرضی احمد اسماعیل از سمت راست محوطه جریمه را مقابل دروازه خالی ذوب‌آهن دیانفرس داگلاس با پرش و دخالت به موقع به گل اول العین و بازی تبدیل کرد.

العین 1- ذوب‌آهن 1(دقیقه 76: محمدرضا عباسی): سانتر علی حمام به تیرک دوم را محمدرضا عباسی با پرش بلند با ضربه سر به طرف دروازه زد که توپ پس از برخورد به پای احمد اسماعیل تبدیل به گل شد.

 

شرح نیمه اول

 

با شروع مسابقه بازیکنان العین نبض بازی را در دست گرفتند و توپ را در کنترل کامل خود داشتند تا اینکه فشار حملات آنها در دقیقه 9 نتیجه داد و روی ارسال باستوس از جناح چپ و شوت عرضی آسپریلا از تیرک دوم، داگلاس موفق شد دروازه خالی ذوب‌آهن را باز کند. پس از این گل بازیکنان ذوب‌آهن نمایش آشفته‌ای به ویژه در خط میانی داشتند که موجب شد دوباره حملات العین ادامه پیدا کند و آنها تا یک سوم ابتدایی نیمه اول برتری کامل نسبت به حریف‌شان داشته باشند.

از دقیقه 15 تا 30 دو تیم محتاطانه کار می‌کردند و ذوب‌آهن که برای دقایقی بهتر از العین بود روی سانتر یک موقعیت خلق کرد که ضربه سر تبریزی بی‌ثمر از کنار دروازه به بیرون رفت. در 15 دقیقه پایانی نیمه دوم دوباره شاگردان دالیچ سوار بازی شدند و روی شوت از راه دور شانس خود را برای رسیدن به گل دوم امتحان می‌کردند که مقاومت دروازه‌بان و مدافعان ذوب‌آهن آنها را ناکام می‌گذاشت. البته العین دقیقه 38 توسط عبدالرحمان یک بار هم توپ را به تیرک افقی دروازه مظاهری زد و بدشانس بود که نتوانست دومین گلش را بزند.

 

بهترین بازیکن

 

با وجود اینکه آسپریلا نمایش فوق‌العاده‌ای در نیمه اول داشت و یک پاس گل داد اما علی حمام با دو دفع توپ از روی خط دروازه ذوب‌آهن و پاس گل تیمش عملکرد به مراتب بهتری از ستاره العین داشت و بارها بازیکنان جناح چپ زمین العین را آزار داد و توانست یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه کند.

 

اتفاق ویژه

 

گل‌محمدی و شاگردانش توانستند به روند شکست ناپذیری‌شان در مرحله گروهی ادامه دهند و با جبران گل خورده در دقیقه 76 بازنده زمین را ترک نکنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد